4.

124 8 0
                                    

Jonathan Petrov szemszöge

Ránéztem felvont szemöldökkel, közben a bíró mondta, hogy foglaljunk helyet ezáltal nem tudtam meg, hogy mit kereshetett itt.  Leültünk a helyünkre és a bíró beszélni kezdett.

-Köszönöm, hogy mindenki eljött. A tárgyalást ideiglenesen berekesztem. Jövőhét Kedden 10:00-kor ismét találkozunk, addig is megkérek mindenkit, hogy maradjon a városban és ne most tervezzenek elutazni.- Ezzel lett vége a tárgyalásnak.                             
- Köszönöm szépen, hogy vállalta az ügyemet. Akkor ha minden igaz nemsokára ismét találkozunk. Viszlát.- Fogtam kezet Nathan Jonessal az ügyvédemmel búcsúzóul.  Kimberly felém fordult, gondolom mondani szeretett volna valamit, de ez nem lehetséges ki kell derítenem, hogy ő mit kereshet itt.
- Ne most Kim, majd beszélünk. Szia!- Ezzel a mondattal ráztam le nem akkarok tapló lenni de most nem kezdhetek el itt beszéletni... Fontosabb dolgom is van.
Elindultam hát felé, hogy kérdőre vonjam, hogy ez még is mi a fene volt.
- Какого черта ты здесь делаешь?(Te mégis mi a fenét keresel itt?)

Kimberly Black szemszöge

Vége lett a tárgyalásnak, Jon elköszönt Nathantól, és gondoltam elmehetnénk valahova, hogy átbeszéljük mi is volt a tárgyaláson. Az iskolába már nem mehettem vissza, mert vége van az összes órámnak így gondoltam elütöm az időt Jonathan társaságában, de nem jött össze, mert lerázott... Nagyon kellemetlenül éreztem magamat, faképnél hagyott... És elindult egy férfi fele, nagyon hasonlított Jonathanra. Végül elindultam haza, nehogy már itt álljak egész nap szégyenkezve...
Haza érve megdöbbentem, egyedül voltam. Emily nem volt itthon, és ez szokatlan, mert már 1 órája vége van az órájának. Gondoltam felhívom, mindig szól ha nem jön haza időben.
Első csengésre felvette.
-Szia Emily, merre vagy?- kérdeztem aggódva
-Szia Kim, itt vagyok Adriananal, készülünk bulizni. Bocsánat hogy nem szóltam, csak hirtelen jött az ötlet meg minden. Te is eljössz?
Oda, ahol múltkor voltunk, Jonathan klubjába.
-Jaj Em... Már azt hittem baj van. De ma? Hát nem is tudom... lehet.
-Gyorsan találd ki, mert lassan indulunk, és ha jössz akkor elmegyünk érted taxival és onnan a klubba.
- Jó megyek.- legalább nem kell egyedül lennem majdnem egész éjszaka.- De mindenki megy? Mármint, Sum, Charlie, Damon meg Derek is? - nagyon nem szeretném, hogy Derek is ott legyen, nagyon unom már...
-Igen mindenkiiii, a szokásos bandaaaaa.-Húzta el a szavak végét.
-Em te már most ittál?- kérdezem nevetve.
-Perszeee, mindenből ittunk ami volt itt Adriananal.
-Na az úgy fasza. De legalább járni tudsz?- nevetek ismét.
-Igen, valamennyire.
-Na jól van, egy olyan fél óra és elkészülők, addigra legyetek itt.- mondtam és bontottam a vonalat.
Egy fekete, bőr ruhát vettem fel fekete magas sarkúval együtt.
Egy fekete kistáskát vettem fel hozzá, egy kis sminket tettem magamra, majd kivasaltam a hajamat és lementem, pont akkor érkezett meg a taxi amikor bezártam a kaput.
-Jó napot!- köszöntem a taxisnak.
-Sziasztok!- köszöntem a lányoknak.
Elmondtuk hova megyünk, és elindultunk.
Megérkeztünk és megláttam a hatalmas tömeget. Mikor elindultunk, akkor leszólított a  múltkori biztonsági őr.
-Hölgyem! Ismét a főnököt keresi?- kérdezte kedvesen.
-Nem, most csak jól szeretnénk érezni a barátnőimmel magunkat.
-Jól van, jöjjenek utánam. -mondta és a tömeget megelőzve az ajtóhoz mentünk.
- Orrel, enged be a hölgyeket. - a férfi biccentett, és beengedett. A rendes biztonsági őr jött mögöttünk.
-Köszönöm szépen! Esetleg szabad a nevét?- kérdeztem tőle, még is csak jó lenne a nevén szólítani.
-Persze, hogy szabad. Miroslav Fokin. És önt hogy hívják?
-Kimberly Black.- mondtam meg én is a sajátom.
- Örvendek Kimberly! Most viszont mennem kell, jó szórakozást.
-Köszönöm, további szép napot!
-Gyere Kim, üljünk le és te is igyál, miközben várjuk a többieket.
-Okés- nevettem-menjünk!
Találtunk egy boxot, le is ültünk.
-Elmegyek piáért, ki mit kér?- Kérdezte Adri
-Sex on The beach kettőt.-mondta Em
-Én egy vodka narancsot kérek, köszi.-mondtam.
-Okés, mindjárt hozom.
Míg vártunk az italunkra, kaptam egy SMS-t.

MaffiaWhere stories live. Discover now