*FLASHBACK*
"Ta henne!" Skrek Linus.
Jag ligger ner på marken och tar emot alla Slagen emot mig.
"Din jävla Mens hora,vad lever du ens för?"
Sedan blev allt svart.
*FLASHBACK SLUT*
Jag känner hur mina tårar rinner ner från min kind, och att uppmärksamheten dras till mig och det vill jag inte.
"Why are Y......" Säger Nash medan Linnea avbröt honom.
"Kom Amber, vi går ut en stund!" Säger Linnea.
Jag nickar, Linnea lägger Armen runt mina axlar och efter en stund kommer Antonia ut.
"Vad var det som hände Amber, det är det ända dem pratar om där inne just nu?" Säger Antonia.
"Nej, bara den gången då jag var 10 och ett gäng killar kom och nästan slog ihjäl mig, hade jag inte hunnit till doktor hade jag inte funnits idag.." Svarade Jag.
*10 minuter senare*
*slag på dörren*
Jag, Linnea och Antonia kollar alla mot dörren och där står lille Nathan och tittar på sin förnedrande mamma som sitter och gråter.
"M...am..." Försökte Nathan att säga.
"Aww, Cutie !" Svarade jag och inte kunde jag vara ledsen när min 5,5 månaders bebis försöker säga mama.
"So cute..." Sa typ alla.
Det började bli sent, så dem flesta gick och lade sig utom Nash,Hayes, Jack J och Jack G för dem spelar PS 4.
Efter som Nash inte ville sova med mig och mysa får jag väll Mysa med min finaste Prins istället.
Nästa morgon vaknar jag av ett duns ner från sängen, jag sätter mig upp fort som in i helvete för jag trodde det var Nathan som trillade av..
Men det var Nash som trillade av sängen igen...
Jag kunde inte rå för att skratta, men nu kommer jag få en *låtsas* sur Nash hela dagen men sö får det vara.
"help?" Frågar Nash.
"Eh... I Can't...!" Svarade jag och reste mig upp från sängen och gick till Toaletten.
Efter jag varit på toaletten , gick jag till köket och började göra iordning frukosten,lite senare kommer Nash och Nathan ut.
Vi sätter oss och äter då...
*DÖRREN SMÄLLS UPP I EN JÄDRA FART*
In rusande kommer Antonia, arg som in i bomben.
"Vad är det?" Sa jag och gick fram till henne.
"Vår *lill* jävla plan kommer aldrig funka!!" Svarade Antonia.
"Varför?"
"Kolla falska Shawns Twitter så får du se..."
Jag tog min telefon och gick in på Twitter, efter jag läst igenom det hans skrev om Ashley och det Ashley skrev om honom.
Jag säger åt Antonia att gå till Aaron och prata ut så ska jag fixa detta.
"??" Nash tittar på mig.
"She Thinks Shawn is False!" Sa jag.
"Aha, Twitter?"
"H*ll yeah Twitter!!!"
Jag tog min telefon och skrev att jag ville möta Shawn...
YOU ARE READING
Vi och Dem!
FanfictionDet handlar om Amber och Linnea Två bästisar som bestämmer sig för att flytta till USA Med Ambers familj. Då det uppstår mycket drama,känslor och mycket annat.