neden?

505 93 19
                                    



neden böyle davrandığını anlamdıramadım bugün. sanki ben yokmuşum gibi davrandın, sanki hiç tanışmamışız gibi davrandın ilk 4 ders boyunca.
o kadar bunaldım ki dışarı çıktım. bilirsin koridorda tek başıma yürümekten pek hoşlanmam sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum. neden tekrar anlatıyorum ki sen zaten bunları biliyorsun.
önümde oturuyorsun ama arkana bile dönmedin, neden?

sanırım benimle konuşmak istemiyorsun.
ben yerinde olsam konuşmazdım haklısın.
sonuçta en yakın arkadaşından hoşlanmış biriyim ben. iğrenç bir insanım.
sonra yanıma oturdun neden bilmiyorum
çok dengesizsin, bunu hep söylüyorum sana.

ders boyunca gülüp durduk, hatta hoca birkaç kez sessiz olmamız için uyardı.
4 ders boyunca üzülen ben değilmişim gibi güldüm seninle.
sonraki ders yine eski halimize döndük.
bir ders benimle konuştuğun için o kadar mutluydum ki günün geri kalanını pek önemsemedim, hatırlamıyorum.
nasıl bu hale geldiğimi anlayamıyorum, nasıl senden bu kadar hoşlanıyor olabilirim ki? bu hisler sadece gençliğin verdiği şeyler mi? daha fazla böyle hissetmemek için yaşlanmayı dilerim Chan.

kalbimi o kadar acıtıyorsun ki dayanamıyorum. yoruldum.
sürekli seni düşünmekten yoruldum, derse odaklanamıyorum çünkü sen önümde o kızla sürekli bir şeyler konuşuyorsun.
bu kadar konuşacak ne buluyorsun anlamıyorum. sessiz sessiz gülüyorsunuz.
nasıl biri olduğunu bilmesem bana gülüyorsunuz sanardım. belkide bana gülüyorsunuzdur gerçekten de.
umarım öyle değildir Chan, eğer öyleyse çok kırılırım.

seni sevdiğim için özür dilerim Chan.






eski bir kilisede intihar denemeleri - chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin