Kim's POV
Ráno jsem se probudila na hrozně veliký řev.Poznám to,Tessie brečela.Rozbolela mě hlava a já se hned rozeběhla na záchod,spřátelit se se záchodem.Když už jsem neměla co zvracet,spláchla jsem a stoupla si před umyvadlo.Koukla jsem se na sebe do zrcadla a viděla sebe,tak před 2 roky vždycky když jsem přišla z klubu.
Kruhy pod očima smíchané s rozmazanou řasenkou,rozcuchané vlasy,napuchlé rty a bílá pleť.Povzdychla jsem si,svlékla se a stoupla si pod proud teplé vody.Do vlasů jsem si vmasírovala levandulový šampón a na tělo nanesla kokosový sprchový gel.Smyla jsem mydliny a svezla se po ledových kachličkách.Bolest hlavy furt neustávala a já nevěděla co se bude dít.
Oblíkla jsem si kalhotky a dlouhý tričko.Vzala jsem si prášek a ve snaze ještě usnout jsem zalezla do postele.
Asi o 5 minut jsem zase slyšela dětský pláč.Vyhoupla jsem se na nohy přičemž jsem se trošku zakymácela.Otevřela jsem dveře, rozeběhla se po schodech a šla tam,odkud brek přicházel.,,Můžete jí aspoň na chvíly utišit?! Jsem nevyspalá,bolí kě hlava a chtěla bych se prospat!" zakřičela jsem a všichni se na mě koukly.Byl tam i ten Riker.oooops.
,,Jdu se s Tess projít" vstala Sann.,,Ann,jdeš taky?" zvedla obočí.Annie se zvedla a společně s Rikerem a Sann odešli.Pohrábla jsem si ještě vlhké vlasy a koukla se na Mikeyho,sedícího na černém gauči hledíc na mě.
Povzdychla jsem si a sedla si vedle něj.Přitáhl si mě do objetí a hladil mě po zádech.Je boží.
,,Jak ti je?"
,,Až na příšernou bolest hlavy to ujde"
,,Dám ti prášek"
,,Měla jsem"
,,Okay"
A tak jsme se tam asi 5 minut objímali.
,,Kim" odtáhl se.Zvedla jsem obočí a nechápavě se na něj podívala.
,,Včera v klubu" začal si hrát s prstama.
,,Co?"
,,Líbali jsme se.." vydechl a nevěnoval mi pohled.Zalapala jsem po dechu a koukla se na vyplou televizi.
,,Ale neboj,včas jsem se odtáhl" šeptl.
,,Zlobíš se?"
,,Ne,měla bych? Můžu za to já." zkousla jsem si ret a přitáhla si ho do objetí.
,,Co máš dneska v plánu?" zeptal se.
,,Nic" odpověděla jsem pravdivě.
,,Co říkáš na to,že by jsme si vyšli?" usmál se a koukal mi do očí.
,,Tak jo"
,,Tak se jdi upravit a všechno co vy holky děláte,já počkám"
,,Dej mi 10 minut" zasmála jsem se a vyšla schody nahoru.Oblíkla jsem si černý skinny,černý tílko a džínovou vestu.Namalovala jsem se,obula si Justinovi modré supry a navonila se Girlfriend.
,,Děleeej! Už je to přes 10 minut!" zakřičel Mike se smíchem.
,,Už jdu!" vzala jsem si kabelku a šla za Mikeym.
,,No vidíš! Sluší ti to" usmál se.
,,Díky Cliffo" obul se a šli jsme.
,,Kam bys chtěla nejdřív?" zeptal se.
,,Do starbucksu?"
,,Okay" vzal mě okolo ramen.Starbucks není nějak moc daleko.
Já jsem si dala horkou čokoládu a Mike frappuchino.Povídali jsme si o různých věcech než mi zazvonil facetime.Pozvedla jsem obočí a doufajíc,že je to Justin jsem se koukla na mobil.Ne,byl to Lukey.I když jsem byla zklamaná,byla jsem ráda že Luke volá.Vzala jsem to a hned se na obrazovce objevila Lukova blonďatá palice.Mikey si sedl vedle mě a koukl se kdo to je.
,,Čau lidii!" hvýzdl Luke.
,,AHOJ!" zamával Mike.Byl víc nadšenější než já.
,,Ahoj Miku! Zase nová barva?"zasmál se a koukal se na Mikovi černé vlasy.
,,Yup!"
,,Ahoj Kim! Tak co? Četl jsem twitter.Jak ti je?" soucitně se na mě Luke podíval.
,,Je mi fajn"
,,Zlato? Kdo to je?" slyšela jsem až moc známý hlas.Ashely.
,,Kim"
,,Omůjbožedejmijí!" vzala mu telefon a já viděla její rozzářený obličej.
,,Ahoj zlato!"
,,Ahoj"
,,Jak se má malá? Bože ty jsi krásná" usmívala se.
,,Má se fajn,ty taky! Změnila jsi se!"
,,Hele,Kim zavoláme ti později.Musíme jít,jdeme k rodičům na večeři" vzal jí telefon Luke.
,,Večeři?" zvedla jsem obočí.
,,Eh..Je 7 hodin" zamračil se Luke.
,,Kim? Ty jsi pila?" zeptá s vyplašeně.
,,Co?N-ne.Musím,páčko" típla jsem to a koukla se na Mika který si upil svého pití v kelímku.
,,V kolik jsem vstávala?"
,,Asi v 5" mykl rameny.
,,Ježiši" plácla jsem se do čela.
,,Hele,psala mi Sann.Musíme jít,Tess má hlad" usmál se.Přikývla jsem.
Vstali jsme a zase se rozešli domů kde se všechno srovnalo.Když jsem Tessie dávala spát,společně jsme si všichni udělali filmovej večer.
Když byl film v tom nejnapínavějším,zapípala mi zpráva na whatsappu.
Justin: I miss u.
Ahojdá!!
Jak je?
Snad se líbí i když je to takovej strašnej bullshit.
I když jsem dneska nechtěla psát,tenhle týden by nebyl čas a tak je už dneskaa.
Nevím kdy vyjde epilog jelikož zítra jedu pryč na celej den ale asi ve středu.Yup,to by šlo.
Miluju vás❤❤❤
Ježiši fly away js tak boží! Ale she's kinda hot je lepší.(Asi nevíte co to tady melu ale prostě..Kdo je 5sosfam pochopi:--)))
Vote,koment a páčko❤✌
S láskou vaše
~Sann
ČTEŠ
YouTube life 2
Fanfiction,,Znovu se setkáváme" řekl s jiskřičkami v očích. ,,Tak se můžeme zase rozloučit" řekla se zamračeným obličejem.Vedle něj stála dívka se kterou bývala kamarádka.Vybral si ji a teď s ní je šťastný..