Já budu táta?

2.4K 149 11
                                    

Věnuji : SUSANKAa ily girl ❤ (víc informací dole:--))))

Justin's POV

Teď jsem nevěděl,jestli to brát vážně nebi se zasmát.

,,Kim,není apríl" řekl jsem nejistě.

,,Justine,to není apríl" vjela si rukou do vlasů.JÁ BUDU TÁTA?

,,A chci,abys věděl že se přenesu přes to,že mě opustíš a půjdeš zase za Selenou ale já se toho dítěte nevzdám.Nemohla bych ho zabít,a doufám,že budeš uvažovat protože tě miluju ale nechci na potrat a-" políbil jsem jí.

,,Moc mluvíš,lásko" usmál jsem se.Zasmála se a zavrtěla hlavou.

,,Já budu táta?" zeptal jsem se.

,,Už to tak vypadá" zkousla si ret.

,,Bože!" vykřikl jsem a silně jí objal.,,JojojojoJO!" začal jsem jí řikat do vlasů.Zasmála se.

,,V kolikátém jsi měsíci?" zvedl jsem obočí.

,,Skoro ve 2" usmála se.

,,Ještě 7 měsíců a budu v náruči nosit malèho chlapečka" zasnil jsem se.S dítětem v ruce budu vypadat vážně komicky..

,,Kdo říkal že to bude kluk?" zasmála se.

,,Bude" našpulil jsem rty.

,,Když myslíš" vydechla.

,,Vědí o tom rodiče a bratr?"

,,Ne,jen Luke,Ash,Mikey a Annie.."

,,Aha,tak to aby jsme jim to řekli,ne?"

,,J-jo.." zakoktala se.Měla strach,poznám to.

,,Jsem rád,že jsme zase spolu,Kim" usmál jsem se.Objala mě a já jí nazpět.

,,Nepůjdeme někam?" zeptal jsem se.

,,Jo,kam?"

,,Nevím..třeba by jsme to mohli jít říct tvým rodičům.."

,,Ne,to až zítra"

,,Dobře." dal jsem jí pusu do vlasů.

Kim zapípal telefon,a já si všiml že jí někdo poslal snapchat.Rozklikla to a zasmála se.Screenla to.(média)
Ukázala mi to a já se pousmál.Na obrazovce byl tuším Michael a nějakej kluk.

,,Mikey a tohle je myslím Calum,jeho kamarád" usmála se.Přikývl jsem.Vyfotili jsme se a Kim s popiskem I love him,and thanx ❤ to poslala Michaelovi.
,,Zlato?"

,,Hm?" koukla na mě.

,,Asi půjdu,ještě to musím probrat se Selenou a půjdu se ubytovat jinam" usmál jsem se a při slově Selena jsem pokroutil očima.

,,Okay" odtáhla se ode mě a vstala.Plácl jsem jí po zadku a ona zapištěla.Bylo mi jedno,že nás všichni lidi "nenápadně" fotí a sledují nás.Došli jsme ke mě do auta a já Kim hodil domů.

,,Miluju tě,a dávej pozor na mimčo" zazubil jsem se.

,,Budu,neboj" políbila mě a vystoupila.Počkal jsem až otevřela dveře,zamávala mi a já odjel k hotelu,kde byla ta mumie.

,,No to je dost!" řekla hned,jak jsem vstoupil.

,,Co zase?" protočil jsem očima.Přišla ke mě a dala mi facku.Zatnul jsem pěsti a zrychleně dýchal.

,,Ty kurvo!" zasyčel jsem,odstrčil jí že spadla na zadek a šel do ložnice.Vzal jsem svůj kufr a začal do něj dávat všechno moje oblečení,hygienu a nakonec boty.

,,Kam si myslíš,že jdeš?" zapištěla.

,,Daleko od tebe!"

,,Nikam nejdeš,Justine!"

,,Nenechám si tebou navygovat život!Byl jsem úplně slepej ale Kim mi otevřela oči!" chtěla mi dát znovu facku ale já chytl její ruku.

,,Neopovažuj se Seleno!" zavrčel jsem a její ruku stiskl.

,,To bolí!"

,,Už nikdy mi nelez na oči..Jo a abys věděla,čekám s Kimy dítě..Páčko" muckl jsem na ní a odešel.Kufr jsem odhodil na zadní sedadla a zasedl za volant.

Vím,možná jsem to přehnal ale chtěl jsem,aby jí to bolelo tolik, jako to tenkrát bolelo mě.Když mě podvedla.
Nastartoval jsem a vyjel do hotelu,který ani nebyl daleko od Kim.Byl tak 3 ulice.Pustil jsem rádio a tam hrálo Love will remember.Vytáhl jsem to cédéčko a vyhodil ho z okna.
Pustil jsem tam jiný a zpíval si Fire Starter od Demi.
Jo,tu jsem dlouho neviděl.Navíc,řikala že je tady v NY.A myslím,že by si rozumněla s Kim.Se Selenou se už nebaví,poznala dřív než já,jaká je to kurva..

Zastavil jsem před hotelem,koupil si pokoj a hned si vybalil.Byl to hezčí pokoj,než v tamtom hotelu, kde teď hnije Selena.Osprchoval jsem se a v 10 večer usl.

Ahojdá✌

Tak co? Jak je :d?

Doufáám že se líbíí:--)))

Info: Taak,řekla jsem si,že by to chtělo trailer ke story a tak jsem napsala penguin_bravis. Ta souhlasila,a napsala že mi ho udělá.Bcz já to fakt neumím,a když se snažím,vypadá to jakoby to dělalo 5ti lettý děcko ._.

Btw: Mělo by to být do konce týdne:--))))

Takže taak ☺☺☺

Děkuju za vote,komenty a přečtení^^

Užívejte si života,MANDARINKY ❤

ily

Vote,koment a páčko ✌❤

~Sann

YouTube life 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat