denedim Chan
iyi bir evlat olmayı, bir başkasını sevmeyi.
ama başarısız oldum yıllardır olduğu gibi.bu yüzden artık bu hayatın pek bir anlamı yok artık.
ölmek istemiyorum ama çoktan öldüm ben.
bir çok kez öldüm hatta.
artık bunların pek önemi yok zaten.bu bir veda
yazdıklarımı okur musun bilemiyorum ama umarım okursun Chan.
seni ne kadar sevdiğimi gösteremedim ama en azından oku ve hisset.
hisseder misin?seninleyken ne kadar mutlu olduğumu bil.
ölmüş birini tekrar yaşattın sen.
ben hayatımda hiç böyle hissetmemiştim.
hiç özgür olmamıştım, hiç çocuk olmamıştım.
içimdeki çocuğu büyüttüğün için teşekkür ederim. ne kadar geri ölmüş olsada.sana her şey için o kadar minnettarım ki
bana bu hisleri yaşattığın için teşekkür ederim Chan.sen olmasan ne yapardım acaba?
artık buraya daha fazla ne yazabilirim bilmiyorum Chan
ben sadece beni sevdiğini hissetmek isterdim.
ben öldükten sonra beni sevmeni değil.
ben öldükten sonra beni sever misin bilmiyorum ama umarım beni hayatın boyunca unutmazsın.öyle durduk bir anda aklına geleyim.
mesela o seni güldüğünde beni hatırlar mısın? benim seni aptal şakalarımla güldürdüğüm zamanları hatırla.derdini dinlediğinde sana teselli verdiğinde beni hatırla.
çokta iyi olmayan teselli edişimi
ama sen, seni dinlememi seviyordun zaten.
çünkü seni dinleyen olmamıştı.
ben dinledim en ince ayrıntısına kadar Chaneğer konuşmak istersen nerede olacağımı biliyorsun.
konuşmak istersen sonsuza kadar seni dinleyeceğimi biliyorsun.
ve seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun.eğer beni ziyarete gelmezsen Chan işte o zaman gerçekten kırılırım.
-Kim Seungmin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eski bir kilisede intihar denemeleri - chanmin ✓
Fanfictioneğer konuşmak istersen nerede olacağımı biliyorsun. konuşmak istersen sonsuza kadar seni dinleyeceğimi biliyorsun. ve seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun !! angst !!