XİA KITASINDAKİ BAŞLICA BÜYÜK DEVLETLER:
HUİNU
Anaerkil toplum yapısına sahiptir. Gensu Birliği kurulmadan önce kıtada var olan devletlerden biridir. Aynı birliğe mensup olsalarda Korigania ile aralarında süregelen bir husumet vardır. Kurucusu Elis Arian Mirza'dır. Son Kraliçeleri 443. Huinu Kraliçesi olan Elis Mirza'dır. Elis Mirza'nın veliahtı Akademi öğrencisi olduğu için devleti Vekil Kraliçe Ezza Mirza yönetmektedir. Veraset sisteminde kraliyet ailesinde ilk doğan prenses taht sırasında önceliklidir.

Huinu'nun başkenti İnu
KORİGANİA
Ataerkil toplum yapısına sahiptir. Veraset sisteminde taht üzerinde tüm kraliyet ailesi üyelerinin eşit hakka sahip olduğu söylesende Kral'ın ilk doğan oğlu taht sırasında önceliklidir. Taht hakkı genelde babadan oğula geçer. Birlik kurulmadan önce Xia kıtasında yaşayan devletlerden biridir. Korigania Kralı Rohan Mirakan'dır.

Korigania'nın başkenti Kugan
BARAY KAĞANLIĞI
Erkek ve kadınlar toplumda eşit haklara sahiptir. Veraset sisteminde taht babadan oğula geçer. Belirli soylu aileler yoktur. Kağan'ın birden çok eşi olabilir. Kağan'ın eşlerinin dereceleri vardır. Kağan'ın 1. eşinin doğurduğu erkek çocukları genelde tahta çıkar. Birlik kurulduktan sonra kurulmuş bir devlettir. Kağanları Nishu Fu-Nien'dir.

Baray Kağanlığı'nın başkenti Shianxu
***
XİA KITASINDAKİ KLANLAR
GENSU BİRLİĞİ'NE DAHİL KLANLAR
(Büyükten küçüğe doğru sırayla)URAİRA KLANI
KURSHIN KLANI
YALKAGUN KLANI
OLİUVİ KLANI
KORJIUN KLANI
TODAİN KLANIGENSU BİRLİĞİ DIŞINDA YER ALAN KLANLAR
ŞUİ KLANI
( Büyük Savaşı başlatıp Gensu Birliği'nin kurulmasına neden olan klandır. Xia kıtasınında yaşasalarda klan üyeleri yeraltında yaşamaya mahkumdurlar. Yeryüzüne çıktıkları taktirde Huinu ve Birlik askerleri tarafından öldürülmeye mahkumdurlar.)
Şui klanına ait en büyük yeraltı şehri olan Derinkuyu yeraltı şehri
SHİA-FAN KLANI
(Akademi'nin kurucusu olan İlk Kutsal Alangu'nun soyundan gelenlerin klanıdır. Akademi açıklarındaki Guvana isimli bir adada yaşamaktadırlar. Guvanadan çıkmaları yasaktır. Görevleri bitip Guvana'ya giden Kutsallar'ın yönetiminden sorumludurlar.)
GUVANA ADASI
XİA KITASINDAKİ BİRLİK VE OLUŞUMLAR
GENSU BİRLİĞİ
Altı klan ve 3 devletten oluşur. Büyük savaş sırasında Şui klanına karşı kurulmuştur. Savaştan sonra varlığını yaklaşık 5000 yıldır sürdürmektedir. Birliği yöneten 13 kişilik devlet ve klanlardan bağımsız bir grup vardır. Bu gruba Kutsallar denilmektedir. Birlik kıtada barışı korumak için kurulmuştur.
ÖLÜMSÜZLER YOLDAŞLIĞI
Hiçbir klan yada devlete bağlı değillerdir. Akademi karşıtı bir örgüttür. Genelde üyeleri casusluk ve suikast faaliyetleri yürütüler. Örgütü Başdai isimli bir lider yönetir. Üyelerine fedai, belirli sayıda fedai gruplarını yöneten takım liderlerine Dai adı verilir. Yoldaşlığın merkezi Petra adı verilen bir tapınaktır. Fakat Petra'nın nerede olduğu Gensu Birliği tarafından kesin olarak bilinmemektedir.

PETRA
GÖKYÜZÜ TAPINAKLARI
Xia genelinde hakim olan bir din olan Gökyüzünün Tek Hakimi inancının tapınaklarıdır. Tapınaklar Xia genelinde yaygın ve çok sayıdadır. Ana bir merkeze sahip olmasalarda en büyük ve en eski Gökyüzü Tapınağı Huinu sınırları içerisinde yeralmaktadır. Her tapınağın kendine ait bir askeri birliği vardır.

Huinu'da bulunan en büyük ve en eski Gökyüzü Tapınağı
Merhaba öncelikle. Kitabı okumaya başlamadan önce siz okuyuculara söylemek istediğim birkaç şey ve bilgilendirmek istediğim birkaç konu var. Bu kitap benim yayınladığım ilk kitabım. Bu yüzden birazcık heyecanlıyım. Bu bölüm kısa bir tanıtım bölümü olacak. Gelecekte okuyacağınız 3 farklı olaydan 3 farklı kesit. Bu kitabı tek bir karakterin bakış açısıyla yazmıyorum.Toplam bakış açısı karakter sayısının 7 ila 8 olmasını planlıyorum. Fakat bu sayı daha hikaye tamamlanmadığından kesin değil. Artıp azalabilir de. Daha önce Wattpad'de bu tarz yazılan bir kitapla karşılaşmadım. Bu yüzden umarım kitabıma bir şans verirsiniz. Eleştirirken ve yorum yaparken bu kitabın amatör bir yazarın ilk hikayesi olduğunu göz önünde bulundurun lütfen. Okuyan ve okuyacak herkese teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLAYAN AĞAÇ GÖLETİ /ADEN SÜRGÜNÜ(DÜZENLENİYOR)
Fantasy"Aşk çılgınlıklar silsilesinden ibarettir çok bilmiş Gualan. Ve sen kaç bin yıl yaşasan da anlayamazsın bunu. Çünkü sen hiç aşık olmadın." dedi küçük kız beni küçümseyerek. Bilmiyordu ona aşık olan benim onun için ne tür çılgınlıklar yapabileceğimi...