Kapitel 15

62 4 1
                                    

Jag kan inte fatta att Shawn faktist sa "YOU BURNT MY MUFFINS BITCH!" Speciellt "bitch".
Har ni någon gång trott att Shawn skulle kunna vara elak, nej trodde väll det.
Våra tweets om Shawn och Antonia fick flera miljoner Retweets( LoooL).
Idag ska vi hälsa på Nathans Farmor och Skylynn dem bjuder på middag.
Jag tar min Victoria Secret väska som är fylld med alla saker jag behöver till Nathan, tillexempel välling,blöjor och såklart extra kläder till både Nathan och Nash för vem vet egentligen vad Nash skulle kunna hitta på?(wtf)
Skylynn fyller ju faktist 6 År idag så vi köpte en riktigt stor överraskning till henne.
"Are You ready to Go??" Frågar Nash.
"About one minute!" Svarade jag.
Efter en minut tog Jag väskan och såklart Nathan, gick ut till bilen och satte mig.
Det tar ungefär 20-40 minuter att åka till skylynns födelsedags party.
När vi är framme så har Nathan somnat och jag vill verkligen inte väcka honom eftersom att han inte fick så bra sömn i natt.
Men jag tar ut baby bilstolen och som tur vaknade han inte,vi går in och ser att allt är häst tema,hmm undra varför?
Jo just det Hon Är galen i hästar(horsie!).
"Hie cutie!" Sa jag till Skylynn.
"Hie Amber,Nash,Nathan!" Sa Skylynn.
"Here is you present Skylynn" ja gav Skylynn sin present.
On öppnar den och hennes ögon blir stora och hon börjar skrika "HOOORSIIIEEE!!!!!"
Det var flera olika häst prylar som jag hittat!
Klockan19:30 åkte jag och Nash hem.
Ja var så trött, så jag la mig ner i sängen med Nathan och somnade på mindre än 1 minut,och vaknade av att Nash lade sig bredvid mig.
Han började att hålla om mig och jag höll om Nathan så det är som en familje kram sov position! (Wtf).
Nästa morgon vaknar jag av att det doftar Pannkakor,mums.
Jag går ner och ser ett fat fullt med Amerikanska pannkakor(😍)
Jag blir galen och sätter mig ner och börjar äta sedan sätter sig Nash böjar också äta.
Ja hör knackningar på dörren, jag går och kollar vem det är...
Det är.........

Vi och Dem!Where stories live. Discover now