İyi okumalar.
Th's
Jungkook'un attığı konuma , jeongguk ile birlikte gitmeye başlamıştık. Umarım bizi affederdi gerçekten bu kadar ayrı kalmak alışıldık bir durum değildi.
Tanıştığımızdan beri hiç bu kadar ayrı kalmadık.Bizi çağırdığı yere giderken üstüme, beyaz bir bluz altıma ise krem bir pantolon giymiştim. Gguk ise krem bir üst beyaz bir pantolon giymişti.
Tam bir çift olmuştuk.Arada gguk bana laf atıyordu aklımı dağıtayım diye. Aklımı çok kurcalayan bir soruyu sordum ona
"Aşkım sence kook yüzüğü takmış mıdır?" Dedim onunda yüzük olan elini tutup. O da bir elime bir bana bakıp ,elimi dudağına götürüp öptü.
" Endişelenme bebeğim tabi kide takmıştır" benim parmağımda tek taş yüzük vardı , gguk'un ise kook'un gibi aynı olup ortasında küçük bir elmas vardı. Çok severek almıştım.Sonunda yol bittiğinde çevreye bakmıştım neredeyse bir saat sürmüştü. Çevresi ağaçlık hoş bir eve gelmiştik. Evin bahçesi kocamandı. Buradan bakıldığına görede bir terası vardı.
Arabayı garajın oraya park ettik.Ben önde gguk arkamdan kapıya doğru gidiyorduk bir heyecan basmıştı . Kapının ardında kook'un olması beni deli gibi heyecanlandırdı.
Bir kaç dakikanın ardından ,baktı gördü ben zile basamıyorum gguk basmıştı.Hemen kapı açılıp ben ne olduğunu anlamadan içeri doğru çekilmiştim. Dudaklarımın üzerinde bir baskı hissetmiştim . Kook olduğunu hemen anladım kokusu beni mayıştırmıştı. Kollarımı ona dolayıp öpücüğüne karşılık vermiştim çok özlediğim dudaklarına. Bir kaç saniye daha durup nefes almak için ayrılmıştık. "Çok özledim seni güzelim" "bende seni çok özledim aşkımmm" dedim boynuna daha çok sarılıp. Sonra ondan ayrılıp kook'un arkasına geçtim. Kardeşiyle selamlaşması gerekiyordu." İkizim nasılsın" dedi gguk ' iyiyim kardeşim çok özledim sizi " demişti kookta onlar birbirine sarılırken ben içeri geçtim.
Ev dışarıdan gözüktüğü gibi kocamandı salon kısmı siyah beyaz ve kırmızı renklerindeydi , mutfağa baktığımda kocaman bir mutfak olduğunu görüdüm. Orta yerde bar kısmı vardı , aynı barlarda gibi bardaklar asılıydı .
Ve bu mutfağa ayrı bir hava katmıştı. Dolaplar mat siyah bir renkti , ve gerçekten çok dolap vardı içlerini karıştırmak için sabırsızdım. Biraz daha etrafa baktığımda bahçeye açılan bir kapı gördüm . Oraya doğru gittim bahçede havuz ve etrafında şezlonglar vardı.
Biraz daha bakınıp içeri geçtim ikizler oturmuş sohbet ediyordu.Beni görünce kook dikleşti ve hemen " eee anlatın bakalım bana neden söylemediniz" bizde ona gguk'la neden demediğimizi ve sürpriz yapmak için olduğunu söyledik. O da " tamam sizi affettim ama beni dinleyin güzel sevgilim ve ikizim bir daha aynısı olursa nah bulursunuz bir daha beni " bu haline gülmüştüm sonra ikimizde onayladık onu " sevgilim sen yüzüğünü taktın mı peki " dediğimde elini havaya kaldırdı ve yüzüğünü göstermişti bu hareketiyle hemen kucağına atlamıştım."aşkım çok mutlu oldum ve baaaak bizde de yüzük var " diyip hem kendi elimi hemde gguk'un elini kaldırmıştım.
" Sen takmamı rica edersin de ben yapmaz mıyım bee " dediğinde bu haline kahkaha attım. Sonra aklına birşey gelmiş gibi " bu arada benimle fotoğraf çekimi yapacaksın küçük kedi " dediğinde hemen onu onaylamıştım " sen istersen ben yapmaz mıyım bee" dedim onu taklit ederek. Buna hepimiz gülmüştük.Biraz daha sohbet etmiş ve geç olduğunu fark ettikten sonra yatak odasına gitmiştik. Yatak odasına girdiğimizde odanın mor, sarı ve mavi renklerde olduğunu gördüm . Bu renkler üçümüzünde sevdiği renklerdi. Ve odaya ayrı bir hava katmıştı. Ortada kocaman bir yatak vardı ve yorganı çok pofuduk duruyordu.
Biraz daha baktığımda bir makyaj masası vardı "kook aşk tanem neden makyaj aynası var burada " dediğimde " ehe sevgilim model olmuş onun bakım eşyalarını ve makyaj malzemelerini koyması için alayım dedim" dedi. Bunu sormamın sebebi ise diğer evde ne gerek var diyip aldırmamıştı. Gıcık herif . Ama seksi olanından. Gguk'um ise tatlı olanından dı.
İkisinin ortasına yattım ilk önce kook'un dudağına öpücük kondurdum. Sonra gguk'a döndüm ve onu da öpüp geri çekilecektim ama o öpücüğü uzattı bende seve seve bu öpücüğe karşılık verdim . Ondan nefes nefese ayrıldım.
Yüzümde küçük bir gülümseme olmuştu ben bu ikisini çok seviyordum. Biri olmayınca kendimj eksik hissediyordum."İyi geceler iki tanelerim" dediğimde ikiside kıkırdadı.
İkiside aynı anda yanağıma öpücük kondurdu.
"İyi geceler minik sevgilim"
"İyi geceler güzel bebeğim"
Bunlar son duyduğum şeylerdi kendimi güzel bir uykuya bıraktım.Merhaba umarım beğenirsiniz
Kitabın gidişatı nasıl bunun hakkında bir kaç şey yazar mısınız?
Ve geçen hafta çiçekleri ve yüzüğü atmadım
Hemen buraya bırakıyorumYüzükler nasıl sizce? evet normalde iki yüzüğü bir kişi takıyor , ama ben üçüne de bunu istedim .çok mu abartı?
Ve buda gguk'un ikizine hediyesi
Sevgilerimle Sea..
13.05.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Hearts /Kooktaegguk
Fanfiction*Koremagezinn: Bugün öğle saatlerinde , BROKEN HEART'S üyesi olan Jeon Jungkook yanında bilinmeyen biriyle AVM'de kameralarımıza yakalandı. İkilinin birbirine oldukça yakın olduğu görüldü. Detaylar için takipte kalınızz...* 🥇(#1)#gguktaekook ...