Anlaşma

1 3 0
                                    

Gölge birliğine girdikten sonra 3 küçük çocuk bir göreve çağrıldı. Aryon krallığının bu krallığa askerlerle geldiğini bildirdi bekçilerden biri. Bunun için oraya gidip Aryon krallığının amacını anlamak için yol aldılar krallığın sınırına doğru. ( Bilgilendirme: Gölge birliğinin bulunduğu krallığın ismi Mekon krallığı)

Taşlı yolda atlarla ilerlerken Balor yanındaki atın üzerinde olan Diablo'ya sordu.

Diablo Aryon krallığının amacı ne olabilir?

Bilmiyorum ama eğer amaçları kötüyse onları yok etmemiz lazım. Birilerini öldürmek istemiyorum ama güçlenmek istiyorum ve birgün güçlenip herkese adımı duyurucam ve dedemi gururlandırıcam.

Diğer iki çocuk'da onayladı.

Evet gerekirse onları öldürücez.

Evet!

Gölge birliği askerlerine Gölgelerin şövalyesi Jack liderlik ediyordu.

Sınıra vardıkları zaman ileride onlara doğru gelen Aryon krallığının askerlerini ve onlara liderlik eden bir adamı gördüler.

Jack ileri çıkıp bağırdı.

Ben Gölgelerin şövalyesi Jack amacınızı açıklayın eğer amacınız kötüyse bu krallığın sınırlarına yaklaştığınız an yok ediliceksiniz!

üzerinde kızıl bir zırh olan kirmizi saçlı bir adam konuştu bu kişi Aryon krallığının askerlerine liderlik eden adamdı.

Jack namını duydum Mekon krallığının Gölgelerin Şövalyesi Jack. Ben Aryon'un Kızıl Atı Thayon
Amacımız Kötü değil izin ver yaklaşalım ve konuşalım.

Jack konuştu.

Tamam gelin ama kötü bir hareketiniz'de amacınızı iyi saymam ve saldırıya geçelim şimdi konuş Aryon'un Kızıl Atı.

Jack Beyaz Ay krallığı ve Siyah Kaplan krallığı müttefiklik anlaşması imzaladı bu iki krallık'da krallıklarımızın düşmanları denilebilir aramız hiçbir zaman iyi olmadı bize karşı hareket edebiliceklerini düşünüyoruz. Bunun için kralımız tarafından müttefiklik anlaşması imzalamak istediğimizi belirtmek için geldik. İkimizin ortak düşmanları var ve birbirimize yardım sağlıyabiliriz bunu kralınıza bildirin ve cevabını bir ulak gönderip bize iletin umarım düşman olmayız Gölgelerin şövalyesi.

Aryon'un Kızıl Atı dediklerini kralımıza belirticem.

Thayon'un gözü arkadaki atların uzerinde bulunan çocuklara takıldı.

Gölgelerin şövalyesi mahsuru olmazsa bir sorum olucak.

Buyur sor?

Arkadaki 3 çocuk kaç yaşında yoksa senin çocukların'mı amacımız kötü olsa size saldırsak o çocuklar ölebilirler.

Jackin gözü çocuklara takıldı yüzünde sırıtan bir ifade oluştu ve sözü aldı.

Aryon'un Kızıl Atı o üç çocuk gölge birliğinden daha 3 yaşındalar yakında 4 yaşına giricekler. Ama onları küçük görme inanılmaz bir potensiyelleri var ve yaşlarına rağmen oldukça güçlüler bu yaşlarına rağmen bir savaş çıksa şimdi bu savaştan kimseden yardım almadan canlı çıkabilirler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Si Diablo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin