Mina ögon möter Camerons ögon.
Jag lutar mig framåt för att... Spy.
Jag råkade spy på Cameron men det är hans eget fel för han hjälpte mig.
Cameron tog av sig tröjan, då Nash kommer in.
"What the hell are you doing?" Skriker Nash.
"Nothing, she threw up on me!!" Sa Cameron.
"THAATS truuue!" Svamlade jag.
Nash tog upp mig och körde hem mig, han följde med mig in och la mig ner i sängen.
Låste dörren och kom och la sig bredvid mig.
Nästa morgon vaknar jag och är sååååå BAAAAKFULLLLL.
Jag skulle försöka smyga ut så jag inte väckte Nash, men va fan det gick ju inte så bra.
Jag trillade över mig egen fot,jag väckte både Nash och Linnea.
"HAHAHAHAAHAHAHAHA..." Skrattar Linnea.
Linnea hjälper mig upp på sängen igen, och Nash bara tittar på mig som om jag är konstig.
"Har du druckit??" Frågade Linnea.
"Bara jätte lite alkoHoool!" Svarade jag.
"She has been drinking alcohol??" Frågade Linnea och tittade på Nash.
"Eh..yes she puked on cam!!" Skrattade Nash.
"OMG,she is unable to drink"
Jag bara tittade på dem, sedan gick jag upp och fixade mig.
Linnea kom in till köket och började kolla mig.
"Vad äe de?" Sa jag.
"Du får inte dricka så mycket, Amber du vet vad som kan hända!" Sa hon ganska argt.
"Jo, men liksom Nash vara bara med sina kompisar och igga mig totalt vad fan ska jag göra?!" Skrek jag.
"Något annat än att dricka!!"
"LÄGG DIG INTE I!!!!"
Linnea gick ifrån köket, in till Nash och sen ser jag Nash glo på mig och bara smäller igen dörren ut från lägenheten.
(1 vecka senare)
Det har gått ett tag sedan jag ens hörde från Nash, jag är jätte arg och ledsen eftersom Linnea sa något till honom som gjorde honom så upprörd.
Jag har inte ätit , bara luggit i min säng och gråtit.
*knack knack*
"KOM IN!!!" Skrek jag.
"Hej Amber, förlåt för det jag sa till Nash!" Sa Linnea.
"Jag vet inte ens vad du sa!" Svarade jag..
"Jag sa bara att det var hans fel alltihop och sen blev han sur och stack."
"Du har förstört mig!"
*Amber började gråta*
"Förlåt,förlåt mig snälla du behöver ingen kille!"
"Jag kan väll förlåta dig, nej jag behöver bara Nash!!" Skrek jag.
Sedan gick Linnea ut från mitt rum och tittade på mig sedan stängde hon dörren.
*sms:Ar Nash*
"Hi"
"Please answer me Nash!"
"Hello!"
"Seriously"
"Are we Even togheter!!!?"
Men han svarade ändå inte mig, jag måste gå vidare.
Jag bad Linnea gå ner och köpa 2 liter Choklad glass till mig och 5 flaskor 2liters Coca-Cola!
När Linnea ger mig allt sätter jag ner colan och lägger mig i sängen tittar på filmen "hitta Nemo" och äter glass och jag brister ut i tårar. Så har det varit vartenda kväll sedan Nash började Igga mig!
Jag hör Linnea prata med Hayes!
"You must help me With Amber,she manages not one ever second Without Nash!" Sa Linnea.
"According to Cameron so is Nash on his room and WATCHING pitcures Of Amber!" Svarade Hayes.
Dem bara pratade om "HAN" och jag började gråta så jag ringer mina två bästa kompisar , Matthew och Carter.
Dem sa att dem kunde komma över lite senare på kvällen.
"Senare på kvällen"
*Knack knack*
"Hi carter and Matt!" Skrek jag.
"Hi Amber!!" Svarade dem båda.
Jag hade bara på mig en Hollister tröja jag fått av Nash och ett par mjukis.
"Come here baby You Need strength hugs!!!!" Sa Matthew och Carter.
Jag gör fram till dem och börjar gråta och dem båda kramar om mig hårt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Vi och Dem!
FanfictionDet handlar om Amber och Linnea Två bästisar som bestämmer sig för att flytta till USA Med Ambers familj. Då det uppstår mycket drama,känslor och mycket annat.