11

1.3K 91 3
                                    

Jg's

Evden çıkmış şirkete doğru gidiyordum. Bugün jk ile yer değiştirmiştik. Ve onun yerine ben provalara gidiyordum. Tae de şirkete gitmişti. Dergi çekimleri varmış.

Şirkete giriş yaptım buradakileri kandırmak kolaydı. Ama hyunglar bunu fazla yemiyordu ama bugün yemek zorundalar.
Güvenliğe selam verip ilerledim bir kaç çalışanda elinde evraklarla koşturuyordu. Malum konserlerde giyilen kıyafetler için sponsorlarla konuşuyorlardı. Bunun içinde çok uğraşıyorlardı.

Pratik yapılan alana doğru gittim Jimin hyung , yoongi hyung ile uğraşıyordu. Bizim uykucu kedicikte onu takmıyordu. Hoseok hyung ise dans hareketleri yapıyordu kim bilir  bizi nasıl bir koreografi bekliyor.
" Selam hyunglar" " sanada selam Jungkook" hehe yememişler biraz oyundan zarar gelmezdi." Nasılsınız nasıl gidiyor " dediğimde Hoseok hyung" size nasıl zor dans bulabilirim diye düşünüyorum size, eziyet etmekten zevk duyuyorum da " da dedi bize acıyan bakışlar atarak bunları bulayım derken kendisi yoruluyordu ama yinede kendisi bildirdi. Bir şeyler daha konuştuktan sonra dans hareketlerini yapmaya başladık gerçekten de zormuş. Pratik bittikten sonra kendimi yere atmıştım. Tam birşey diyeceğim zaman Jin hyung içeri koşarak girmişti. "Gençler bugün acil bir durum var, sizinle röportaj yapmak istiyorlarmış. Ve ben bunu engelleyemedim" dedi üzgün bir ifadeyle.

"Hyung ne programi ya ne kadar yoğunuz görmüyor musun?" Diye isyan etti Namjoon hyung, elimde ki kalemi sinirle masaya fırlatırken" üzgünüm hayatım ama bunu engelleyemedim " dediğinde hepimizin gözleri şokla açılmıştı. Jin hyung'ta ne dediğini fark edip hemen kendini toparladı "yani Namjooncum  elimden geleni yaptım ama vazgeciremedim" dedi konuştukça batıyordu salak.  Namjoon hyung'a baktığımda kıpkırmızı olduğunu görmüştüm. Bu haline kahkaha aterken sinirle gözlerini bana dikti" bu arada jeongguk efendi burada ki herkesi kandıra bilirsin ama beni asla " dediğinde gülüşüm boğazımda kaldı.
" Ya hyung bozdun ama her şeyi" dediğimde omuz silkmişti . Gıcık işte ne olacak.

"Yaa jeon jeongguk bizi nasıl kandırmaya kalkarsın ' diye konuşan Jimin hyunga tam bakarken kendimi yerde bulmuştum değişik çocuk ya sakatlayacak beni "koca civciv kıçını kaldır üstümden , bir yerimi sakatlayacağım" dediğimde. Anında kalkmıştı ama yinede uğraşmaya devam ediyordu. Bunlarla uğraşırken
Gruba girmiştim.

Kopya Jeonlar ve tae

Jeongguk:
Nasılsınız bakalım dünyalar
tatlısı sevgilim
ve kıçı boklu
ikizim

Güzelim:
Qfwdxwcskwhsvbs
İlahi gguk
Bende iyiyim bebeğim
Sen yazdın daha iyi oldum
Sen ne yapıyorsun

Jeongguk:
Bende iyiyim güzelim pratikten
Çıktım.
Akşama bir röportaj varmış
Kook dinlensin ben onun yerine
gideceğim.

Güzelim:
Tamam bebeğim
Benimde bir kaç çekimim
kaldıeve geçerim
herhalde

Jeongguk:
Herhalde?

Güzelim:
Arkadaşlarım buluşmak
İstediğini söylemişti onlara
Buluşurum belki bebeğim.

Jeongguk:
Tamam güzelim
Bu kook nerede.

İkiz:
Geldim geldim
Mesajları okuyup geliyorum

Jeongguk:
Tamam

İkiz:
Aşkım buluşacaksan dikkat et
Ve sen
BANA NASİL GOTU BOKLU DERSİN
ADİ HERİF

Jeongguk:
Ya buna mı taktın gerçekten
Akşama röportaj var

İkiz :
Evet ona takıldım
Ve akşam röportajda düzgün şeyler
Söyle
Rezil etme beni okeyyy

Jeongguk:
Okey🖕🏻
Elimden geldiğince seni
rezil edicem

İkiz:
Bak bak hareketlere bak
Şerefsiz

Güzelim:
Kavga etmeyin
İki tanelerim
Ve ayrıca
Dikkat ederim kook
Hadi size görüşürüz
Çekimlere gitmem lazım
(✿ ♡‿♡) ♡(˃͈ દ ˂͈ ༶ )

Jeongguk:
Görüşürüz bebeğim
💜

İkiz:
Görüşürüz güzelim.
💕

Güzelim çevrimdışı...
İkiz çevrimdışı...

Telefonu bir kenara koyup pratik yapmaya geri döndüm.
Hareketler o kadar zordu ki Hoseok hyung'a kızamıyordum çünkü ona zor yapması için baskı uyguluyordu. Acaba diye düşündüm acaba şirketi mi satın alsam.
Bu düşüncelerimi bir kenara atıp kaldığım yerden devam ettim. Sonra akşama olacak olan röportajı düşündüm nereden çıkmıştı şimdi bu röportaj işi.



Umarım beğenirsiniz lütfen düşüncelerinizi buraya yazın .
Okuduğunuz için teşekkürler

Oy ve yorum yaparsanız sevinirim 💕💕💕

Sevgilerimle Sea

14.05.2022

Strong Hearts /Kooktaegguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin