- Megyünk?- kérdezte Ricsi
- Megyünk.- bólintottam teljesen átgondolatlanul, a szüleim beleegyezése és jegy nélkül .
- Emó?- nézett Virágra , megerősítést várva tőle , de Virág nem vette a lapot
- Mi az?
- Ez így oké?- kérdezte
- Hát izé, tudjátok hol lakik Momo?- hívta fel a figyelmünket egy eléggé fontos részletre . Hogy tulajdonképpen fogalmunk sincs , hogy hol van Cortez. Franciaország, az oké , de azon belül?
- Hátőő...- töprengett Ricsi
-Hívjátok fel Cortezt .- szólt közbe Arnold aki eddig csendben volt .
- Nekem nem veszi fel. - vontam meg a vállam
- Nekem sem .- csóválta a fejét Virág.
- Én nem hívom.- jelentette ki Ricsi
- Miért?
- Azt mondta majd ő hív .- vonta meg a vállát , mire értetlenül néztem rá . Ennek elment az esze?
- De csak te tudod elérni.- mondtam mire átgondolta a helyzetet de végül megrázta a fejét .
- Hát ez nem igaz.- nyúltam a telefonomért .
Egy próbát megér... Kicsöngött.
Nem fogja felvenni. Egyébként miért nem veszi fel? Ha valakinek haragudnia kéne az én vagyok! Elment , és nem szólt róla, ráadásul folyamatosan ignorál.
- Reni.- zökkentett ki Virág a bambulásomból, és a telefonra mutatott .
Felvette .
- Cortez?- szóltam bele egyből , de aztán hamar lelombozódtam mert nem Cortez volt az .
- Rèni?- hallottam egy hangot aki feltehetőleg Momo volt .
Mindenesetre ez is jobb mint a semmi. Megkérdeztem Momot hol van Cortez, mire azt mondta zuhanyzik. Aztán elkezdett arról beszélni, hogy mennyire de mennyire boldog volt amikor megtudta , hogy összejöttünk(?) , úgyhogy elvoltunk. Végül sikerült megtudnom tőle a pontos lakcímet . Majd miközben Momo éppen beszélt , hallottam , hogy valaki megszólal.
- Cortez?- szóltam bele reménykedveSziasztok. Ez most egy ilyen rövid rész lett. Köszönöm azoknak akik olvassák a storyt és remélem tetszik🏓
YOU ARE READING
Szeretsz annyira...? ( szjg fanfiction)
RomanceRészlet a könyvből : - Hova ment Cortez? - kérdeztem Ricsitől - Nem válaszolok.- rázta a fejét mire elveszett a türelmem - Ricsi ne csináld már . Ha ilyet tesz azt meg kéne beszélnünk , de nekem nem mondja el szóval csak te tudhatod. Tudod , hogy...