İyi okumalar
Diğer bölümleri okuduğunuzdan emin olunuzzzJk's
Sabah erken saatte kalkmıştım, gece bir türlü uyuyamamıştım çünkü. Spor yapmak için aşağı kata inmek için yataktan kalktım kafam çok doluydu ve boşalması gerekiyordu. Belki kendimi iyice yorup uyuyabilirdim.
Kapıdan çıkmadan önce ikizime ve sevgilime bakmıştım. Benim güzel sevgilim uyurken bile güzeldi. Bazen bizim gibi bir insanla nasıl sevgili oldu diye düşünüyordum. Kardeşim ise ah gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Öküz gibi yatmış bir ayağı ise yataktan sarkıyordu bı dönse yerde salak çocuk.
Hemen odadan çıkıp aşağı indim. Spor odamız vardı . Ben ve gguk düzenli olarak spor yapardık ve dış görünüşümüze önem verirdik . Ehe korumamız gereken küçük bir bebek vardı.
Günlük spor hareketlerimi yaptıktan sonra mutfağa çıkmıştım . Soğuk su alıp oturma odasına gitmiştim telefonuma bakınmış ,koltuğun üstünde olduğunu görünce yanına doğru gitmiştim. Ekranı açtığımda bir sürü bildirim vardı merak edip baktım.
Karşıma çıkan haberle elimdeki su bardağı yere düşmüştü. Haberde yazılanları görünce daha bir şok oluyordum özellikle benim istemediğimi bildiği halde bunu göz göre göre yapmış olamazdı .
Acaba gguk'un haberi varmıydı.Varsa gerçekten çok üzülürdüm.
Beni hiçe sayıp arkamdan iş çevirmiş olurlardı. Ve ben bunu kaldırabileceğimi , zanetmiyordum.
Size abartı gibi gelebilirdi ama , kesinlikle abartı değildi ki ben şuan olayın şokundaydım.Sesi duymuş olmalılar ki gguk ve tae gelmişti. Bana endişeli bir şekilde bakıyorlardı. ben ise kırgın bir şekilde.
Tae yanıma adımlamaya başladığında elimle durdurdum onu. Şuan yanıma gelmemesi daha uygun olurdu."sevgilim iyi misin?" Diye sormuştu bilmem ki iyi miyim? "Bana söylemeyi ne zaman
düşünüyordunuz ?" Dediğimde ikisi ilk önce anlamayan bakışlar attı sonra dank etmiş gibi gözleri kocaman açılmıştı .Tae bana yaklaşmaya çalışırken bir yandan konuşuyordu "sevgilim gerçekten söyleye-" " ne zaman söylemeyi düşünüyordun çıkış yaptığın zaman mı!!!" " Hayır aşkım bak bı din-" "dinlemek istemiyorum siz resmen beni adam yerine koymamışsınız " gguk'ta bana doğru yaklaşmaya başlamıştı " hayır ikizim söyleyece-" " bak hala söyleyecektik diyorsunuz. BENDE DİYORUM Kİ NE ZAMAN DİYECEKTİNİZ TAE ÇIKIŞ YAPTIĞINDA MI!!" Sesim sonlara doğru yüksek çıkmıştı ve şuan bu en son düşüneceğim şeydi çıldırıcaktım resmen dememişlerdi bana .
"Bebeğim diyecektik sana ama ilk başta izin vermedin ve bizde böyle bir çözüm bulduk belki ben çıkış yaparsam kabul edersin diye "
Ona cidden mi bakışlarımı attım " böyle mi düşündünüz cidden izin verseydim ilk başta verirdim bir bildiğim vardır ama yok tae efendi ve sevgilisi arkamdan iş çeviriyor " biraz durdum bunu demek istemezdim ama demek zorundayım.Gözlerim dolmuştu ve gerçekten dayanamıyordum bir an önce bu evden gitmem lazımdı yoksa elimden bir kaza çıkacaktı. Derin bir nefes aldım " o zaman bundan sonra ben yokum, ikiniz ne bok yerseniz yiyin ,ne de olsa beni yok saymışsınız"
Arkamı dönmeden önce ikisine de bir bakış attım gözleri dolu dolu ve suçluluk duygusu vardı. Olsun zaten benimde kalbim acımıştı. Kapıya doğru yürürken tae ve gguk arkamdan sesleniyordu .
Ama ikisini de umursamadım.Madem ikisi de beni umursamıyordu bende bundan sonra umursamazdım...
❤️3.3M 💬 2.1M
Broken Heart's:
Selam millet nasılsınız..
#jkC: seni gördüm daha iyi oldum.
V: aman tanrım analar neler doğuruyor
M: of of yandı buralar , acil itfaiye gelsin plz 🔥🔥🔥
S: 🤤🤤🤤
B: saça bak be çok yakışmış oppaaaaa.
.
.
.
.
.
Yorumlar.Selam
Umarım beğenirsiniz
İlk defa bir kaosu düzgün bir şekilde yazdığımı düşünüyorumVe ve veeeee
Az okunuyor ama bu bile bana yeter onun için okuyan kişilerde teşekkür ederim.
oy ve yorum bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
Gerçekten düşüncelerinizi merak ediyorum.Sevgilerle seaaaa..
01.05.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Hearts /Kooktaegguk
Fanfiction*Koremagezinn: Bugün öğle saatlerinde , BROKEN HEART'S üyesi olan Jeon Jungkook yanında bilinmeyen biriyle AVM'de kameralarımıza yakalandı. İkilinin birbirine oldukça yakın olduğu görüldü. Detaylar için takipte kalınızz...* 🥇(#1)#gguktaekook ...