Pohled Katky
Byl první školní den a já jsem celá nervózní mířila k mé škole.
Před školou postávalo již spousta studentů, kteří se hlasitě bavily o svých zážitcích z prázdnin.
Ani jsem se nezastavila a rovnou jsem vešla do budovy školy.
,,Dobré ráno," pozdravila jsem milou paní recepční, která stála u dveří.
,,Dobré ráno," také mě pozdravila. ,,Tak jak se dneska máte?"
,,Skvěle," odpověděla jsem upřímně a přešla jsem k nástěnce na které byly vyvěšeny rozpisy se seznamy tříd.
Své jméno jsem našla až na posledním archu papíru a rozešla jsem se do třídy.
Pomalu jsem vystoupala po schodech do třetího patra a rozešla jsem se až na konec chodby k učebně číslo 309.
Když jsem vešla do třídy, tak tam v první lavici seděla jedna holka, která byla naprosto ponořená do knížky, kterou právě četla.
Nikterak jsem si jí nevšímala a přešla jsem ke třetí lavici, do které jsem se posadila.
Z kabelky jsem si vyndala zápisník a menší penál a všechno jsem to na lavici úhledně srovnala.
,,Panebože, nemůžu uvěřit, že jsme ve stejné třídě," vykřikla má bývalá spolužačka Aneta a hnedka mě běžela obejmout.
,,Jo, to já taky ne," zašeptal jsem nevěřícně, a po menším zaváháním jsem jí oplatila objetí.
Bez jediné optání se posadila na volné místo vedle mě a začala mi vyprávět o svých zážitcích z prázdnin.
Skoro vůbec jsem jí nevnímal a spíše jsem se zaměřila na pozorování svých nových spolužáků.
Do pár minut zazvonilo, takže do třídy vešel celkem mladý a již na první pohled sebevědomý učitel.
,,Dobré ráno třído, jmenuju se Alexander Synek a jsem váš nový třídní učitel," představil se nám a odložil si na katedru svoje věci.
,,Budu si vás sem volat jmenovitě, každý si vezme papíry, které vyplníte a poté si tady z této obálky můžete vzít na přivítanou jeden z citátů," řekl nám a začal vyvolávat jednotlivá jména.
Když vyvolal mé jméno, tak jsem se pomalu zvednutá ze svého místa a došla jsem si pro papíry.
Vzala jsem si i jeden z citátů, který jsem si hnedka, poté co jsem se vrátila na své místo, přečetla.
"Vady velkých jsou radostí lidí malých"
Hned po přečtení jsem se pustila do zdlouhavého vyplňování papírů.Ahoj všichni!
Vítám vás u nového příběhu. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte238
ČTEŠ
The road to happiness
FanfictionOsmnáctiletá studentka Katka pokračuje ve studiu podnikání na jedné z nejlepších škol v Praze. Čekájí plno těžké práce, ale také mnoho skvělých příležitostí.