Tepelik bir alanda yaşlı bir adam etrafındaki küçük çocuklara hikaye anlatıyordu.
Efsaneye göre si isimli bir klan varmış. Klan'ın tarihi milyar dönemlik bir zaman dilimini içerir. Klanın o zamanki lideri ve klan üyeleri düşük bir gezegene girmişler. Ama o zamandan sonra onlardan haber alınamamış. Ve o zamandan sonra unutulmaya başlamış si klanı ve bir efsane olarak kalmış.
Kırmızı gözlü küçük bir çocuk merakla soru sordu yaşlı adam'a.
Büyük baba sence gerçek mi yoksa efsane mi?
Her efsane bir gerçekten oluşur yada insanların küçük olayları çarpıtarak olayı değiştire değiştire büyüterek çıkar efsaneler. Ama bu efsane değil gerçek. Var olan bir klan'dı si klanı.
Size söylemem gereken birşey var.
Ömrüm kısaldı yakın bir zamanda ölücem ama gözüm kapalı gitmek istemiyorum sizin gelişmeniz lazım
Ben öldükten sonra sizin bir akademiye gitmeniz lazım.Küçük çocuklar itiraz etmeye başladı.
Büyük baba bir çözümü yokmu.
Hayır ölme.
Bizi bırakma.
Üzgünüm sizi bırakmak istemiyorum ama ömrüm kısaldı ölücem sizi bir süre eğiticem ve 3 gücümü 3 ünüze vericem. Beni gururlandırın veledler.
Seni gururlandırıcaz büyük baba!
Evet!
Evet!!
Loran buraya gel.
Dumanlar etrafa yayıldı ve bir adam çıktı içinden.
Yaşlı adam çocuklara bakarak konuştu.
Diablo Balor Daniel bu Loran sizi bir kaç ay kılıç eğitimi konusunda eğiticek ondan sonra ben güçlerim hakkında size bilgi vericem ve size devredicem güçlerimi ve hayata gözlerimi yumucam.
Dumanlardan çıkan adam konuştu.
Usta wor sizin için çok üzgünüm torunlarınızdaki potensiyeli görebiliyorum gözün arkada kalmasın. Şimdi veledler beni takip edin bundan sonra eğitiminiz başlıyor güç için sağlam vücud lazım eğitime dayanabilmeniz için de sağlam bir iradeye ihtiyacınız lazım ve zekanızın keskin olması lazım. Zeki bir insan kendisini üfleyerek yenebilcek birini yenebilir bunu sakın ama sakın unutmayın ve kibrinize yenik düşmeyin yoksa diğer kibir'li insanlar gibi sonunuz ölüm olur.
Emredersin usta!
Emredersin usta!
Emredersin usta!
Ha ah a ha ah a ha ha a
Usta wor bu veledler fazla söz dinliyor sevdim ama herkesi dinlemeyin benden size bir usta tavsiyesi gereken kişiye saygı duyun ve boyun eymeyin. Ama pes etmeniz gereken zaman'da pes edin.
Pekela görüşürüz veledler sizi ustanız ile yanlız başınıza bırakıyorum.
Tamam büyük baba.
Tamam büyük baba.
Tamam büyük baba.
Veledler eğitime başlıyoruz ilk işiniz 500 şınav çekmek.