~10~

1.9K 205 52
                                    

Jisung Minho'nun arabasına bindiğinde vücudu titremeye devam ediyordu.

"Ya ona bir şey olursa, ben ne yaparım hyung?"

"Endişelenme güzelim yetişeceğiz."

Minho hiç beklemeden arabayı çalıştırdı ve son sürat kullandı. Jisung ise kucağındaki kedinin kalp atışlarını takip ediyordu.

"Yaşıyor!"

"Yaşayacak tabii ki, Lola seni bırakır mı?"

"Bırakmaz değil mi?"

"Bırakmaz bebeğim..."

Kısa süre sonra veterinerin kapısından içeri girdiler ve Jisung içerisinin dolu olmasına aldırmadan içeri daldı.

"Lütfen yardım edin!"

Oradaki hemşireler hızla gelip kediyi kucağından aldıklarında Minho sakinleşmesi için Jisung'un elini tuttu.

"Sakin ol Hanji gel otur, dinlen azcık."

"Çok korkuyorum hyung, ona ne kadar değer verdiğimi en iyi sen biliyorsun."

"Biliyorum bebeğim, ama iyi şeyler düşünmelisin ki işlerin iyi olsun. Her zaman yanındayım bunu biliyorsun."

Jisung burukça gülümsedi ve Minho'nun elini daha sıkı tuttu. Bekleme koltuklarına oturduklarında Jisung başını Minho'nun göğsüne yaslamış, bir bacağını da onun bacağının üstüne atmıştı. Minho burnunu gencin saçlarına daldırıp derin bir nefes çekti içine. Günün bütün yorgunluğunu burada atabilirdi.

"Güzel bebeğim."

Jisung yüzünü olduğu yere gömdüğünde Minho çenesinden tutup kafasını kaldırdı. Islak yanaklarını nazikçe sildi ve göz kapaklarına öpücükler bıraktı.

"Kendimi sadece senin yanında güvende hissediyorum hyung, hayatımda bir başkası olmasa da olur."

"Bu bir evlenme teklifi miydi?"

Jisung kıkırdadığında Minho da ona katıldı. Jisung ilk geldikleri zaman kıyasla daha sakin görünüyordu.

"İşlemleri önceden halledip geleyim ben hemen dönerim hyung."

"Ben de geleyim. Canım sıkılır tek başıma."

"Saniyeler sürecek döneceğim merak etme."

Jisung başka bir şey demeden kalkıp ilerlediğinde Minho telefonunu çıkarıp ilgilenmeye başladı. Gruptan gelen mesajları görünce gülümsemeden edemedi, hepsiyle tanışalı birkaç gün olmuştu ama bundan oldukça mutluydu.

-

'aeğ'

ChangSeo:
Niye kimse yazmıyor ayol

Hwangjin:
Resim yapıyordum aklıma gelmedi

YangI.n:
Beni de boya lütfen

Hwangjin:
Seni nasıl boyicam amk

YangI.n:
Konum at geliyim vücuduma resim çizip boyarsın

Hwangjin:
Bu mantıklı

-konum-

YangI.n:
Konum neden karşı apartmanı gösteriyor

Lixiefel:
ZOOORRRRT
Komşu çıktılar gebercem gülmekten

MongMong:
Kim Seungmin gruba yuva yıkıcı olarak giriş yaptı

Say Meow - Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin