Kostými

52 4 0
                                    

Maddeline
Všetci sa na mňa pozreli a ja som sa pozerala s nechápavým pohladom a nevedqla čo sa deje.

,,čo sa deje Joe ?" Spýtam sa pozrem sa na neho. ,,skúška s kostýmmi a meškáš" povedal a pizrel sa na mňa ,,to hude možno tým že si mi tetaz volal" povedala som a nahlas vydychla lebo som behala, ako inak.
,,poslal som ti správu na email" povedal a ja som sa ešte viac nechápavo na neho pozrela a trochu a zasmiala. ,,prepáč že si nečítam emaili keď natáčam Euphoriu" poviem a on vykulí oči ,,vlastne hej, prepáč" povie. ,,omluva je prijatá ale ja som si myslela že horí a tak som začala utekať v kostýme a zobrala si bundu z iného a utekať v podpätjoch není sranda, takže radšej mi len volaj" povedala som.

Plpo asi 10 minutách rozprávania sme mali si ísť už vyskúšať kostými. Ja som ako jediná nová čiže ostatný majú skoro to isté.

Dostala som vešiak na ktorom bol môj kostým a to oblek Sarah. Išla som do kabínky a šla sa prezliecť.

(Predstavte si že tam to ,,rúško,, není, prosím)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Predstavte si že tam to ,,rúško,, není, prosím)

Pozrela som sa do zrkadla a docela to vyzeralo fajn.

Vyšla som z kabínky a ukázala sa ostatným. Všettci apolu súhlasili že vtom vyzerám úžasne a to zahrialo pri stdci.

Išla som za babami a to za Scarlett a Lizzie. ,,baby ? A jajý budem mať svami vzťah já ?" Spýtala som sa a čakala na odpoveď. ,,takže somnou máš byť najlepšia kamoška od dectva" povedala Lizzie čo sa mi páčilo lebo sme sa veľmi dobre poznali len kôli našim karueram nemáme moc času byť spolu. ,,a ty si môj nepriateľ, ty di nečítala scénar ?" Spýtala sa Scarlett s usmevom.
,,Ešte som nemala čas no"

Rozprávali sme sa asi ešte 1 hodinu i filme. Rozhodli sme sa ísť domov.

Keď som odchádzala zo štúdia mi zavolal môj kamarát Tom. Áno Tom Holland. ,,ahoj maddie, máš čas ? Že by sme zašli na večeru" povedal na čo som mu já hneď odpovedala. ,,jasné, príď pre mňa o 18:00" poviem a odťahujem si mobil od ucha aby som hovor zrušilam počujem slabé dobre.

Já a Stan ?! ||Sebastian Stan||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang