سه عنصر اصلی زندگی 2

670 115 39
                                    

خب بذارید اول خودمو معرفی کنم .
من کیم تهیونگم یه الفام ! یه الفایی که به خاطر یه اشتباه زندگیش از اون رو به این رو شد !
چطوری !
چند سال پیش وقتی من تو رات بودم و جنی یعنی شریک شرکت و دختر عموم تو هیت بود یعنی تو حال خپدمون نبودیم همدیگرو بوسیدیم و دقیقا تو اون لحطه ی فاکی امگام اومد داخل اتاق ! عصبانی شد اخه شدیدا رو رابطه من با بقیه امگا ها و بتاها حتی الفا های زن مشکل داره !
حسود در حدی که فکرش رو نکنید ! با اندازه نمیشه گفت ! و خب عصبانی شد و بدون اینکه چیزی بپرسه و دلیل بخواد و ..ازم جدا شد !
و الان من شدم کیم تهیونگی که هیچکس فکرش رو نمیکرد ! من و جونگکوک شدیدا به رشته ی معماری علاقه داشتیم و قرار بود معمار بشیم ولی به لطف پدر عزیزم الان این شرکت رو اداره میکنم ! TJ اسمش !ج جنی و ت تهیونگ ! از وقتی بچه بودم عموی فاکی و..(انواع فحش ها ) من تصمیم داشت من جنی رو بگیرم و جفت شیم ! از برگشتنشون به سئول هم نقشه این بود ! و من قسمت مظلوم این داستانم ! الان به جای اینکه با امگای عزیزم رو مبل لم داده باشم و به خونه ی زیبایی که باهم معماریش رو کردیم نگاه کنم و اون تو بغلم خوابیده باشه و من موهاش رو نوازش کنم ، اینجا با خودکارم بازی میکنم و به شرکت حریفم یعنی art bunny خیره شدم ایشون کین ! کسی که برای رفتن رو مخ من ساخته شدن رییس فاکی و عوضیش که کارش فقط حرص دادن و به فاک دادن ذهن منه ! چطوری نگاهی به گذشته بندازیم تا متوجه بشید !
تابلویی که به خاطرش ضرر کشیدم چون چهار برابر قیمت اصلی خریدمش !
مدلایی که به لطف این شرکت قراردادشون رو لغو کردن و به کلی از شهر رفتن !
و ..و.. و.. و.. و ..و.. و .......هزارتای دیگه !
زندگی من سه عنصر داره !
عشق منطق انتقام !
چیزایی که کارام و فکرام رو باهاش انجام میدم !
عشق اینکه به چه کسایی عشق بورزم و دوسشون داشته باشم !،
منطق : رفتارهای منطقی ، فکر های منطقی و کارهای منطقی !
انتقام : کسایی که قصد انتقام گرفتن دارن در مقابلش باید انتقام گرفت کسایی که نقشه ی نابودیت رو میکشن رو باید با یه فوت پرتش کنی تو سطل اشغال !
حالا از نظر قضاوت
اولین نفر خودم
از نظر عشق : قلبم هنوز هنوزم برای امگام میتپه !
برای رایحه و ..اه عاشق کوبیدن تو بوتش و کیس مارک گذاشتن رو گردن سفیدشم اههه
یه چیز بگم حتی وقتی بهش فکر میکنم شق میکنم اونقدر دلم برای اون بوت تو پر و سفیدش تنگ شده برای اون رونای تپلیش که برای گاز گازی کردن ساخته شده بودن اههه باز شق کردم دیدین! اشتباه برداشت نکنین من برا رابطه عاشقش نشدم به کلی خیلییییی کیوته و من عاشق کیوتیش و بانی حالتشم اما اون بدنشششش اون اندامششششش واییی جون میده ..اهم بریم سراغ مسئله ی بعدی !
سراغ منطق : اولین کاری که یه امگای منطقی و عاقل انجام میده گریه کردن ! زدن الفاش و پرسیدن دلیل و...هست نه جداشدن یهویی ! قضاوت اشتباه ! از نظر انتقام و.. : من کسی هستم که باید ناراحت بشه ! من ..من کاری نکردم که تقاص پس بدم ! عاشق بگی بودم ، فقط تو حال خودم نبودم ! (همش تقصیر این دختر عموی زشت و حال بهم زنمه !)
و اخرین حرفش :
_انتقام میگیرم مطمئن باش الفا تک تک درد هایی  که بهم دادی تک تک گریه هام همش رو تقاصش رو پس میدی من جئون جونگکوک نابودت میکنم !
و من بیچاره شانس خیلییییی فاکی دارم که نگم براتون فکر کنید بعد هزاران سال یه شهاب سنگ میخوره به زمین و اون نقطه ای که میخوره کجاست ؟! بعله درسته دقیقا رو من ! رو زندگی من !
حتی نمیدونم الان تو چه وضع و کجاست !
جنی: عشقممممممم نفسمممممممم حاضری ارت بانی رو شکست بدیم ؟! اه خدایا چرا من اینقدر اینقدر در این حد شانس دارم به لطف عموجان و پدر جان و مادرجونم الان جنی نامزدمه ! یه سوتفاهم رو حل کنم هیچوقت باهاش رابطه نداشتم و نخواهم داشت!دروغ چرا هیچی بدن سفید و نرم و جذاب امگام نمیشه ! فکر میکنه با این لباس داری تحریکم
میکنه اما در واقع الان میخوام بالا بیارم (سطلی چیزی دارید ؟! ممنون میشم کسی بده اخه لباسام حیفه !به خاطر یه جینده خراب شه !)
جنی: جوابم رو ندادی ها عشقممممممممممممم
لبخند فیکی زدم و گفتم : حله امروز شکستش میدم!
با اون لباس کوتاه و یخه بازش با ناز و عشوه اومد و لم داد تو بغلم .. حالم از رایحش داره خراب میشه عووق فکر کنم دیگه نمیتونم تحمل کنم بالا میارم !
تهیونگ : لباست زیادی برا جینده ها نیست ؟!
جنی: روممم حساس شدی هااااا
تهیونگ :نه اخه گفتم یهو میگن رییس شرکت جینده هست !
اخمی کرد و از روی پام پاشد ! فکر میکنه نازش رو میکشم ولی به چپم هم نیست !
سه عنصر اصلی زندگیم برا همه استفاده میشه جز جنی اخه میدونین این سه مورد فقط و فقط برا انسان ها هستن نه برای حیوونا !
خب وقتش رسید ، اماده برای شکست باش بانی که بدجوری به فاک میری !
__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
هاییی گایز خوبین لاولی ها ؟!
عیدتون پیشاپیش مبارک ! امیدوارم سالی پر از خوشی و موفقیت داشته باشین ارزوی موفقیت و شادی دارم براتون .
ببخشید اینقدر دیر اپ کردم واتپد خیلی فاکیه !
از عصر در تلاشم ! اپ نمیشه اونم فقط این ! بالاخره تونستم باز کنم بخش ادیت رو و اپ کنم براتون .
امیدوارم ازاین پارت خوشتون بیاد ببخشید اگه کمه و خب من عادت ندارم رمانام رو پارت ها رو چک کنم ! ببخشید ولی اشکالات و مشکلاتی ممکنه باشه
از این به بعد روز های سه شنبه اپ میکنم ولی پارت های هروز رو تو یه پارت میذارم !
ممنونم که حمایت میکنید و ووت میدین شب خوش تا پارت بعدی بای بای لاولی ها

 عشق-منطق-انتقام |Amore-logica-vendetta |vkWo Geschichten leben. Entdecke jetzt