~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"İnsanoğlu acımasızdır Peter sana zarar verirler ve her zaman bir neden bulurlar 'oh o bana zarar vermişti, beni üzdü, beni kızdırdı' ama hiç biri karşısındakini kişinin bunu neden yaptığını düşünmez hiçbir zaman kendinlerini haksız bulmazlar çünkü onların birbirlerine zorbalık yapmak için her zaman nedenleri vardır üzücü bir şekilde bu bazen en savunmasız anında insanı elle geçirir intikam
sana yaştıklarını onlara yaşatmak öfke gözünü kör eder ve sana, başka biri sana anlatsa inanamazsın,tanrım ne kadar acımasız diye düşünürsün ama nefret seni sardığında başka bir boyutta nefret ettiğin kişiye dönüşürsün hayatım boyunca duyguların zayıflık olduğunu düsündüm çünkü tüm duyguları sonuna kadar hissetim sevgi, yalnızlık,kaybetmek,kazanmak,üzüntü ve bu o kadar boğucu ki lise zamanlarında zorbalık gördüm bazen düşünürdüm 14 yaşında sadece sevilmek isteyen bir kız onlara ne zarar vermiş olabilir ki bana hissettirdikleri yüzünden bazen ölmeyi dilememi sağladı ama bazen yumruklardan çok sözler acıtıyor insanın canını, 9. sınıftaydık kızlar bana doğru yaklaştı ve dediler ki 'şuna bakın evlat olsa sevilmez ben bunun babası olsam bunu terk ederdim canavar gözlerine şeytan var kızım senin "İşte asla onun dedikleri kafamdan çıkmadı bazen insanlar kendileri şaka olarak gördüğü şeyler bir insanın hayattını mahvettebilir ve ona söyledikleri o cümleler hayattı boyunca bir gölge gibi onu kovalar durur,ama sonuçta bu bir şakaydı değil mi? İşte sana böyle söylerler 'oh abartma ne kadar dramatik davranıyorsun sadece şakaydı' hayatın boyunca sana böyle söylerler ve vicdanlarını kendi kirli yalanları ile rahatlatırlar ama sana yaptıkları o şakalar seni kendinden uzaklaştırır ilk başlarda kendinden uzaklaşırsın sonra ki günlerde insanlardan saklanmaya başlarsın ve günün sonunda aynalar senin en büyük düşmanın olur en çok acıtansa kendine baktığında insanların sana dediklerini görmek ne kadar güzel olduğun fark etmez sana uyguladıkları baskılar sanki vücuduna bir ağ örer ve seni kör eder sen de onların sözleriyle kendini tamamlar ve kendinden nefret edersin, sonra umursamıyor gibi gözükürsün ama aslında içten içe kendini bitirirsin"
Garip bir şekilde Peter ile bunları konuşmak mutlu etmişti beni yargılamadan gözlerimin içine baktı ama sanki gözleri ruhuma bakıyor gibiydi sesiz ortamdan rahatsız olunca kalkmak için elimi ona uzattım ve beni tuttu ve kendiyle beraber kaldırdı ama tam binadan ineceken üsste gördüğüm gölgeyi gene hissetim arkama dönüp baktım ama bu sefer benden kaçmadı tam tersine o gölgelerden hydra ile kış askerı çıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polina Lena Mikaelson/ Stark Daughter
FanfictionTony stark kendi kızı olduğunu bilmeden bir kızı yenilmezlere alsa