-Аз няма да вляза тук! -кавам им.
-Напротив влизаме! -Ева казва и ме хвана за ръката.
- Казах вече няма да вляза! -отговарям ѝ.
- Но защо Лина? -пита ме Амбър.
-Да отидем в друг бар. - поглеждам ги и се моля да се съгласят.
-Не. -отговаря Амбър. -Не напразно бихме толкова път. А и Дейвид е тук. Искам да го видя.
- Но... - не мога да довърша изречението, защото съм прекъсната.
-Няма но, влизаме вътре и ще се забавляваме. -Казва Ева като ме дърпа да вляза в бара.
Вече сме вътре. Музиката е силна. Това е някакъв бас. Амбър побягва. Хвърля се на вратът на някакво момче. Кой ли е? Не го виждам в тъмното. Той приближава.
-Здравейте. -усмихва се, той е със сини очи и светло кестенява коса. Не съм го виждала досега.
-Момичета Това е Джеймс. -казва Амбър.
- Здравей. -казвам и се усмихвам.
- Елате Мартин и момчетата са тук. - казва той.
Ние тръгваме след него.
****
Един час по-късно. Всички са пияни. Кевин носи поредния поднос с шотове. Поставя подноса на масата. Взимам един това ми е третия за тази вечер. Все пак някой трябва да ги прибере. Изсипвам го в устата си и течноста изгаря гърлото.Ева танцува на дансинга с Мейсън, Амбър седи до мен и си говори нещо с Джеймс, Кевин сяда до мен и аз му се усмихвам. Мартин изпива два шота на екс и става. Насочва се към приятелката ми и момчето с която тя танцува. Хваща я за ръката. Прошепва ѝ нещо и излизат, тръгват нанякъде. Не ги виждам вече, изгубват се в тълпата. Мейсън идва към нас. Усмихва се.
- Къде тръгнаха те двамата? -пита го Амбър. Не е ли твърде любопитна? Но и аз искам да разбера.
-Мартин и прошепна нещо и тя каза, че ще поговорят. -отговаря ѝ Мейсън.
- Страхотно! А ние нека да пием. -надига поредната чаша Амбър.
-Амбър спри да пиеш! -казвам ѝ.
-Няма да спра. -отговаря ми. - Ако спра ще.. - спира. Не казва нищо, а тръгва нанякъде. Аз ставам и тръгвам след нея. Минаваме покрай тълпата. Влизаме в тоалетните. Тя застава пред огледалото. Започва да плаче. Какво става с нея?
YOU ARE READING
Отново те срещнах
Romance"Всяка истинска любов и приятелство са разказ за неочаквано преобразяване. Ако преди да обикнем и след като сме обичали сме същите, значи не сме обичали достатъчно." Елиф Шафак, „Любов" 😘😘🔞🔞🔞 Редактор: @MikeyMilk