ÜST KOMŞUMUZ

296 9 4
                                    

Bugün de her zamanki gibi sıradan bir gün olarak başlamıştır. *** Ayça: -Biriniz yemek yapıın!diyerek bağırır.Sena bu arada uyuyordur.Rana Ayça'ya: -Kalk da kendin yap.der. Sude oturduğu yerden lafa atılır: -Sena kalk artık akşam oldu.Ayça: -Demokraside çare tükenmez.diyerek yattığı pardon yayıldığı koltuktan kalkıp Sena'nın yatağına doğru gider. Sena'yı ayaklarından sürükleyerek kaldırır.Sena: -Bıraakk!Uykum vaar.Ayça: -Kaalk!Kaç saattir uyuyorsun zaten.der Sena: -Ranaaa,Sudeee biriniz yardım edin!Ayça: -Kalk kızz,yemek sırası sende.der. Sena nihayet yattığı yerden kalkıp esneye esneye mutfağa doğru yol alır.O kadar dalgındır ki önündeki kapalı kapıyı görmez ve kafasını kapıya vurur.Sena eliyle kafasını tutar ve elini yüzünü yıkamak için lavaboyo gider.Elini yüzünü yıkadıktan sonra içeri geçer.Rana: -Ne olmuş bune bee?Sarhoş gibi.der. Sude: -Altın gibi kızdı bozdurdular bunu.der.Sude'nin espirisi herkesi bayar.Rana: -Sude yapma böyle şeyler yaa.der.Ayça: -Sude acı bize lütfen.der.Sude havalı havalı: -Gayet güzeldi,siz espiriden anlamıyorsanız suç benim değil.Sena: -Hepiniz susun yoksa gidip geri yatarım.Ayça: -Yiyorsa git yap bak ne oluyo.Sena alay ederek: -Tamam abla kızma sen.der.Rana şaşırarak ve endişelenerek: -Senaa ne oldu kafana?Davul gibi şişmiş.Ayça gülerek: -Kafasını kapıya çarptı mal.der.Sena tepki vermez.Sude endişelenerek: -Buz getirin buz buz .Çabuk olun!diye bağırır.Rana kah kaha atarak: -Açılın doktor geliyor. der.Ayça mutfağa gidip buzdolabına bakar ve: -Hiç buz kalmamış dolapta!diye içeri seslenir.Sude: -Komşulardan isteyin o zaman.Aşağı kata inmeyin orası boş üste çıkın.Ayça: -Yürü Rana gidip isteyek.Rana itiraz ederek: -Niye hep ben yaa?der.Ayça ciddi bir ses tonuyla: -Rana yürü benim canımı sıkma.der.Rana oflaya oflaya Ayça'nın peşinden gider.Yukarı çıkarlar.Ayça kapıyı çalar.Kapıyı açan olmaz fakat içerden sesler geliyordur.Ayça tekrar kapıyı çalar.Kapıyı bu sefer yakışıklı mı yakışıklı Berkan açar.Berkan: -Ooo,kızlar gelmiş.der ve içerdekilere seslenir: -Kim çağırdı bu güzelleri gençleer?der.Kızlar bu lafa çok sinirler o sırada içeriden Efe gelir.Efe: -Boş boş konuşma,içeriye geç sen.der ciddi bir ses tonuyla.Sonra kızlara döner ve yüzüne bir gülümseme yerleştirir: -Buyurun kızlar ben yardımcı olayım.Ayça: -Arkadaşım kafasını vurdu da biraz buz varsa alabilir miyiz?der.Efe gülerek: -Baya sakar galiba arkadaşınız?Ben bi bakıyım isterseniz?Ayça: -Ne münasebet,sen doktor musun?der.Efe yine gülerek: -Evet,nerden bildin,çok mu belli oluyor?der.Sonra içeriye bağırır: -Egemen bu getir!Egemen seslenir: -Niye ki?Efe: -Çok soru sorma,getir hadi bekleyen var kapıda.der.Çok geçmeden Egemen bir tabağın içene koyduğu buzları getirir ve kızlara gülümser.Efe: -Hadi gidelim.Rana: -Aslında gerek yoktu gelmenize.Efe: -Yok yok geleyim ben.Bide doktor gözüyle bakayım.der.Ayça: -Röntgen makinen mi var?der ve güler.Efe'de gülerek: -Biz kafası şişmişlere röntgenle bakmayız.Emar çekeriz.der.Eve inerler.Oturma odasına geçerler.Efe içeri girince kimin kafasını vurduğunu direk anlar ve Sena'nın yanına oturur.Sena: -Buz isteyecektiniz,siz ne istemişsiniz?der ve güler.Efe: -Bi bakmak istedim,komşuma bir şey olasını istemem.Sena alaycı bir tavırla: -Görende doktor zanneder.der.Rana: -Evet,doktormuş.Bakmak istedi.der.Sude sinirlenir: -Ben eşek başı mıyım burda?der.Ayça: -Estağfurullah.Sen bizim kraliçemizsin.der.Efe nazikçe Sena'nın kafasına buzu koyar ve: -Sakarsın sen galiba?Kafanı nereye çarptın?Sena: -Ne yapacaksın?Ona göre buz sayısını mı ayarlayacaksın?Sude: -Konudan ne kadar uzak olduğunu belli ediyorsun Senacığım.Sena bozulur: -Hahaha!Çok şakacısın doktor hanım.der.Efe şaşırarak: -Sende mi doktorsun?Sude gülümseyerek: -Evet.Efe: -Ne güzel,hem alt komşumsun hem de meslektaşım.Ayça: -Sena yemek yapmaktan da yırttın,senin yüzünden öleceğiz bi gün.Efe: -Sena mı yapar hep yemekleri?Rana: -Sırayla yapıyoruz,isteksiz bir şekilde.Efe şaşırır: -Gerçekten mi?Hayatımda gördüğüm yemek yapmayı sevmeyen ilk kızsınız.Ayça: -Evet,öyleyiz.Özelliklede Sena.Efe: - Üşeniyorsanız bize gelebilirsiniz,hem tanışmış oluruz böylece.Ayça koyu kahverengi gözlerini Sude'ye diker.Sude'de Rana'ya bakar.Rana Sena'ya,Sena Efe'ye bakar. Efe: -Karar vericek misiniz artık?der.Rana: -Siz bize gelseniz.Sena hasta ya yani o yüzden.Efe: -Tamam,o zaman ben gidip bizimkilere haber vereyim.10 dakikaya geliriz.Ayça biraz yüzsüzlük yapıp: -O kapıdaki manyağı getirmesen olur mu?Efe: -Çapkın mapkın ama iyidir Berkan.Yinede denerim.Efe evden çıkıp gider.Sude bir anda telaşa kapılıp bağırır: -Laan, evde yemek yook!Rana da heyecanlanır: -Aboo,Sena kalk kız yardım et bir şeyler yapalım bari.der.Sena: -Ranacığım biliyorsun çok isterdim ama kafam çok ağrıyo.der işten kaçmak için.Sude: -Rana kalk makarna suyu koy o zaman.Rana ince bir ses tonuyla: -Kalk sen koy Sude Hanım.der.Sena: -Susuuun! Tamam siz koymayın suyu. Ben bu şiş kafamla gidip koyarım.der acıtasyon yaparak.Ayça olay büyümeden: -Ayy,yazık(!)Neyse sakin olun ben pizza sipariş söylerim şimdi.der.

İlk bölüm biraz sıkıcı oldu ama emin olun 2. bölümden sonra bırakamayacaksınız...Umarım beğenmişsinizdir.Lütfen beğendiyseniz beğenin ve yorum yapın.Sizlerin yorumları bizim için çok önemli.


AŞKA  ÇEYREK  KALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin