𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 15

43 10 2
                                    

𝗵𝗮𝗶 𝗹𝗮𝗺𝗮 𝗸𝗻 𝘅 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗾𝗶𝘀 𝗯𝘂𝘀𝘆 𝗱𝗴𝗻 𝗽𝗱𝗽𝗿,𝗹𝗽𝘀 𝗻𝗶 𝗽𝗼𝗻 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝗮𝗸𝗻 𝗹𝗮𝘁𝗲 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗱𝗮𝗵 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝘀𝗸𝗹𝗵,𝗱𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗵 𝘅 𝗱𝗲 𝗽𝗲𝗻𝗴𝗴𝗶𝗹𝗶𝗿𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗶𝗶.𝗧𝗮𝗽𝗶 𝘅 𝗽𝗲 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗱𝘂𝗮 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗷𝗲 𝗻𝗸 𝗵𝗮𝗯𝗶𝘀.

Siapa sangka 4 bulan itu berlalu dengan cepat,sedar x sedar hari ni merupakan hari terakhir seongjoong menjaga budak ii tersebut.

Mereka sekarang berada di ruang tamu untuk membuat kenangan terakhir sebelum budak ii tu pergi esk.Nk tau buat apa? Just tgk jlh.

"Hyunggggg x aci lah hyung main tipu" protes mingi.

"Benda betul lah dah aku lagi better rap dari kau nk wat camna"kata hongjoong.

"Ala hyung mula rap dgn gelak"kata mingi.

"Biar ah dah tu gaya aku yang kau tu x habis ii fix on"

"Dah tu gaya mingi"

"Ha cam tu lah aku"

"Ish korang ni boleh diam x aku nk tgk drama ni"celah seonghwa.

"Eleh kau bila ada scene sedih mula lah nangis huhu"ejek hongjoong.

"Senyap lah kau"marah seonghwa dan sambung tgk citer.

"Noona kitaorang lapar"kata san

"Eh kau bkn baru mkn ke"tanya yeosang

"Tu x di ni skrg,nooona laparrrrr"rengek san.

"Haih korang ni kacau jlh"kata seonghwa dan bergerak ke dapur untuk masak.

"Noona jgn lupa goreng ayam tau"pesan yeosang.

"Kau ni mmg ayam je eh memanjang,ha ylh ii"

Seonghwa pon mula lah memasak,cam biasa lah sediakan bahan pastu panaskan minyak pastu masuk kn lah ayam.Sedang seonghwa nk angkat ayam yang dah siap goreng ke dalam pinggan tiba ii minyak tu terpecik kena seonghwa,bkn sikit tapi banyak.

Seonghwa pon menjerit kesakitan.Mendengar je jeritan seonghwa,hongjoong cepat ii pergi kearah ii nya dan menutup api.(Kang x tutup hangus pulak ayam tu)

"Yaa seonghwa sini tangan kau"kata hongjoong dan seonghwa pon menghulurkan tangannya.

"First kita basuh dulu pastu baru aku ubatkan kau faham"

Hongjoong meletakkan tangan seonghwa di aliran air.(sorry ayat mcm pelik sikit).Kemudian hongjoong membawa seonghwa ke dalam bilik dan mengubatinya.

Manakala budak ii tersebut dibiarkan begitu saja.sian korang.

"Weyh korang kita ni tunggul ke"kata wooyoung.

"Ala kau ni biar lah hyung ngan noona bersweet ii tu jrg kita nk tgk tau"kata yunho

"Tu lah kan"kata mereka

"Eh tapi kan aku sedih lah"kata mingi

"Asal"tanya mereka berlima.

"Sebab hari ni last kita duduk ngan hyung dan noona lps ni kita duduk ngan mak ayah masing ii"sambungnya

"Ylh hyung tite pon sedih gak"kata jongho.

"Senang citer semua sedih lah"celah seongjoong serentak.

"Noona hyung"kata mereka berenam dan trus peluk mereka berdua.

"Ni nape ni" tanya seonghwa lembut dengan suara serak.Senanya masa budak ii tu tgh berborak dorang dua dah keluar dari bilik dan terdengar perbualan mereka.

"Lps ni kitaorang rindu noona ngan hyung sangat ii"kata san dengar air mata.

"Dah lah x yah nangis ii,yeosang tu x nk ckp apa ii ke"

"Just nk ckp setiap pertemuan pasti ada perpisahan" tu dia savage dia dah keluar.

"Hyung ni kan"marah jongho sambil mengsedut hingusnya.

"Apa betul lah"kata yeosang selamba.

"Kau ckp mcm tu tapi still sedih and nangis jugakan"ejek hongjoong

"Hyung ni tau ii jlh"kata yeosang.

"kitaorang harap satu hari nanti kita akan berjumpa semula"kata jongho

Semua pon pelik budak ni boleh ckp biasa rupanya ingat kan x leh.

"Apa"polos jongho

"X de pape"kata mereka semua

"tp satu hari tu kitaorang bukan budak2 tp dah dewasa"sambung Jongho

"haah nanti boleh tgk hyung ngan noona muka dah berkedut"sakat Wooyoung

"yah korang ni kan" kata mereka berdua.

"Dah lah korang gi tidur dah malam esk nk kena bangun awal"arah hongjoong

"Baik hyung"

Selepas mendapat arahan mereka semua pon masok bilik termasuk dgn seongjoong dan tidur.Dan mlm itu merupakan mlm terakhir mereka.

𝗛𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗕𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗦𝗲𝗼𝗻𝗴𝗵𝘄𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗦𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗕𝗲𝗿𝗽𝘂𝗮𝘀𝗮

𝗛𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗕𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗦𝗲𝗼𝗻𝗴𝗵𝘄𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗦𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗕𝗲𝗿𝗽𝘂𝗮𝘀𝗮

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



SEONGJOONG AND 6 KIDSWhere stories live. Discover now