2.

139 9 0
                                    

Jonathan Petrov szemszöge

Felhívtam Andrewt, hogy állítsa élő az autót.
- Amúgy, elnézést de szabad a nevét?- Kérdezte Emily.
- Jonathan Petrov- kézen csókoltam.
- Jonathan, nem szeretnék udvariatlan lenni, de már távoznánk, inkább hívok egy taxit.
- Emily kisasszony az én fuvarom előbb megérkezik, mint hogy ön hívna egy ta...- és benyitott Andrew.
- Uram, előállt az autó!- elmosolyodtam.
- Na látja Emily, mehetünk is ha jól gondolom.
- Rendben! Mehetünk.- felkaptam Kimberlyt és meg indultunk kifele.
- A hátsó kijáratok megyünk ki.- Mondtam Emilynek mert a másik irányba indult.
Kiértünk a kocsihoz, Andrew kinyitotta az anyós ülés ajtaját Emilynek.
- Kim mellett szeretnék ülni!- mondta a lány
- Andrew. - ezzel jelezve, hogy teljesítse Emily kérését.
Emily beült, mellé ültettem Kimberlyt, és én meg beült en Kimberly mellé.
-Emily, tudna mondani egy címet?
-Persze, West Belmount Avenue 2043
- Andrew, induljunk!
Elindultunk, Emily simogatta Kim fejét, aki inkább az én vállamra tette át a kis buksiját. Ezen mosolyognom kellett, 15 perc múlva megérkezdtünk a házukhoz.
- Kimberly ébredj, haza értünk.- kezdte el Emily ébresztgetni.
- Shhh, én nem alszom én bulizom.-nevette el magát Kim, nagyon ki lehetett ütve szegény.
- Hagyjad, felviszem!
-Oh nem szükséges megoldom.
- Na csak segítek két csínos kishölgynek.
- Jó rendben, nagyon szépen köszönöm!
Elsétáltunk az ajtóhoz, Emily kinyitotta én meg vittem Kimberlyt. Megnyomta a lift gombot és vártunk.
Megérkezett a lift beszálltunk és az 5. emeletet nyomta meg Emily. Felértünk elő vette a kulcsát és kinyitotta az ajtót.
-Kimberly szobája erre van!- mutatta az utat.-Elnézést a felfordulásért nem szoktunk rendetlenek lenni, csak készülődtünk ugye bulizni.- szabadkozott.
- Számomra nem probléma, nem én élek itt.- igazából nem nagyon érdekelt, mi van a lakással. Letettem Kimberlyt az ágyára és ki mentem a szobából.
- Hogy köszönhetném meg a segítségét, esetleg kér valamit?
- Azzal el van intézve, ha tegeződhetnénk.
-Persze, de had kínáljalak meg legalább egy kávéval vagy valamivel.
- Nem kérek semmit. Én viszont most távoznék, jó éjszakát Emily.
- Rendben, ki kísérlek!
-Hagyd csak ki találok. Szia.
-Jó éjt.- búcsúztunk el egymástól.
Lementem, Andrew kinyitotta nekem az ajtót,
beszálltam az autóba és az itteni házamba mentünk.

Kimberly Black szemszöge

Fejfájásra ébredtem, nagyon kiüthettem magamat, alig emlékszem valamire. Gyorsan kimegyek a konyhába, be kell vennem egy fejfájás csillapítót. Ahogy kiértem a konyhába, megpillantottam Emilyt, aki éppen a kávéját szürcsölgette.
- Jó reggelt!-köszönt
-Jobbat!-mondtam én is.- tudsz adni egy fájdalom csillapítót? Szét megy a fejem.
-Persze egy pillanat.- Kivette a dobozból és egy pohár víz társaságában a kezembe nyomta.
- Te emlékszel, hogy jutottunk haza?- kérdezi.
- Nem miért te sem?
- Épp ez az, hogy én mindenre emlékszem, egy Jonathan nevű csávó hozott haza, elvileg a klub tulaja. Valami Andrew volt a sofőrje, beültünk a kocsiba elkezdtem simogatni a fejed de te akkora egy mocskos ember vagy, hogy inkább a csávó vállára tetted azt. Majd megérkezdtünk és felhozott a szobádba, nekem meg égett a pofám mert olyan nagy rendetlenség volt! Többet ilyet ne csinálj Kimberly!
- De hogy kerültem egyáltalán a tulajhoz?
- Elvileg lehánytad a pultnál, Dereknek nem jött be, hogy megkért téged, hogy csatlakozz köreibe össze vesztek, te megdőltél ő elkapott és az irodájába vitt ahol ismét hánytál.
-Ne ne ne, basszus. - fogom a fejem, hogy lehetek ilyen szerencsétlen, emlékszem mindenre! Kikell fizetnem azt az inget vagy különben rajtam veri le. Mennyibe kerülhet egy kurva ing?! - Emily, ma is elmegyünk oda!
- Mivan?! Te megőrültél? Nem halod amit mondok? Meg mi lesz a tanulással?
- Nem nem őrültem meg, hallom amit mondasz a tanulás meg várhat, megyünk és kész! Mennyi az idő? - pillanatok a fali órára.
14:34.
-14:34, De biztos vagy te abban, hogy oda szeretnél menni?
- Igen, lehet kifizetetti velem a takarítást, nekem meg ezután kötelességem kifizetni, ha már én csináltam a bajt.
- Hát jól van, csak legyen ott.
Elkezdtünk készülődni. Most egy fekete ruhát vettem fel, ami comb középig ér és egy fekete Guess bőr tűsarkút. Emily egy szatén fekete spagetti pántos ruhát vett fel, térd fölé ér, és egy Michael Kors pántos fekete tűsarkút vett fel. Eminek egy Michael Kors táska nekem meg egy Jenny Fairy.
- Em előszőr el kell mennem a bankba pénzt levenni a kártyámról. - üres kézzel mégsem mehetek ha ki akarom fizetni az ingjét.
- Okés, de siessünk! Ma én iszom le magam!
- Már előre félek!- mondtam nevetve miközben zártam be a lakást.

MaffiaWhere stories live. Discover now