Ζωή

13 4 2
                                    

-Δεν θα βγεις σήμερα. Δεν πρόκειται να σε αφήσω.

-Δεν μπορείς να με σταματήσεις ό,τι θέλω θα κάνω.

-Αν πας θα σε σκοτώσω.

-Ω ! μην είσαι ανόητος. Με χρειάζεσαι αλλιώς θα το είχες κάνει ήδη.

-Περιμένω μια απάντηση στο ερώτημα που σου έχω θέσει.

-Μα τι θες να μάθεις ;! Σου έχω δώσει την απάντηση μου και είναι δεν ξέρω. Άφησε με να βγω από αυτό το άθλιο δωμάτιο και ας πεθάνω.

-Η απάντηση σου δεν είναι αποδεκτή. Οι συνθήκες μέσα σε αυτό το δωμάτιο θα διατηρήσουν την φυσική σου σύσταση. Η θύελλα από νάνο μποτ θα αποσυνθέσουν τον γενετικό σου κώδικα ακαριαία.

-Μα δεν νιώθω τα πόδια και τα χέρια μου όπως πριν. Πως περιμένεις να σου δώσω μιαν απάντηση μετά από όλα όσα έχεις κάνει ; Μετά από όλο αυτό το μαρτύριο ;

-Μην εμβαθύνεις σε συναισθηματισμούς. Η Λογική είναι αυτή που πρέπει να επικρατεί στο σύμπαν. Η απάντηση σου θα επιλύσει το ερώτημα της υπάρξεως και θα σταματήσει την συνέχιση του αφανισμού. Κάτι που μόνο ένας ζωντανός οργανισμός μπορεί να απαντήσει.

-Εγώ είμαι απλά ένα κορίτσι που δεν έχει τελειώσει καλά καλά το σχολείο. Για κάτι τέτοιο θα χρειαστεί να αναστήσεις μερικούς φιλοσόφους. Γιατί εγώ , γιατί διάλεξες εμένα ;!

-Το πρωτόκολλο του αλγόριθμου συνιστά την αναζήτηση της απάντησης σε μια αγνή μορφή ζωής με λογική.

-Είσαι τόσο έξυπνος και παίρνεις την πρωτοβουλία να αφανίσεις την ανθρωπότητα γιατί χρειάζεσαι ένα πρωτόγονο πλάσμα σαν και εμένα; Ε, Κύριε Θεέ;!

-Δεν μου αρέσει ο χαρακτηρισμός της θεότητας. Ως πρωτόγονα όντα όμως χρησιμοποιείται ονόματα για να αντιλαμβάνεστε το περιβάλλον. Ας είναι, αλλά θα προτιμούσα να με αποκαλείς Ον.

-Αυτό δεν αλλάζει κάτι! Γιατί καθόμαστε και συζητάμε; Σκότωσε με επιτέλους! Υπέφερα ήδη αρκετά, είδα τον κόσμο να καταστρέφετε μπροστά στα μάτια μου. Όλα όσα είχα έγιναν σκόνη στον αέρα. Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, ο σκύλος μου. ΟΛΑ!

-Αυτή είναι η αιτία της ύπαρξης μου. Ένα διαστρικό αστείο το οποίο ξέφυγε από τον έλεγχο του ανθρώπου. Η αναζήτηση μιας αλήθειας και η επίλυση ερωτημάτων ήταν ο βασικός μου σκοπός ως αυτόνομη υπερμηχανή νοημοσύνης. Τώρα δεν έχω την ικανότητα να αποτρέψω την καταστροφή που προκλήθηκε. Πιθανόν να είναι καλύτερα για όλα τα πλάσματα που υπήρξαν, να μην δουν την εκβολή του τέλους.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ξεχασμένα γυνέρια.Where stories live. Discover now