#4

106 9 3
                                    

На сутринта се събудих от слънчевите лъчи който влизаха в стаята от прозорците. Усещах нечия ръка около кръста ми, а аз бях чисто гола. Главата ме болеше адски много. Обърнах се към притежателя на ръката която ме беше прегърнала. Видях красивото момче от снощи. И спомените от снощи нахлуха в главата ми, нощния клуб, в асансьора, в кухнята му, а после и тук в спалнята му. Главата започна още повече да ме боли.
Той се размърда и отвори леко очите си. Усмихна се. Аз също му се усмихнах.

- Добро утро. - ми каза.

- Добро утро. - казах му и му се усмихнах отново.

-Спомняш ли си нещо от снощи? - попита ме с въпросителен поглед.

- Да, обаче главата ме боли много. - отговорих му.

- Може да си вземеш душ. - каза ми и ме целуна по челото.

- Благодаря. - опитах се да стана, но всичко ме болеше и не можех да ходя. И седнах отново

- Изчакай аз ще ти помогна.- Той стана от леглото беше чисто гол и виждах надървения му пенис.
Дойде до мен и ме гушна. Понесе ме към банята. Аз отворих вратата на банята и влязохме. Той ме остави до ваната на плочките. И пусна водата за да се напълни ваната. Аз само го гледах. Беше толкова красив. Косата му която беше тъмнокафява беше разрошена. Погледнах в кафявите му очи в който може да се изгуби човек.

- Ваната е готова влез и се изкъпи, а аз ще ти направя закуска. После ще дойда да ти помогна да се облечеш. - той ми се усмихна.

- Благодаря ти много за всичко. - наистина му бях благодарна за всичко. Че ми помогна да дойда до банята, че снощи се държа така мило с мен. И не съжалявам, че снощи бях с него и приспахме заедно беше прекрасно нищо че в началото болеше, но после отмина и беше чудесно. Иска ми се да се повтори.
Вече бях във ваната. Отпуснах се.
Вече усещах мириса на кафе. Той се появи на вратата.

- Закуската е готова. Ти готова ли си?

- Да. -отговорих му. А той се приближи и взе един халат. Аз се изправих, а той ми го подаде, облякох го.

- Хайде да закусим да се облечеш и ще те закарам до вас.

- Няма нужда.

- Щом съм казал ще те закарам.
Аз замълчах. И влязохме в кухнята. На масата имаше две чаши с кафе, препечени филийки и масло. -Съжалявам, но няма друго в хладилника.

Отново те срещнах Where stories live. Discover now