5. kapitola

7 1 0
                                    

Pohled Katky 

Všechny věci, které se teď děly, se děly nehoráznou rychlostí. Pomalu jsem ani nevnímala jednotlivé dny. Měla jsem hrozně moc práce se školou, se svou brigádou, kterou jsem skoro vůbec nestíhala a nakonec i se svým projektem, na kterém jsem musela pracovat, jelikož jsem se opravdu moc chtěla podívat do Norska. 

Spousta mých spolužáků si o tom myslela, že je to naprostá blbost a také ztráta času, ale to rozhodně nebyl můj případ. Ráda jsem na tom projektu pracovala, jen jsem někdy měla pocit, že absolutně nevím co dělám. 

Také se mi měl ozvat můj parťák, kterým měl být nějaký norský student, který si mě měl podle všeho vybrat, ale bohužel se mi zatím ještě nikdo neozval, což mě začínalo trochu stresovat. 

Byl pátek večer a já jsem seděla na podlaze ve svém pokoji a kolem sebe jsem měla spoustu vytištěných papíru s všelijakými poznámkami. Na konferenčním stolku, který byl přede mnou, jsem měla svůj notebook, ve kterém jsem měla ve Wordu rozepsanou svou práci, nebo-li projekt.

Seděla jsem v naprostém tichu, které v mém pokoji panovalo, když v tom mi najednou přišla zpráva. Neměla jsem žádné kamarády, takže mi nikdo nikdy nepsal, když tedy pominu rodiče, kteří nyní seděli o patro níž v obýváku a koukali na televizi. 

Chvíli jsem se musela odhodlávat, než jsem se zvednula ze země a přešla k psacímu stolu, na kterém jsem měla položený svůj telefon.

Poté co jsem zapnula telefon, tak jsem si všimnula zprávy od člověka, kterého jsem rozhodně neznala. Hned jsem pomyslela na to, že musí být od mého studenta z Norska. 

Ahoj, já jsem Marcus.
Omlouvám se, že jsem ti nenapsal o trochu dříve, ale měl jsem opravdu moc práce. Ale o této chvíle tu pro tebe budu ve dne v noci, zkrátka kdykoliv budeš něco potřebovat. 
Pro začátek by mě zajímalo, jak jsi na tom s tím svým projektem?
S pozdravem Marcus
 

Musela jsem říct, že mě jeho zpráva docela dost potěšila. Konečně jsem měla pocit, že na ten projekt nejsem sama. 

A tak jsem se rozhodla, že mu ihned odepíšu. A také ho zahrnu spoustou dotazů ohledně mého projektu.


Ahoj všichni! 

Vítám vás u nové kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte238


The road to happinessKde žijí příběhy. Začni objevovat