Jag vaknar klockan 10.24 på förmiddagen och ser att Linnea fortfarande sover.
Så jag går ner till köket där jag ser att hela familjen sitter och äter frukost.
Jag ser att det är något som är konstig med min familj för dem brukar inte bete sig så här.
"Vad har hänt?" Frågar jag samtidigt som jag är rädd vad dem ska svara.
"Jo vi har bestämt oss för att flytta till USA och vi åker på Lördag" svarar Pappa lite fundersamt.
Dem ser att mina tårar är på väg men dem bryr sig som vanligt inte.
Jag springer upp på mitt rum och Linnea vaknade.
"Amber vad har hänt, varför är du ledsen?" Frågar hon lite fundersamt.
"Mina föräldrar har bestämt att vi ska flytta till USA!"svarar jag irriterat.
"Jag kanske kan följa med dig,jag ringer mina föräldrar"
Jag blev plötsligt glad igen och springer ner till mamma och pappa.
"Snällaaaa får Linnea bo hos oss där?" Frågade jag uppspelt.
"Ehh..om hon får..."
Mamma hann inte avsluta meningen Förens Linnea sprungit ner och hoppat runder.
"JAAAG FIIICK!!!" Skrek hon väldigt glatt.
"Okej ,men du avbröt mamma så vänta lite"svarade jag.
"Hon får så länge hon får av sina föräldrar,silken tur det fanns ett extra litet rum till henne då" sa mamma med ett leende på munnen.
Jag ser Linnea gå längs vägen när hon ska hem och packa det hon behöver.
För det första kan jag inte fatta att min dröm ska slå in, jag har ju en riktigt stor crush.
Men det kanske inte kommer att funka för han är äldre än mig, Jag är en 99a och han en 97a vem
Vet egentligen.
Jag går upp och tittar på mitt rum som snart jag inte kommer att ha kvar längre,jag sätter mig ner och packar det sista jag har kvar efter som det är imorgon vi åker.
Min familj har ju iallafall packat ganska snabbt.
YOU ARE READING
Vi och Dem!
FanfictionDet handlar om Amber och Linnea Två bästisar som bestämmer sig för att flytta till USA Med Ambers familj. Då det uppstår mycket drama,känslor och mycket annat.