🖤🥀පසුවදන🥀🖤

1.1K 184 99
                                    


Ten years ago,

මට ලොකු සුදුපාට රෝස මල් පොකුරක් දෙන්න ..

💚 ඔම්මා මොකටද සුදු රෝස ?

කෙනෙක්ව බලන්න යන්න බෙනී.

💚 කාවද ?👀

එන්නකො යන්න..

💚 ඔම්මා මේ සොහොනක් නේ මට බයයි.

මෙතන ඉන්න ඔක්කොම හොද මිනිස්සු බෙනී අපි බය වෙන්න ඕනි ජීවත් වෙලා ඉන්න මිනිස්සුන්ට මිසක් මැරුන අයට නෙවෙයි.තේරුනාද ?

💚 දේ ඔම්මා.

මේ ඉන්නේ බෙනී මන් බලන්න ආපු කෙනා.🙂

💚 ඔම්මා එයා ජීවත්වෙලා නැති කෙනෙක්ද?🙂

ඔව් 🙂

💚 මේ අන්කල්ගේ නමත් බෙනී ඔම්මා .

ඔව් බෙනී ඒ මට හිටපු හොදම එකම යාලුවා ඔයාගෙ ඔම්මා අද මෙහෙම ඉන්නේ මේ බෙනී අන්කල් නිසා 🙂 .මන් එහෙම්මොම බෙනීගෙ සොහොන ගාව ඉදන් කතාකරන්න ගත්තේ අවුරුදු ගානක මතක එකින් එක අලුත් වෙද්දී .

බෙනී මන් ආයෙ ආව අවුරුදු දහයකට පස්සේ 🙂💔 හැමදේම වෙනස් වෙලා බෙනී දැන් . මන් දැන් ඔම්මා කෙනෙක් බෙනී . අපේ චූටි පුතාට අපි බෙනී කියල නම දැම්මා සතුටුයි නේ බෙනී ඔයාට 🙂❤️.මන් දන්නවා ඔයා සතුටින්....
බෙනී නැති උනාට පස්සේ මට මේ රටේ තවත් ඉන්න බැරි වුනා මායි යුන්ගියි ඇමෙරිකා වලට ගියා .ඒත් මන් බෙනී එක්ක හිටපු හැම මතකයක්ම තියෙන්නේ මෙහේ ඒ නිසා මන් චූටිබෙනී එක්ක ආපහු ආව 🙂.
මෙහෙත් දැන් කවුරුත්ම නැහැ ඔප්පත් මැරි කරලා ඇමෙරිකා වලට ආව.ඔම්මා අපිව දාලා නොඑන ගමනක් ගියා 🙂💔.
අප්පා ගැන මට කිසිම දෙයක් දැනගන්න පුලුවන් වුන්නැහැ .

මේ අවුරුදු ගානට මමත් සම්පූර්ණයෙන් වෙනස් කෙනෙක් වුනා🙂 .
අතීත මතක වල හිරවෙලා හිටපු මන් ආයෙ පියවි ලෝකෙට ආවෙ කවුරුහරි මගේ උරහිසෙන් අත තියපු නිසා .

🖤 ලියෝ...

යුන්ගී ඔයා කොයි වෙලාවෙද ආවෙ 🙂

🖤 ඔය දෙන්න දාලා මට තනියම ඇමෙරිකා ඉන්න බැහැ . ඒ නිසා මන් ආව.

💚 අප්පා...

🖤 මගෙ චූටිබෙනී..

💚 අප්ප මේ අන්කල්ගේ නමත් බෙනී..

||🖤Vampire Love 🖤||MYG||[ COMPLETE ✔]Where stories live. Discover now