7.BÖLÜM

23 4 1
                                    

GERÇEK

7.Bölüm

Duraksıyorum. Bu sorunun cevabı ne?

"Hâlâ mı bilmiyorum. Ama Ali sende biliyorsun bana nasıl davrandığını. ben hislerimden nefret ediyorum."

"Sen bilirsin. gerçekten sen bilirsin. Ben sana bir kahve daha getireyim."

"İçim dışım kahve oldu Ali ya..."

Şımarmanın beni kurtaracağını düşünüyordum ama hiçbir şey değişmedi.

Yanıma geldiğinde biraz daha iyi görünüyor.

"Ali ben gidiyorum."

"Nereye?"

"senin de moralini bozdum boşu boşuna. Gitmem daha iyi sanki."

Ayağa kalkıp çantamı takıyorum. yanından geçip kapıya çıktığımda bana sesleniyor.

"Hiçbir yere gidemezsin."

"Nedenmiş o?"

"Bir yere gideceğiz de ondan."

Kendini toplamaya çalıştığı çok açık. 

Kolumdan tutup içeriye götürüyor.

Mutfağa geliyoruz. İlk defa bir kafenin mutfağını görüyorum. Acaba hep böyle mi?

"Ne yapacağız burada?"

"Sen ne istersen."

"seni kıran benim. ama sen benden özür diliyor gibisin."

"Kendini affettirmek için mutlu olacaksın."

Kek yapmak istediğimi söyleyince tüm malzemeleri ayarlıyor. ikimizde farklı kekler yapmaya başlıyoruz.

BTS-Danger

Neden bu şarkıyı seçtiğini bilmiyorum ama sevdiğim şarkılardan birini seçmiş olması hoşuma gidiyor.

Kek yaparken bir yandan da dans ediyorum.

yerler kaygan olduğu için Ali iki üç kez düşmekten kurtarıyor beni. Ama iki kere de yeri boyluyorum.

Eğlenerek,gülerek keklerimizi yapıyoruz.

Her şey bittiğinde farklı fırınlarda pişirmemiz gerektiğini söylüyor Ali. Neymişte kokuları karışırmış...

Ben vanilyalı ve kakaolu kek yaptım. O da acayip bir tarif. Nasıl bir erkek daha iyi kek yapar?

Fırınlara kekleri  attıktan sonra ikimizde tezgaha dayanıyoruz.

"Bari kibarlığına kolay bir şey yapsaydın. portakallı mortakallı ne yaptın sen ya..."

Ona döndüğümde bana farklı baktığını görüyorum. Gözlerimizin birbirine kenetlendiğini fark ediyorum ve zihnim gözlerimi kaçırmam için resmen çığlık atıyor.

En sonunda bir anda gözlerimi kaçırmayı başarıyorum. gözüm etrafta gezinirken ellerimi görüyorum. stresten tezgahı tırmalıyorum.

Sonra onun ellerine kayıyor gözlerim. kasıyor ve mermer tezgahta eli kaymaya başlıyor. Avuçları terliyor.

Tekrar gözlerine bakmaya korkuyorum. şuan ne hissettiğini biliyorum Ali ve sana karşılık vermemeliyim.

Hızlıca dayandığım tezgahtan çekilip fırını açıyorum.

Aptal aptal aptal. Elime bir şey giymeden tepsiyi tuttuğum için kek yere düşüyor.

Elimin yandığını fark edince hemen yanıma geliyor.

GERÇEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin