Proč mi lžeš?

1.8K 139 17
                                    

Kim's POV

,,Co? Kim ty brečíš?!"

,,Jen prosím přijď" zašeptala jsem.

,,Hned jsem u tebe" típla jsem to a svalila se do postele.

Začal mi zvonit mobil.Koukla jsem se na mobil a na obrazovce svítilo jméno Justin.Bez váhání jsem to típla a když mi volal znovu,hodila jsem mobil o zeď a ten hned utichl.Co mám dělat?Rozhodně nepůjdu na potrat.Z toho,jak jsem brečela mě rozbolela hlava a já usla.

,,Justine,musím ti něco říct" sedla jsem si na postel.

,,Povídej" usmál se a sedl si vedle mě.

,,Víš,jsem-jsem těhotná!" pípla jsem.Justin prudce vstal a prsty si vjel do vlasů.

,,Co-cože?!" zakoktal se.,,Já si dával pozor Kimberly!" začal řvát.

,,M-miluješ mě?" zeptala jsem se a uslzenými oči se na něj podívala.

,,Miluju Selenu!" s těmito slovy opustil můj dům a život..

---------------------

,,Kim?" uslyšela jsem Mikeyho hlas.Nic jsem však nedělala.Vnímala jsem jak zavřel dveře a sedl si na postel.Pohladil mě po vlasech a já otevřela oči.
,,Mikey" posadila jsem se a skočila mu do objetí.
,,Co se děje?" zašeptal a hladil mě po vlasech.Když jsem si vzpomněla na ten sen a na ten fakt,že jsem těhotná jsem si zkousla ret.Ten sen mě vystrašil.Koho by nevystrašil? Když někdo čeká dítě někoho,s kým je 'kamarád s výhodama',je slavná hvězda a má přítelkyni.Povzdychla jsem si.
,,Řekneš mi už,co se stalo že si tak brečela a volala mi?"

Odtáhla jsem se od Michaela a rukou si vjela do spocených vlasů.Nevím jak bude reagovat.Tohle jsem si ještě nenacvičovala.
,,Miku já-" jak mu to mám říct?
,,Jsem tvůj nejlepší kamarád Kim.Mě můžeš říct všechno,moc dobře to víš!" zaúpěl.
,,Čekám Justinovo dítě" zavřela jsem oči a sklopila hlavu.Když se asi minutu nic nedělo,myslela jsem že půjdu spáchat sebevraždu až dokuď nezareagoval.
Čekala jsem že něco bude říkat ale on si mě pouze přitáhl do jeho pevného objetí a hlavu mi zabořil do vlasů.Já hlavu zabořila do jeho rozepnuté mikiny a čekala.Čekala co se bude dít dál.I když jsem byla unavená jakobych spolkla 10 prášků na spaní jsem zůstala vzhůru.
,,Víš o tom druhý.První byla An" pípla jsem.
,,Necháš si to?" zeptal se.
,,Michaele je to dítě.Samozdřejmě že ano" zamračila jsem se.
,,Dobře,co Bieber?"
,,Co s ním?"
,,Kdy mu to řekneš..A co budeš dělat?"
,,Zítra..Musím být připravená na všechno"
,,Jdeme spát" řekl.Přikývla jsem a lehla si zpátky pod teplou peřinu.
Mike si svlékl mikinu a tričko.Zůstal jen v teplákách.Lehl si za mě,zezadu mě objal a společně jsme zaspali..

Justin's POV

Když jsem přišel 'domů',myslel jsem že Sel už bude spát.Když jsem si však vyzul boty, vešel do obýváku a za stolem seděla Selena s mobilem v ruce a v pyžamu lekl jsem se.
,,Kde jsi byl?" zeptala se starostlivě.

,,Nikde" proč vlastně nejsem navždy s Kim a jsem tu se Sel?Asi proto,že Sel furt miluju ale ta láska k ní je zarytá hluboko.Zatímco Kim je v celým mým srdci.

,,Proč mi lžeš,Justine?"

,,Proč se mě ptáš a nenecháš to bejt?!"

,,Musím si být jistá že mě nepodvádíš"

,,Jo,jasně chodím do klubů a podvádím tě.Sorry ale to by bylo na netu" mykl jsem rameny a začal pít džus který jsem pak zavřel a uklidil zpět do lednice.

,,Justine"

,,Jop?"

,,Pojď sem" popošel jsem k ní.

,,Řekni mi teď do očí,že nechodíš za tou dětinskou Kimberly a nic s ní neděláš.."

Hi

How are you?

Já jsem upřímmě dost ráda že jsem tohle napsala..

ŽÁDÁM SI O KOMENTY PLS..♥

Mějte se,smějte se a páčko ✌

~Sann

YouTube life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat