(Yeni Miu Williams...)
''NE!! baba sen ne dediğinin farkında mısın !! dediklerini işitiyor musun ?! ''
''kızım sakin olmaya çalı-''
''BABA O BENİM ANNEM onu öylece bırakamazsın ''
''kızım o kadın çok hasta ona bakmaya değmez sadece elimizden boş yere para gider unutma sen bu şirketin varisisin bunları asla unutma ve bana asla sesini yükselme, şimdi eşyalarını topla bu gece yarısına uçak bileti aldım ona göre hazırla kendini''
ne kadar sefil ve aciz bir haldeyiz, bir insan karısını ya sevdiği insan kanser olduğu için bırakır mı ya inanamıyorum
---------------------------------------------------------------------------------------
gece yarısına 3 saat kala Türkiye'ye gitmek üzere havaalanındaydık, Avusturya'dan Türkiye'ye ahh uzun yolculuk olacak...Saatler sonra ayaklarımın bastığı yer İstanbul idi, daha önce birçok kez gelmiştik annem Türk olduğu için buraya yıl içinde birçok kez gelirdik aslında burayı seviyorum ama yeni bir okula gitmek demek bu da yabancı olduğum için garip bakışlar demek oluyordu.
---------------------------------------------------------------------------------------
(Sonraki hafta)
Artık kabullendim, kabullenmek zorunda bırakıldım.
bu hafta yeni evimize yerleştik, evimiz büyük siyah ve gri tonlarında kendini sergileyen üç katlı güzel bir ev idi
sabah erkenden kalktım okul kıyafetlerimi girdim siyah kabartmalı bir şeklide okulun ismi yazan bir bluz altına ise lacivert ve köşeden köşeye bulunan kırmızı, beyaz çizgiler var aslında hoş gözüküyordu.
çıkmadan düz siyah saçlarımı ve siyah kahkülümü düzeltip çantamı da alıp çıktım, okula vardığımda zaten sınıfımı biliyordum 11/A, sınıfı bulup içeri girdim ve gözüme kestirdiğim sıraya oturdum ve müzik dinlemeye başladım ardında etrafa göz gezdirdim.
Gördüklerim aslında beni güldürdü;
bir erkek gözlüklü tam bir inek öğrenci gibiydi ve sırasını üzerine oturup onunla dalga geçen iki tane kız gördüm, beni daha görmemişlerdi bende onlara katılmaya karar verdim ve çantamda olan suyu aldım ve yanlarına doğru ilerlerken suyun kapağını açtım ve ardından çocuğun kafasının aşağı suyu boşalttım. Bunu yaptığımda kızlar hızlıca sıradan kalkıp gülerek bana baktılar ama bana bakınca şaşırdılar. Erkek ise sadece yerinde şaşkınca bana baktı.
''Ne yaptın sen !! ceza alacaksın!'' dedi sarışın olan
''kimse bana ceza veremez yoksa kazançlarını kaybederler veya işlerinden olurlar bunu çok iyi biliyorlar''
''Kim bu kaltak ?'' dediğini duydum saçı arkadan bağlı olanın, sarışına. O ise bunu aldırmadan benimle konuştu
''bunu niye yaptın ve kimsin sen yeni misin ?'' bende cevap verdim sırama doğru yürürken
''çok eğlenceli gözüküyordu bende katılayım dedim ve evet daha dün kaydım yapıldı.''
dakikalar geçti ve dersler bitti kimse ile konuşmadım o 2 kız haricinde ve kimse de bana o çocuğa yaptığım şeyler için kızmadı veya ceza falan da vermediler hatta sormadılar bile galiba bu çokça oluyor ama bir şey öğrendim o kızların sarışın olanın adı Çağla, kahverengi ve kıvırcık olanın adı da Merve
o çocuğun adı da
Bartu Çakırlı
Bartu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM KURTARICISI
Romantik''Bir adım at ve kendine yeni fırsatlar yarat Bartu eğer ezilmek istemiyorsan kendi cehenneminin kurtarıcısı ol çünkü bu okulda sadece kendini kurtarabilirsin. Bense sen kendini kurtarmadığın sürece diğerleri gibi seni eziyor olacağım. '' ''Ben Miu...