özür dilerim.

987 114 30
                                    




özür dilerim
cümleye böyle girdiğim içinde özür dilerim
özür dilememi istemiyorsun çünkü özür dileyecek bir şey yapmadığımı söyledin ama ben öyle düşünmüyorum.
bana çağırıp bağırmanı benden nefret ettiğini söylemen gerekirdi fakat sen benimle düzgünce konuştun, dedin ki;
duygularını kontrol edememiş olman senin suçun değildi.

hayır her şey benim suçum, sana karşı hisler beslememeliydim bunu yapmamalıydım çünkü sen benim en yakın arkadaşımsın.
bana güveniyor, beni önemsiyorsun ve ben senden hoşlanıyorum yaptığım suç değil mi Chan?

yapmamalıydım, seni sevmemeliydim seni öpmemeliydim, sana sarılmamalıydım.
seninle tanışmamalıydım.
tanrı biliyor ki dua ettim,
geçmişe dönüp seninle tanışmamak için dua ettim.
tanışmasaydık ne ben böyle hissederdim ne de sen.

sana sordum dedim ki güvenini kırmadım mı? arkadaş olarak baktın bana ve ben senden hoşlandım, gözlerimin içine bakman kalbimi hızlandırdı. bana sarılman o kadar güzel hissettiriyordu ki asla ayrılmak istemedim senden.
başkası sana yaklaştığında kıskanmadığımı söyleyemem ama asla sana yaklaşan kişilere sinirlenmedim ya da sana.
tüm sinirim, öfkem, üzüntüm kendimeydi.
sana sinirlenemem ki ben.

ve sen dedin ki
Seungmin
güvenimi kırmadın, böyle bir şey aramızı bozamaz. bunu sorun edip arkadaşlığımızı bozmayacağıma emin olabilirsin.
istersen bugünü hiç yaşamamış gibi davranabilirim. unut dersen unuturum, sen nasıl daha az üzüleceksen onu yaparım.
çünkü en yakın arkadaşımı kaybetmek istemiyorum, senin yanında mutluyum.
biraz daha konuştuk ve sen
özür dilemeye başladın
senin suçun bile yoktu ama dedin ki
belki sana ben ümit verdim ve böyle hissettin.

hayır sen bir şey yapmadın, asla ama asla.
her şey benim suçum çünkü küçük bir sevgi parçası görünce sende hoşlanan bendim.
kimse bana böyle davranmamıştı ailem bile..

sen benimle konuştun hem de o kadar güzel konuştun ki büyülenmiş gibiydim âdeta.
sözlerin bir zehir gibi vücuduma işledi.
fark etmemiştim sen herkese böyleydin.
herkese yardım ediyordun bu senin kişiliğindi. ya da ben fark etmek istememiştim.

yıllarca tanışıyor gibiydik ama sadece 5 aydır birbirimizi tanıyorduk.
nasıl olduda bu kadar yakın olduk diye sorguladık sürekli.
sanırım ben daha çok sorguladım çünkü
kimse benimle bu kadar yakın olmak istemezdi.
bana göre ben hiçbir şeyi haketmeyen biriydim ama sen öyle hissetmemem gerektiğini söyledin.


eski bir kilisede intihar denemeleri - chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin