3

2.3K 125 1
                                    

Kusura bakmayın sınav haftam olduğu için biraz geç geldi

İyi okumalar...

Tae:

Haberleri gördüğümde sevinsem mi üzülsem mi bilemedim . Ailemin eşcinsel olduğumu biliyordu, ama olumlu bakmıyorlardı bir sevgilim olduğunu öğrendiklerinde ne tepki vereceklerini bilmiyordum. Diğer yandan ise ikizler ile olan ilişkim açıklanmıştı,sadece gguk'la ama bu bile sevinmeme yeterdi.

Kahvaltımı yaptıktan sonra şirkete gitmek için yola çıkmıştım.  İkizlerin işi olduğu için onlar yoktu zaten sadece gguk aşkım balım bitanem yanımda duruyordu,kook aşkım balım bitanem ise şirkete gidiyordu.
Şirkete gitmemin sebebi ise yakın zamanda model olacaktım .ikizlere fazla yük olduğumu düşünmek ve bir yandanda kendi paramı kazanmak için bu mesleği sevmişim .

Bu olayı ikizlere dediğimde , ikiside reddetmişti ve onlara yük olmadığımı söylemişlerdi . Benim onca çabama rağmen gguk yumuşa sa da kook ikna olmamıştı. Olaylardan bir süre sonra gguk gelip bana ' güzelim çok istersen sen şirkete başvur, ben senin her zaman arkandayım ' dediğinde bende ' aşkım teşekkür ederim desteğin için ama kook ne olacak 'dediğimde o işi sen bana bırak demişti. Ve o gün bugündür modellik için şirkete gidiyordum. 5 aylık bir eğitim süresi vardı ve ben daha 4 ayını bitirmiştim. Ve  çok az bir süre kalmıştı ve
bunun heyecanı vardı üzerimde.

Şirketin önüne geldiğimde beklemeden direkt içeri girdim. Beni gören bazı çalışanlar selam vermiş ve bende onlara karşılık vermiştim.

Üst kata çıktığımda direkt hazırlanmak için odaya girmiştim. Bu zamana kadar bir sürü poz , duruş ve yürüyüş için prova yapmıştım . Ve gayette iyi gidiyordum.
Üstümü değiştikten sonra kamera karşısına geçmiştim.
Bir kaç poz verdikten sonra içeri  bay Bang girmişti. Beni süzdükten sonra elindeki tableti bana doğru uzattı.
" Senin Jungkook'un ikisiyle sevgili olduğunu bilmiyordum . Hatta ikizi olduğunu bana niye söylemedin " dediğinde heyecanlı sesine ilk bir şaşırmış ardından " bunu size demem gerektiğini bilmiyordum ki  zaten size demezdim " dediğimde ilk yüzü düşmüş sonrası." Benim şirketimin altında çalışacaksın ve ben senin hakkında her şeyi bilmek zorundayım " diyip bir süre sinra durdu" ki ben senin arkanı toplayayım neyse neden saklandı sevgili,sevgilin" dediğinde" fazla ilgi görmek istemedi kısacası sahte samimiyetlerden uzak durmak istedi" dediğimde beni kafasıyla onaylamış ve hemen başka konuya geçmişti.

" Biliyorsun ki tae , ilk defilene az kaldı ve sen ilk defilenle tanınacaksın.  Bunun heyecanı üzerinde var ve bunu atlatman gerekiyor. Sana güveniyorum ve başarılar" demişti. Bende teşekkür edip dikkat edeceğime karşı bir kaç kelime söyledim ve oda fazla durmayıp işine geri dönmüştü.

Akşam yorgun bir şekilde eve gelmiştim sabahtan beri ikizlerle konuşmuştım.heme telefonu açıp wp'ye girmişti..

Kopya İkizler ve Tae

Tae

Aşk adamlarım
Nasılsınız?

Cute man
İyiyiz bebeğim sen

Tae
Bende iyiyim
Nasıl gidiyor

Cute Man
Benimkisi bok gibi gidiyor
Herkes üstüme ' sen kook oppa
Misin?' diye atlıyor
Nasıl iyi olayım ha?

Tae
Aah bebeğim
Kıyamam sana

Cute man
Onlar bana kıyıyor ama
🤧🤧

Sexy man
Abartma lan
Biraz daha aglan olmadı

Cute man
Bak olm harbi ciddiyim
Senin yerine gelirken bile daha naziklerdi neden böyle oldu

Sexy man
Gerçekten bilmiyorum ikiz
Yapabileceğim birşey yok.
Ve ve bende iyiyim sadece biraz yorgunum bebeğim

Tae
Aşkım lütfen dikkat
Et kendine

Sexy man
Tamam güzelim dikkat ederim
Bir saat sonra herkes evde olsun

Cute man
Tamamdır ikiz

Tae
Tamamdır aşkım görüşürüz

.
.
.

Onlar gelene kadar bende biraz instagram'da dolaşmıştım. Gerçekten ikisininde çok seviyordum..

Umarım beğenmişsinizdir..

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.😜😋🤗

29.03.2022

Strong Hearts /Kooktaegguk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin