Ekinoks Zamanı

12 2 7
                                    

Evet,bugün o gündü.Bugün ekinoks kapısı açılacaktı.Tabii ki ünlü olmak istiyordum bu efsaneyi keşfettiğim için ama ya bu yüzden hayatım kötü yönde etkilenirse?Bunu Yavuza danışmam lazımdı ama yinede yanıma bir kaç ekipman aldım kamera vs. kanıt için.

Yine her sabah olduğu gibi otobüse binmek için yürüyordum ama o anda Yavuzdan mesaj geldi:"otobüse binme babamın bugün işi yokmuş seni alıcaz ve erkenden okula gideceğiz.Hem de kapıyı araştırmak için zaman olur."Açıkçası buna mutlu olmuştum sabahın köründe bu soğukta otobüse yürümeyeceğim için.Hemen Yavuza konum attım ve birkaç dakika sonra beni almaya geldiler.

Arabada tam konuşacakken babasının bizi duyacağı aklıma geldi ve sustum.Yavuz da benim gibi çok heyecanlıydı bu gözlerinden ve hareketlerinden belliydi.Arabada okula gidene kadar konuşmadık yani en azından sözlü olarak konuşmadık ama hareketlerimizden birbirimizi anlıyorduk.Yani en azından ben anlıyordum onu bilemem.

Okula geldik ve Arabadan indik ve çantalarımızı bile bırakmadan hemen ormana geçtik.Kapıya doğru gittiğimizde tuhaf bir şeyler oluyordu.Normalde olan kuş sesleri veya başka bir hayvan sesi yoktu.Bu gayet tuhaftı çünkü diğer günler ormanda bolca hayvan sesleri oluyordu.Ve etrafta hiç hayvanda yoktu.Bunu fikrimi Yavuzla paylaştığımda intikam almak için bana "Paranoyak olma Batınalp." diyordu ona sinir olduğu göz devirme hareketimi yaptım ve yola devam ettik.

Ekinoks kapısına geldik ve kapının güneş alan yerleri inanılmaz şekilde parlıyordu.Gözlerim kamaştı adeta güneşe uzun süre bakar gibiydim.Ve yine geç kalmamak için saate baktım be derse 10 dakika vardı hemen okula doğru yol aldık.

İlk derse bitti ve geçen gün bizi dinleyen çocukları bu seferde ben dinlemeye karar verdim.Tabii ki bunu yapacağımı Yavuzla paylaşmadım çünkü bana yine pis sapık diyecekti.Dinledim ama neredeyse beni fark ediyorlardı ama çaktırmadım yani inşallah öyledir.Bu söylediklerimizi takmazlar diye düşündüm ama cidden araştırmışlar.Bugün okul çıkışı gideceklerini söylediler. Ama fazla araştırmadıklarını düşünüyorum ki okul çıkışı gölge boyu 0 olmaz 12 gibi olacaktı gölge boyu 0. 

Ama bizimde düşünmeğimiz bir şey vardı bizim öğle arası 1 de başlıyor yani öğleden önceki derse girmememiz lazımdı.Bunu Yavuza söyledim ve ne yapacağımızı bilmiyorduk.Sonra aklıma bir fikir geldi yalan söyleyecektik yani ne yapacaktık başka yolu yok. Hemen bir yalan buldum aynı şeyden yedik ve midemiz bozuldu ama böylede bizi hastaneye götürürlerdi.Benim ortaokulda her zaman bileğimi burkuyordum ve eve gidiyordum şimdide onu yapacaktım

Ve öğlenden  önceki derse girmemize 15 dakika vardı.Hemen koşuyormuş gibi yapıp bileğimi burkma taklidi yaptım ve evet plan işliyordu.Müdür yardımcısına gittik ve çıkış izni aldık normalde bir bilek burkma için salmazlardı ama biraz yalakalık ve iyi bir rol yapmadan sonra bize izin verdi.

Okuldan çıktık ve ormana doğru gittik.Güneşin tam tepeye gelmesine biraz vardı ve bekledik dışarıda bir yerde yemek aldık ve beklerken onları yedik.İşte güneş tam tepeye gelmişti ve kapı hafif titremeye başlamıştı.Sanki içindeki güç açığa çıkıyor gibiydi.Ve ardından kapı aralanmaya başladı ve hemen içeri girdik.

Girer girmez başka bir yerde bulduk kendimizi nerede olduğumuzu bilmiyorduk bile.Girdiğimiz gibi bayıldık ve uyanmamızın ne kadar sürdüğünü bilmiyorduk bile kolumdaki saat kırılmıştı ve telefonlarımızda açılmıyordu çok değişik bir yerdeydik ve önümüzde uzun bir yol vardı ama çok sağlam durmuyordu.Yoldan gitmeye başlamıştık ve bir anda önümüze bir adam fırladı tipi biraz korkunçtu.Bize zarar mı verecekti ?Bilmiyorduk Ama öğrenecektik hemde hemen şimdi...

DEVAMI BİR SONRAKİ PARTTA...


Ekinoks'un gizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin