2

3K 142 4
                                    

iyi okumalarrr

~~~~

Kook:

Şirketten mesaj geldiğini gördüğümde ,hemen hazırlanmış ve yola çıkmıştım. Neyle karşılaşacağımı bilmiyorum , şirket bu konularda çok katı normal de böyle sert değildir ama konu sevgiliye gelince işler değişiyordu.

Yarım saatlik süreden sonra şirketten içeri girmiştim o kadar stresli hissediyorum ki umarım bir şey olmazdı. Diğer yandan da jeongguk'a sinirliydim ben ona dışarı çıktığında dikkat etmesini söylüyordum ki bu zamana kadarda çok güzel saklanmıştı. Ama nasıl olduysa ifsalandı.

Patronun odasına geldim kapıyı tıklatıp bekledim içeriden 'gel' sesi duyduğumda içeri girdim.
Masanın önüne gelmiş orta yaşlardaki adama doğru ilerledim.
"Evet geldim sizi dinliyorum" dediğimde. Sinirli bir nefes almıştı
Ve " Jungkook anlaşma yaptığımızda sevgili yapmak yoktu hani" dediğinde bıkkınlık la "yapmadım zaten bay Lee" dediğimde " haberler öyle demiyor ama şimdi anlat bana kim bu çocuk" diye söylendi" bakın çok yanlış anlıyorsunuz o çocuk benim sevgilim değil" tae aşkım çok özür dilerim ama böyle demek zorundaydım "hatta yanındaki kişi de ben değilim dün yurttaydım hep" bana inanamamış gibi baktı"Jungkook yeme beni kime benziyor sence iyi bak bi"  " evet bana benziyor ama ikizim o benim ve yanındaki de sevgilisi " dediğimde gözlerini sonuna kadar açmıştı." Bunca zaman niye söylemedin" dediğinde artık bıkmıştım sorguda olmaktan,hem demek istemedim kardeşim Aaa zorla mı dicez " bay Lee magazin her tarafta olduğu için kardeşim gözükmek istemedi ve bende onu anlayışla karşıladım . Çünkü rahat gezmek istediğini söyledi ve zaten bunca zaman da iyi saklandı " aslında bir kaç kere de yer değiştirdik ama bunu sizin bilmenize gerek yok .
Bay Lee anladım manasında kafasını salladı ve bana dönüp" ikinizin resmini ve ikizinle sevgilisinin fotoğrafını at  açıklama yapmamız lazım " dediğinde kafamı salladım ve  odadan ayrıldım.
Bizimkilerin yanına pratik odasına gittim hepside dans tekrarı yapıyor.

"Selam ben geldim millet!" Diye bağırarak giridim içeri. Jimin hemen yanıma gelip" halledebildin mi kook "dediğinde kafa mı salladım" artık ikizimde bilinecek ve tabiki de biricik sevgilim Tae de " dediğimde hepsi şaşırmış sonra hobi hyung konuşmuştu" hani gguk gözükmek istemiyordu "dediğinde. "  Daha saklayamayız bilinmesi en doğrusu" demiştim. Hepside beni onayladı.

Bay Lee 'ye fotoğrafları atıp haberin açıklanmasını bekledim.

Bay Lee 'ye fotoğrafları atıp haberin açıklanmasını bekledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°°°°

Koremagezinn: Dün yaptığımız haber ile ilgili şok olacağınız görüntüler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koremagezinn: Dün yaptığımız haber ile ilgili şok olacağınız görüntüler.
Broken Hearts üyesi olan jeon Jungkook'un ikizi olduğu açıklandı ,ikizini bunca yıl neden sakladığı tam olarak bilinmiyor.   Yaptığımız haberde Jungkook'un sevgilisi var sanmıştık ama meğersem  o kişi ikizinin sevgilisiymiş . Kim Taehyung ve Jeon Jeongguk'a mutluluklar diliyoruz....

Ve haberin detayları için tıklayın...

❤️ 3m 💬2.5

A: siktir lan ,oha hiç beklemiyordum.

B: ikiziyle resmen birebir aynısı

C: bugün de yine aşık olduk iyi mi

K: ikiziyle çok benziyor ve cidden beklemiyordum

G:siwktir

S: çok yakışıyorlar

V: akılıma birşey takıldı lan çocuk nasıl ikisini karıştırmıyor 🤔
→A: harbiden lan ben olsam karıştırırdım
   2k  kişi yorumu beğendi

M: oppa benim sevgili

X: oppam gey deilllll
.
.
.
.
.yorumlarrrr

Şirketten çıkmış yurda doğru gidiyordum bir yandanda telefonda
yapılan habere bakıyordum.
Yorumları her gördüğümde değişik hissetmiştim ikizimi ve sevgilim artık biliniyordu . Artık daha çok dikkat etmemiz gerekiyordu ama olsun  en azından artık gizli saklı kalmadı.
En azından bir şey hariç...

______________________________________

20.03.2022

Strong Hearts /Kooktaegguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin