Kimberly Black szemszöge
Istenem, valami Bella hívta. Szóval van valakije...
-Nem tudom, Lepj meg!- mondta a telefonba, és letette.
- Elnézést csak hívott a házvezetőnőm.- hát nincs senkije.
-Semmi probléma. Elfogadja az ajánlatomat?
- Kimberly kisasszony, ezt nem fogadom el nem szeretném, hogy azt érezze tartozik is ennyivel. Eleve már az boldogít, hogy eljött.
Legyen a vendégem mára, igyunk amennyit szeretne, vagy elmehetünk is valahova. - na most aztán kifogok vele baszni, rendesen!
- Rendben, szerintem menjünk el, együnk valamit alig ettem ma. És utána jöjjünk vissza!
-Megbeszéltük!- szóltam Emilynek, hogy majd jövök, és elindultunk.
- Mit ennél?
- Gyrost.
- Rendben menjünk együnk Gyrost!
Elindultunk, most ő vezetett és nem a sofőrje.
Megérkeztünk, kikértük leültünk.
- Mesélj magadról Kimberly.
- Mit meséljek?- nevettem fel.
- Nem tudom akármit ami az eszedbe jut.
- Hát 20 éves vagyok, nincsenek testvéreim. Ügyvéd szeretnék lenni, mivel apukám és a Papám is azok voltak.
- Na az nagyon jó, egy igazán jó munka.
- Most te mesélj magadról.
- 22 éves leszek jővőhéten, nekem van egy testvérem. Oroszországban élek, csak most munkaügy miatt ide kellett jönnöm.
- És mit dolgozol, ha szabad tudnom?!
- Na Kimberly az legyen az én titkom.- nevetett fel. Beszélgettünk még majd hozták a számlát, már vette elő a pénztárcáját, hogy fizet. De megelőztem! Kifizettem 15$ volt.
- Kimberly maga nagyon szemtelen. Meghívom, hogy menjünk el valahova kivárja a végét és cselekszik. Szeretem a rossz lányokat.- kacsint rám. Én meg szeretek rossz lány lenni, ez ennyi.
- Hát, márpedig én nagyon rossz vagyok. Mehetünk?
- Menjünk!
Kinyitotta nekem az ajtót elköszöntünk és beültünk az autóba.
- Ha nagyon durván le iszom magam megint haza cipelsz?- nevettem, na ez már részben a vodka narancs hibája.
- Ha szeretnéd, de utánna ne hivass fel, higy találkozni szeretnél, és egy rózsaszín kis borítékkal állíts be.- mosolyodott el.
- Azt még meglátjuk.
Elindultunk vissza a klubba, amint megérkeztünk én direkt gyorsan kipattantam a kocsiból, hogy ne tudja kinyitni nekem.
- Hogy maga milyen kis neveletlen.
- Jaj elnézést, ki szerette volna nekem nyitni az ajtót?
- Nem, magának? Soha!- nevettük el magunkat.
- Ma már ittam egy vodka narancsot, tudsz valami jó ütőset?
- Tényleg ki szeretné ütni magát?
- Igen, de nem tegeződhetnénk?
- De. Mit szeretnél inni?
- Hát akkor legyen még egy vodka narancs, te mit iszol?
- Nem én fuvarozlak?- nevette el magát.- egy wiskeyt iszom, mindjárt hozom.
- Maradj csak. Hozom én.- mondtam neki
- Rendben, ad oda neki ezt a kártyát én mond azt, hogy Petrov.- hülyének nézel? Vissza fizetem a tartozásomat!
- Rendben egy pillanat és jövök.
Elindultam a pulthoz.
- Hello!
-Szia mit adhatok?
-Egy wiskeyt jéggel és egy vodka narancsot. A wiskeyt ugy készítsd mintha a főnöködé lenne!
- Okés, nyugi.
Elkészültek az italok.
-20$ lesz.
Odaadtam neki a pénzt és mentem is.
- Jaj elfelejtettem, hogy odaadtad nekem ezt a kártyát, hupszi. - tettem le az asztalra az italokat.
- Fhuu te nő!
Ittunk, beszélgettünk egyszer odajött Emily, hogy ő haza megy de én maradjak nyugodtan. A többiek is haza mentek már.
Mi még maradtunk, kértünk még egy kört, persze ezt már úgy kérte, hogy szólt a felszolgáló lánynak aki természetesen meg is hozta az italainkat. Jól le részegedtünk a végére...
- Azt hiszem indulni kéne holnap, azaz ma lesz még dolgom...
- Most tényleg el akarsz menni?
- Muszáj, elviszel? Vagy hívják egy taxit?
- Elviszlek!
- Köszi.
Össze szedtük magunkat és elindultunk, szólt a sofőrének. Kiértünk a kocsihoz, kinyitotta nekem a hátsó ajtót, beszálltam beült mellém.
Elindultunk, útközben fékeztünk egy nagyot és a combjában kapaszkodtam meg, nehogy előre dőljek.
- Jaj, neharagudj.- nevettem fel
- Kicsit feljebb is nyúlhattál volna...- nevetett ő is.
- Hahaha nagyon vicces vagy.- és elnevettem magamat.
Közben megérkeztünk kiszálltunk, és az ajtóhoz sétáltunk.
- Nem találok fel egyedül mielőtt kérdeznéd. Ezért felkell, hogy kísérj.- kacsintottam rá.
- Hát ezáltal kénytelen leszek.- nevetett
Bementünk, megnyomtam a lift ajtaját, és megérkezett a lift. Elkezdett csörögni a telefonja, elnézést kért és felvette, oroszul beszélt.
- Мой отец! Вы сейчас не серьезно?! Хорошо, я сейчас буду! (Apám! Ezt most nem mondod komolyan?! Rendben azonnal megyek!)- Az apukájával beszél, ha jól értettem.
- Почему бы мне не пойти сейчас? Хорошо, я понял. Я доложу! (Már miért ne mennék? Jó oké rendben értettem. Feljelentem!)- letette a telefont, eléggé feszült volt. Felkísért.
- Neharagudj, Kimberly én nagyon élveztem az estét és a társaságod, de nekem már mennem kell, holnap korán kelek.
- Rendben, én is köszönöm. Jó éjszakát!
- Jó éjszakát.
YOU ARE READING
Maffia
RomanceKimbarly Black gyászolja 2 éve elhunyt szüleit, mikor megismeri Jonathan Petrovot akiről később kiderűl, hogy az orosz maffia feje. De ekkor Kim már bele szeretett Jonba. A történet trágár szavakat és 18+ os jeleneteket is tartalmaz. Csak saját fel...