Kimberly Black szemszöge
-Kim, ma nem lazsálunk! Végre péntek van, megyünk bulizni!-Rontott be a szobámba Emily.
-Emi ez nekem nem fog össze jönni, sokat kell még tanulnom, és mostanában nem teljesítek olyan jól...-Semmi kedvem nem volt megint bulizni, nem szeretek bulizni azóta amióta meghaltak a szüleim...
-Te eszednél vagy??? 4,7 az átlagod, az kurva jó!!-Igazából csak 4,68-as de nekem nem elég.
-De nekem akkor sem elég mondom, hogy ügyvéd szeretnék lenni ahhoz meg minimum 4,95-ős átlagnak kéne lenni...
-Uristen de hülye vagy te simán össze hozod!!
-Jó okés, de akkor békén hagysz és ezek után csak akkor megyek amikor tényleg szeretné és nem akkor amikor te szeretnéd, érthető?
-Igen igen! Naa gyere, kinéztem neked egy tök jó vörös ruhát, illik a szép alakodhoz!
-Jól van, na mutasd meg!
Megmutatta a ruhát, felvettem és tényleg nagyon jól állt. Barna hajamat begöndörítettem, kisminkeltem magamat.
-Azt hiszem 5-6 perc és kész vagyok!
-Okés, 20:30-kor indulunk!
-Mennyi az idő? -kérdeztem Emilytől
-20:10, lassan indulnunk kell, most egy új bárba megyünk, a Night Clubba!
-Okés, a többiek is ott lesznek?- itt gondoltam pár barátra akikkel a szokott helyen szoktunk találkozni.
-Igen igen de sietnünk kell hívtam taxit!
Elindultunk lefele, egy lakóházban az 5. emeleten lakunk, lifttel mentünk.
A taxi már ott állt a ház előtt, beszálltunk és Emi elmondta a címet. Vissza térve a ruhára felvettem egy fekete 10cm-es tűsarkút, Emilyn egy fekete éppenhogy fenék alá érő fekete bőr ruha volt. Rajta vörös 5cm-es tűsarkú.
Szépen lassan megérkeztünk a Night Clubba, kifizettük a taxit és beálltunk a sorba a barátainkkal.Jonathan Petrov szemszöge
Végre leszálltam a gépről, Andrew a sofőröm már előkészítette a kocsit, és indultunk is Gregor búvóhelyére, egy kis családi házba 19:00 körül érkeztünk meg hozzá.
-Bryan! Hozd a fegyvereket, 5-en jönnek velünk. Mindenki felfegyverkezve, nem tudhatjuk, hogy tudja-e hogy jövünk!
-Igen is!-tette amit mondtam, egy igazán jó emberem és barátom.
Mindenki felállt a helyére és intettem, hogy mehetünk egy emberem ment elől utána én Bryan és a többi 4 emberem.
Bementünk, éppen a nappaliban a kanapén feküdt és tv-t nézett az emberem egyből odament és lefogta, oda mentem hozzá.
-Te meg mi a jó büdös fenét képzelték amúgy magadról? - üvöltöztem a képébe.
-Jaj drága Jon, hogy üdvözlünk egy régi jó barátot?- kérdezte tőlem, mint ha bármikor is jóban lettünk volna.
- Na elég volt Gregor, hozzátok elviszük a bárba, legalább megnézem minden rendben van-e. - Az embereim hozták Gregort a parancsom szerint. 20:25-kor már a Night Clubnál voltunk, a klub az enyém még apámtól kaptam 20. Szülinapomra. Megérkezdtünk, lementünk az alagsorba kikötözték egy székre, én ki vettem az üvegszekrényből egy whiskyt és töltöttem a poharamba.
-Jon adjál már nekem is egy pohárral, rég ittam ilyen jót veled, és közben megbeszélhetnénk miért hurcoltattál ide a kutyáiddal.- Gyűlölöm azt amikor valaki megjátsza magát.
-Igen? Kérsz?
-Na ezt már szeretem, csak még elkéne engedni, igen kérek!
-Te teljesen hülyének nézel Gregor?
-Nem, most meg mi bajod van?
- Gregor, miért árultál el minket? Ha nem árultál volna el nem lennék itt, de te elárultál az Olaszoknak, eleve nem bírtalak, most legalább van okom téged megölni.
-Mi, én nem csináltam semmit.
-Jajj hagyjuk már!
-Jól van, Jon te meg apád olyan hülyék vagytok anyám olasz szerinted nem fogok neki segíteni hát persze, hogy segítek neki, hisz az anyám!- nevetett fel.
-Köszönöm, valami utolsó üzenet anyádnak, vagy apádnak?
-Van! De nem nekik, Neked!
-Halljam!- nevettem fel- kiváncsi vagyok!
-Egész életedben szenvedni fog azért amiért megöltél anyám nem hagyja annyiban, rád fog menni az egész Olasz maffia addig fognak követni amíg meg nem hal...- fejbelőttem, meguntam a mondani valóját, persze mindenki csak fenyeget, és leszarom sokkal erősebb vagyok náluk!
-Bryan takarítasd el innen, menjünk igyunk valamit.- Mondtam jó barátomnak és a vállára tettem a kezemet.
-Rendben főnök!
Elindultunk felfele már fél kilenc múlhatott el mikor is elkezdtek tömörülni be az emberek, tudtam, hogy jól megy ez a hely, de hogy ennyire?
YOU ARE READING
Maffia
RomanceKimbarly Black gyászolja 2 éve elhunyt szüleit, mikor megismeri Jonathan Petrovot akiről később kiderűl, hogy az orosz maffia feje. De ekkor Kim már bele szeretett Jonba. A történet trágár szavakat és 18+ os jeleneteket is tartalmaz. Csak saját fel...