Potřebuju tě tu

2K 124 7
                                    


Btw: Slyšeli jste BRIGHTER OD ATC?^^ (na boku)

Kim's POV

,,Ahoj" pozravila jsem An a Mika když jsem vešla do klubu.
,,Čáu" Mike roztáhl náruč a já do ní s radostí skočila.Dává nejlepši objeti.Chybí mi Luke..
,,Jak ses měla,zlato?" usmál se.Sedla jsem si za bar zatímco ho Annie utírala.
,,Fajn" pousmála jsem se nad vzpomínkou,co jsem včera s Justinem dělala.
,,A co jsi dělala?"
,,Nic" zazubila jsem se.
,,Tak co je tohle?" Mikey mi odhrnul vlasy a přejel mi ukazováčkem po krku.
Sáhla jsem si tam a zvedla obočí.
,,Co?"
Annie mi dala zrcátko a já se tam podívala.Měla jsem tam 2 fialový fleky.
Překryla jsem si pusu a hned šla zvracet snídani.Nick si na tom dal tak záležet a já to předávám záchodu.Nevadí.

Když už jsem věděla,že zvracet nebudu,spláchla jsem,vypláchla si pusu a dala si žvejku.
Prohrábla jsem si vlasy a vyšla ze záchodů.
Sedla jsem si na barovou stoličku a pozorovala Annie,která na mě podezdřeně koukala.
,,Ty jsi zvracela?" přihmouřila oči.

,,Noa?"

,,Kim" šokovaně vydechla

,,co?"

,,Použili jste ochranu?" jak o tom ví?

,,Jak víš o Justinovi?"

,,To byl Justin?" otevřela pusu.

,,ooops" mykla jsem rameny.

,,Co když jsi těhotná?" zašeptala.

,,Ne,tohle se mi nikdy nestalo,Annie" přejela jsem si rukou po obličeji.

,,Michaele?" zakřičela.

,,Neříkej m-" nestačila jsem to doříct a už tu byl Mike.

,,No?" divně si nás prohlídl.

,,Mohly by jsme nachvíli zmizet?" vyšpulila ret

,,Co?"

,,Někam potřebujeme zajít,hned budeme zpěět!"

,,No tak faaaajn" protočil očima.

,,DÍKYDÍKYDÍKYDÍKY!" rozešla se ke dveřím.

Seskočila jsem z barový židle a přešla k němu.Stoupla jsem si na špičky a objala ho.
Jeho pevné ruce se obmotaly okolo mého pasu a já svojí hlavu zabořila do jeho voňavého trička.
,,Děkuju za všechno,Mikey" usmála jsem se.

,,Nemáš zač,Kim" pevněji mě objal.

,,Kiiim,musíme jeet!" vykřikla Ann.Ta ví jak zkazit pěknou chvilku.Odtáhla jsem se a šla za ní.Zamávaly jsme Mikeymu a šly do mého auta.Sedla jsem si na místo řidiče a zapla rádio.Začala hrát Beauty and a beat.Omg,on je všude.

,,Kam jedeme?" zeptala jsem se Ann.

,,Uh,do lékárny!" řekla

,,Pro co?"

,,Těhotenský testy?" zvedla obočí.

,,ahaaa" plácla jsem se do čela a vyjela do nedaleké lékárny.Co kdybych byla fakt těhotná? Jak by reagoval Justin? A Nick? A Mikey? Nebo rodina?! Bože můj..

Zastavila jsem před lékárnou a následovala An která nakoupila 2 testy.
,,Proč 2?" zeptala jsem se.(p.a. opravdu poslouchám mistletoe?:DD)
,,Kdyby jeden nefajčil" zasmála se.
Zvedla jsem telefon,který vibroval v zadní kapse.

,Ahooj!" Vykřikl Luke.

,,Ahojdá" zazubila jsem se.

,,Jak se má moje malá holčička?" představovala jsem si,že si teď 100% skousl piercing.Vždycky mě nazíval malou holčičkou kvůli tomu,že jsem snad o metr menší než on.Začala jsem si uvědomovat,že ho vyměňuju za Mikeyho a An.

,,Uhm.Zatím fajn,uvidím za chvíli.Co vy?"

,,Proč? Jinak my se máme super"

,,Lukey,musím řídit,pak ti zavolám o co šlo nebo jde,pozdravuj a páčko" típla jsem to.

,,Kam jedem?" zeptala se Ann

,,Najíst se!" vypískla jsem.Měla jsem fakt hlad.

---------------------------

Nakonec jsme se najedly a já Ann hodila domů.Udělala jsem si ten test,položila ho na záchod a mezitím se vysprchovala.Vyfénovala jsem si vlasy a vyčistila zuby.Oblíkla jsem si kalhotky a tmavé tričko nad kolena s nápisem Couting stars.

Když jsem byla připravená,se kouknout na ten test,vydala jsem se na záchod.Nadechla jsem se a podívala se na test.Vyschlo mi v krku a udělalo se mi mdlo.Začala jsem brečet a jediný,na co jsem se zmohla bylo to,zvednout mobil a zavolat jemu.
Nechci tu mít Nicka,který hned půjde za Justinem a zbije ho.Nechci tu Annie která začne pištět a začne vymýšlet jména.Nechci tu Justina,který by se šel nejspíš opít.Potřebuju jeho objetí a utěšení.

,,Mikey,prosím přijď.Potřebuju tě tu"

Ahojdá ✌

Asi jste čekali ask ale tam je málo otázek a idk jestli ho vůbec vydám.

A tenhle díl jsem potřebovala vydat teď,jelikož tu do pátku nebudu.Ano svěřím se vám,jedu do Legolandu ❤❤❤

Co si myslíte?Půjde na potrat?Jak zareaguje okolí a Justin?:')

Vote,koment a páčko✌❤

~Sann

YouTube life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat