1. BÖLÜM

711 21 8
                                    

Daha yeni olduğumdan bölümüm kısa ancak beğenileriniz ve yorumlarınıza göre daha uzun ve sık yazacağım. Teşekkür ederim.

Gecenin yarısı oldu yine gelmedi. Biz böylemiydik diye düşünürken uykuya dalacağımı bile bile düşünmeden edemiyorum. Evliliğimiz o kadar güzelken lanet olası yumurtalıklarım bi tane spermi alamadılar ! Bu kadar basit mi diyeceksiniz. Evet bu kadar basit bir olayı beceremediler.

Gözle görülemeyen canlı parçaları yüzünden şimdi hayatım paramparça olma yolunda.
Saat 03.00 ve bomboş odamda tüp çocuk yöntemlerini araştırırken beni çok seven (!) canım kocam arkadaşlarıyla hangi barda Allah bilir.

Şimdi gelse iki sene öncesine kadar aşkla bakan o gözleri nefretle süzecek vücudumu , leş gibi kokmuş bir şekilde uzanacak yanıma belki de uzanmayacak ve belki de bazı akşamlarda olduğu gibi hiç gelmeyecek. Sabahında bi bardan arayacaklar sarhoş eşinizi almaya geliniz ve ben eşimi barlar sokağına girip anzavur gibi dikili korumalardan sonra loş ışıklı holden geçip koluna girerek o pislik dünyasından çıkaracağım diye düşünürken merdivende bi kütürtü koptu.

Hayır kalkmayacağım yatağımdan , bakmayacağım. Asansör sesi yaklaştıkça kendimi uyku numarasına kitlemeye çalışıyorum. Geçen akşam ki gibi yine yanında mini etek bile denmeyecek eteklere sahip olan kızlar var mıdır acaba diye düşünmeden de edemiyorum.

Zile basıldığı anda kalksam mı diye düşündüysemde hayır kalkmayacağım. Benim ne halde olduğumu düşünmeden gününü gün eden biri için rahatımı bozmayacağım , anahtarı yoksa da gitsin işte kızlarla diye düşünürken ısrarla zile basılmaya devam ediliyordu. Yatağımda öylece duramadım işte sabahlığımı giyip kapının deliğinden baktığımda karşımda çaresiz , zavallı gözlerle kapının açılmasını bekleyen eşimi gördüm. Bu sefer getirenler neredeydi acaba. Biraz daha bekledikten sonra kapıyı açtım üzerime bir hışımla yığıldı.

Hayır bu sefer içkili değildi. Her yerinden kanlar akarken korktum ve ne yapacağımı şaşırarak bağırmaya başladım. Karşı kapıdan Sançar amca çıkıverdi. Oda şoka uğramış , donmuş bakışlarını üzerimize dikti. Hayır hala ne yapacağımı bilemiyordum biraz daha böyle beklersem hayatımı adadığım insandan olacaktım.

LANET OLASI YUMURTALIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin