Yeni insanlar tanımak; daha çok farklı insan daha çok farklı düşünce tarzı görme şansı veriyordu size. Önemli olan ise bunu değerlendirmekti. Ben ise belki de yüzüncü defa yeni insanlarla tanışma şansını elde ediyordum. Bu zamana kadar birkaçı dışında çoğunluğunu görmezden gelmiştim ancak bu sefer bu şansı kullanacaktım. Belki pişman olacaktım belki de çok mutlu... Buna zaman karar verecekti, her şeye olduğu gibi...
Arda ile bizimkilerin yanına -kantine- indiğimizde hepsinin gözü bize çevrildi. Sebebini bilmediğim bir şekilde Rüzgar bana kırgınlıkla bakıyordu. Ne olmuştu ki şimdi? Neyse eve gidince anlarız bakalım neler olduğunu... Yanlarına gidip oturduğumuzda Güneş "Bence birbirimizi iyice tanımalıyız. Hadi herkes birbirini tanıtsın." deyince masada bir sessizlik oldu ve herkes birbirine bakmaya başladı. "Tamam tamam ben başlarım benden sonra da soldan devam ederiz ve herkes sıra sıra kendini tanıtır." "Tamam olur." dedi Berke. "Ben Güneş. 16 yaşındayım işte. İstanbulluyum. Çocukluğumdan beri burada yaşıyorum. Ateş ile 3 yaşındayken tanıştık daha doğrusu o yaşlarda annemle annesi tanışmışlardı biz de birlikte oyun falan oynuyorduk. Hep aynı okullara gittik. Ortaokulda da Yaprak ve Rüzgar ile tanıştık. 5 senedir arkadaşız yani onlarla. Tipimi zaten görüyorsunuz. Normalde de kumral saçlıyım yani saçlarım boya değil ve gözlerim de kahverengi değil; ela. Spor yapmayı pek sevdiğim söylenemez ama canım isteyince spor yaptığımda oluyor. Resmi olarak 2 kardeşiz ama manevi olarak 2 kardeşim daha var" dedi ben ile Rüzgar'a bakarak. Böyle yani. Sıra sende Buse" dedi sarı saçlı, yeşil gözlü ve kısa boylu kıza bakarak. "Ben Buse. İzmirliyim. Buraya keyfi olarak geldik. Bu grupla da ailelerimiz aracılığıyla tanışıyoruz. Geçen sene bir partide tanışmıştık hepsiyle. Alışveriş yapmayı ve bakım yapmayı severim. Tek çocuğum, kardeşim yok." dedi ve yanında oturan Rüzgar'a baktı konuşması için. "Ben Rüzgar. Kardeşim yok. Yaprakla bu sene arkadaşlığımızın 13.senesi. Çocukluğumuzdan beri hep birbirimizin her şeyi olduk. Tanışmamız biraz karışık ki bu biz de kalsın belki zamanı gelince anlatırız. Güneş'in de dediği gibi ortaokulda tanıştık onlarla. İyiki de tanışmışız." dedi bize bakıp gülümseyerek. "Basketbol ve futbol oynamayı severim. Onun dışında Yaprak ile bisiklet sürmek, müzik dinlemek, kitap okumak da favori aktivitelerim arasında yer alır. Kısaca böyle yani. Saçlarım doğal, açık kumral benim de ve gördüğünüz üzere de kahverengi gözlüyüm, boyum ise 1.78. Bu kadar." Ve yanındaki kişi yani Berke anlatmaya başladı. "Ben Berke. Berk değil rica ediyorum, karışmasın. Bunlarla daha geçen sene tanıştık işte. Normal bi insanım. Tenis ve voleybol oynamayı seviyorum. Kitap okumak hiç tarzım değildir. Müzik de pek dinlemem. Partilerden hoşlanırım. Genelde deri ceket giymeyi severim. Kardeşim yok ama abim var. Lise sona gidiyor. Ama bizim okulda değil. Gördüğünüz üzere de siyah saçlıyım ve kahverengi gözlüyüm. Boyum 1.80, genler sağ olsun." deyince tabi hepimiz gülmeye başladı. Komik çocuktu bu Berke. "Ben de Aslı. Kardeşim yok. Spor yapmayı hiç sevmem. Kitap okumayı değil ama film izlemeyi severim. Saçlarım siyah, gözlerim de siyah. Boyum 1.64. Bu kadar. "Ben de Yaprak. Zaten bizimkiler anlattılar genel olarak arkadaşlığımızı. Basketbol oynamayı çok severim ve spor yapmayı da. Kitap okumak ve müzik dinlemek zaten günlük aktivitem. Gördüğünüz üzere de açık kumral rengi saçlarım var ve gözlerim de açık kahverengi. Boyum 1.65. Benim de kardeşim yok. Bu kadar." dedim ve yanımda oturan Ateş anlatmaya başladı "Ben Ateş. Futbol oynamayı severim. Bir de bizimkilerle vakit geçirmeyi. Kumral saçlıyım ve gözlerim yeşil gördüğünüz gibi. Bir tane kardeşim var. Bu kadar." deyince söz sırası Arda'ya geldi. "Ben Arda. Kardeşim yok. Basketbol ve futbol oynamayı severim. Müzik dinlemeyi de severim ayrıca. Gördüğünüz gibi ben de Ateş gibi kumral saçlı ve yeşil gözlüyüm. Boyum 1.82. Bu kadar." deyince hepimiz iyice birbirimizi tanımış olduk ve numaralarımızı alarak wp grubu kurduk. Grubumuzun adını tabii ki ben koydum ve grubun adı ise "Yağmur Damlaları" koydum. Bu grubun ismini şu an dışarıda yağmur yağdığı ve aklıma ilk o geldiği için koymuştum ama bir ismin her şeyi değiştirebileceğini bilmiyordum... Ve işte Yağmur Damlalarının birlikte attığı ilk adım bu olmuştu... Fakat herkes her şeyden habersizdi...
Umarım beğenmişsinizdir... Bu gidişle bugüne 2 bölüm daha gelir ama hafta içi atamayabilirim. Şimdilik görüşürüz, ben yeni bölümü yazmaya kaçar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Damlaları
AzioneBirtakım kadınların babasına karşı oynadığı oyunun içerisinde kendini bulan kızın arkadaşları sayesinde hayata tutunma mücadelesi...