3. kapitola

10 2 1
                                    

Pohled Katky

První školní týden uběhl až neuvěřitelnou rychlostí.
Byl také dost náročný, ale všechno jsem zvládnula s naprostou lehkostí.
Zrovna bylo pondělí odpoledne a my jsme měli po tělocviku a já jsem mířila do učebny číslo 8, kde by se měla konat schůzka ohledně výměnného pobytu do Norska.
Mohla to být skvělá příležitost, proto jsem se rozhodla, že do toho půjdu.
Měla jsem z toho obrovský strach, ale člověk by měl své strachy překonávat.
Opatrně jsem vešla do třídy, ve které sedělo již pár zájemců, kteří se nadšeně bavily.
Posadila jsem se do poslední lavice u dveří, z batohu jsem si vyndala svůj oběd v krabičce, do kterého jsem se ihned s chutí pustila.
Akorát, když jsem dojedla, tak zazvonilo a do třídy vešel můj třídní učitel ve společnosti dalších dvou učitelů.
,,Dobré odpoledne, tak vás tu vítám na oficiální první schůzce ohledně výměnného pobytu v Norsku," přivítal nás tu nadšeně.
,,Předem vás chci upozornit, že tu nejste jen tak pro zábavu, ale že budete muset splnit určité podmínky a udělat jednu práci," upozornil nás a pár kluků z první lavice se zvedlo a odešlo pryč.
,,Tak vidím, že už nás ty slabší články začaly opouštět," pronesl do tichý třídy se smíchem.
Pár lidí se nervózně zasmálo, ale hned poté zase všichni ztichnuli.
Hned poté nás začal vysvětlovat o čem celý výměnný program bude, co všechno musíme splňovat a hlavně co všechno se od nás očekává.

Přišla jsem domů, kde panovalo totální hrobové ticho. Z ledničky jsem si vzala jídlo, které jsem si přendala na talíř a v mikrovlnce jsem si jej ohřála.
I s jídlem jsem došla do svého pokoje, kde jsem se posadila za psací stůl, na který jsem si položila talíř s jídlem a z batohu jsem si vyndala zápisník, ve kterém jsem měla veškeré poznámky z dnešní schůzky.
Během jídla jsem začala sepisovat jednotlivé nápady a témata, kterými bych se mohla zabývat, při svém projektu, který budu odevzdávat do soutěže ohledně výměnného pobytu.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nové kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte238

The road to happinessKde žijí příběhy. Začni objevovat