Det är en ny dag och jag kan inte förstå att jag ska flytta idag.
Jag fick iallafall behålla en bästis och det är den bästa av dem alla,Linnea.
Men jag har min telefon ifall jag vill chatta med mina andra vänner.
Jag hör att det knackar på dörren det är bara Linnea,jag öppnar och ser att hon står där med jätte mycket
Saker så jag hjälper henne med allt.
"Amber,Tänk om du får träffa din crush nu?" Sa Linnea med ett skratt.
"Haha" utbrast jag.
Sen blev det tyst igen, för hon är nog lika nervös som jag är.
Vi fick 4 klass 1 biljetter så vi fick väldigt bra platser på planet.
När vi väll fixat allt och är på flygplatsen får jag syn på något eller i varje fall någon,Men jag funderar inte så mycket på det.
"Linnea, jag vet inte men jag tror jag såg Nash!!" Sa jag med ett leende.
"Amber du får nog chilla lite med Nash,han är inte på detta planet" svarade hon med en konstig ton.
Jag fick inte sitta med min familj , jag satt med Linnea och en tom plats.
Min syster fick sitta med mamma och pappa men hon är ju faktist bara 4 år.
Jag sitter och tittar ner i telefonen, då jag ser att Linnea kollar på den tona stolen bredvid mig
Jag blir rädd så jag vänder mig och får syn på Hayes Grier.
"Can i Sitt here?"frågade han.
"Yeah" sa Linnea direkt.
Jag kan inte fatta jag sitter bredvid Hayes Grier ,Nash griers bror.
Efter ett tag börjar han mumla för sig själv.
"Why was You in sweden?" Frågade jag med en lättad ton.
"For a girl named Linnea Allen asked if I wanted to come but never met her" svarade han på min fråga.
"THAATS ME! Sa Linnea med ett litet leende på läpparna.
"Okay, I didn't think she would be so beautiful"
Jag ser att Linneas kinder börjar bli rosen röda.
"Jag är så glad för din skulle!" Viskade jag i Linneas öra.
"We will be moving to Los Angeles and my buddy here is dependent on Nash can you possibly bring us to him?" Frågar Linnea Hayes.
"OFCOURSE"
När vi är framme går jag av och ställer mig vid Hayes och Linnea, väntar på mamma och pappa ska komma ut.
"Vi följer med Hayes och träffar Nash, jag har telefonen så ring om du vill något!" Sa jag till Mamma.
"Ha det så kul gumman" skrattade mamma.
YOU ARE READING
Vi och Dem!
FanfictionDet handlar om Amber och Linnea Två bästisar som bestämmer sig för att flytta till USA Med Ambers familj. Då det uppstår mycket drama,känslor och mycket annat.