J & K

2.6K 154 14
                                    

Nezapomenu to věnovat: SUSANKAa ❤

Justin's POV

,,Dobré ráno " řekl jsem Sel,která se právě probudila.
,,Dobré" usmála se.
,,Jdu udělat snídani" vyskočil jsem z postele.Ještě furt jen v boxerkách jsem šel do kuchyně a rozkrájel banán.Dal jsem ho okolo na talíř a to samý i s jahodama.Doprostřed talíře jsem dal topinky s nutellou a udělal nám kafe.Dal jsem to na stůl a už za stolem seděla Selena.

Dojedli jsme snídani a já si šel dát sprchu.Oblíkl jsem si boxerky,tepláky a vyčistil si zuby.Vlasy si vygeloval nahoru a šel říct Sel o tom,jak půjdu ven..

,,Miláčku?" zeptal jsem se.

,,Jop?"

,,Víš,jeden kamarád tu bydlí a já bych s ním chtěl jít ven ve 2"

,,Jo,tak jdi já stejně chtěla jít nakupovat!" usmála se.Políbil jsem jí a opřel si čelo o to její.

,,Miluju tě!"

,,Já tebe víc" uculila se.

,,Chceš se hádat?!"

,,Oh,víš že vždycky vyhraju" muckla a sedla si na pohovku.Koukl jsem se kolik je hodin.13:00.

,,Zahraj mi na piáno,prosím" zamrkala.Sedl jsem si tedy za piáno a zahrál něco nesmyslnýho abyh zjistil,jak hraje.

,,Lately I've been thinking, thinking about what we had.
And I know it was hard, it was all that we knew, yeah
Have you been drinking, to take all the pain away?
I wish that I could give you what you deserve.

Cause nothing can ever, ever replace you
Nothing can make me feel like you do, yeah
You know there's no one, I can relate to
I know we won't find a love that's so true"

(Kdo mi napíše co je to za písničku,věnuju mu další díl ❤)

Hrál jsem a zpíval.Tuhle písničku jsem složil pro Selenu ale po celou dobu co jsem hrál,jsem myslel pouze na Kim.Ta písnička,ty slova.Jsou přesný.

Poslední dobou jsem přemýšlel, přemýšlel o tom, jaké to mezi námi bylo
A vím, že to bylo těžké. To bylo vše co jsme věděli
yeah
Pila jsi, abys zahnala tu bolest?
Přál bych si, abych ti mohl dát, co si zasloužíš. ..

Dal jsem ti všechno,
všechno co jsem mohl dát.
Proč bys mě chtěla odehnat?
Ztracen ve zmatku, jako iluze.
Víš, že jsem si už zvykl zpříjemnit ti den.
Ale to je minulost. Nemáme už teď být.
Hádám že tak to má být.
Řekni mi. Stálo to za to? Byli jsme dokonalý..

,,There's nothing like you and me...together" dohrál a dozpíval jsem a moje srdce bylo roztříštěno na miliony kousků.Pamatuji si dny,co jsme s Kimberly byli pár.Všechny videa co jsme točili..Každá pusa.Ten den kdy odjela.To byl ten nejlepší polibek vždycky.
Pořád jí na youtube odebírám.Je v tom úžasná!

,,Páni,jsi skvělej!" zatleskala Selena a pištěla.

,,Díky..Ty,Seleno.Půjdu se už připravit jo?" vstal jsem a zavřel se v pokoji.Prohrábl jsem si vlasy a schodil ze stolku vázu která se zozbila.Fajn,klid..to bude dobrý..

Nádech,výdech a hotovo.Oblíkl jsem se do džín pod zadek,tílka,řetězu okolo krku,navonil jsem se,vzal si mobil,peněženku a klíče a už byl hotov.,,Seleno,jedu tak ahoj!" obul jsem si supry a zabouchl dveře.Šel jem pěšky..Nebudu riskovat zdraví.

Auto jsem si včera půjčil.Černé BMW s tmavými skly.Zaparkoval jsem před pizzerií a vyšel z auta.Sedl jsem si v pizzerii a čekal až přijde.Bylo 2:08.Vždycky chodí pozdě.Usmál jsem se když jsem jí viděl jak jde ke mě.Byla nervózní.Poznal jsem to tak,že si v dlaňi mačkala rukáv její černé mikyny.Já na tom nebyl o moc líp..

,,Ahoj" řekl jsem.

,,A-hooj" usmála se.Sedla si a já nevěděl co dál.

,,Dáš si něco?" zeptal jsem se.

,,Vodu" zvedl jsem obočí.Sklopila hlavu.
,,Nechceš jít třeba někam jinam?" povzdychl jsem si.

,,Jo" vstala.,,můžeme do parku nebo ke mě do klubu!"
,,Do klubu" vstal jsem a šel před ní.Nasedli jsme do mýho auta a ona mi říkala kam mám jet.
Zastavil jsem před klubem a vystoupil.Kim vystoupila za mnou a šla předemnou.Má dobrý zadek.

Sedl jsem si za bar a Kim nám něco nalila.Bylo tady asi 10 lidí.Tak kdo by sem chodil v půl 3 odpoledne ,že?
,,No a..jak jde život?" zeptal jsem se.

,,Jo..ujde" napila se.

,,ujde" šeptl jsem a nalil si dalšího panáka.Zamrkala a spojila rty do jedné linky.,,A ty?" naše oči se střetly.Její tmavě hnědé jako noc a moje světle karamelové.
,,No....ujde" zopakoval jsem její větu.Přikývla a pila dál.

Nakonec jsme se teda společně opili a sedli si do auta.
,,Snad nebudeš řídit?!" zamračila se.
,,Neboooj!" koukl jsem se na ní.Byla tak sweet a zároveň sexy.Přiblížil jsem se k ní a cítil její dech na mých rtech.

Spojila tu mezeru mezi náma a políbila mě.

Ahojdá ✌

Tady máte fans jim díl ❤

Lolec..

Jste skvělý,mám vás ráda,mandarinky:)!

I když to teď nwmám nejlehčí,píšu pro vás..:--))!

Vote,koment a páčko ✌❤

~Sann

YouTube life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat