Bu soruşturma 2021 yılı 13 Temmuz günü yapılmıştır. 17 yaşındaki B.K. 2021 3 Temmuz tarihinde ailesiyle gittiği piknik büyük bir felaketle sonuçlandı. Ailesinin cesetleri parçalanmış bir şekilde piknik yaptıkları yerde bulundu. B.K. ise piknik yerinden 10 km uzakta olan nehir kenarında bulundu.
B.K. ile yapılan polis sorgusunun ses kaydı.
Polis: Bayan B... olayın yaşandığı günü hakkında konuşmak ister misiniz?
B.K.:*sessizlik*
Polis: Canınızın yandığının farkındayım ama ailenize ne olduğunu öğrenmemiz gerekiyor. İsterseniz olay yerine vardığınız ilk andan anlatmaya başlayın.
B.K.:*sessizlik*
Polis:*iç çekiş.* Bakın ailenizin başına her ne geldiyse gerçekten korkunç bir şey yaşanmış ve bunu onlara yapan kişi veya kişileri aynısını başkasına yapmadan her şeyi kontrol altına almalıyız. Şimdi lütfen sorularımı cevaplayın.
B.K.: İnsan değildi o.
Polis: Ne demek istiyorsunuz? Bir hayvan mı onlara saldırdı?
B.K.:*sessizlik*
Polis: Soruma cevap verir misiniz?
B.K.: Hayvan da değildi. O dünya dışı bir varlık.*Ağlama sesleri*
Polis: Ne yani ailenizi uzaylılar mı öldürdü? Bu şekilde devam edersiniz baş şüpheli siz olacaksınız.
B.K.: Keldi, siyah bir takım elbise giyiyordu. Boyu çok uzundu iki metreden fazlaydı.
Polis: Devam edin.
B.K.: Kolları da uzundu. Bacakları da uzundu.*derin iç çekişleri*
Polis: Yüzü nasıldı peki? Yüzüne dair herhangi bir şey hatırlıyor musunuz?
B.K.:*derin iç çekişleri* Yüzü...yüzü yoktu. Ağzı yoktu, burnu yoktu, gözleri yoktu sadece beyaz dümdüz bir surat vardı.*çığlık sesleri*
Polis: Sakin olun. Bayan B... durun.
B.K.: Gelecek beni de bulacak. Seni de bulacak ve sonra organlarımızı söküp bizi de onlar gibi de yapacak. Öldür beni. Öldür, öldür. O yapmadan önce sen yap.
Polis: Kapıda kimse yok mu yardıma gelin.
B.K., Polis:*çığlık sesleri*
2021 20 Temmuz sabahı soruşturmayı yapan polis memuru D.K. evinde ölü bulundu. Banyoda kendini asarak intihara ettiği tespit edildi. B.K. ise 2021 21 Temmuz günü banyoda kendisi asarak aynı şekilde ölü bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Fanıyız
FanfictionCreepypasta fangirl ve fanboy kardeşlerim burada sadece korku sohbetleri olucak. Korkuyu hissetmek isteyenleri içeri alalım lütfen. *Eğlence amaçlı yazılmıştır. Hatam olur, boş yaparım, kötü bölümler olur şimdiden özür dilerim.*