Capitolul 1

256 15 6
                                    


   George pov

    Buna. Eu sunt George locuiesc în Florida și am 25 de ani. Sunt angajat la o floarari in apropierea apartamentului meu. Sunt și daltonist și mă descurc cam greu cu florile dar îmi place sa lucrez acolo.

   Astăzi este luni și trebuie să plac la munca. Mă pregătes, mananc ceva și plec.

   Nu era așa departe așa că merg pe jos. In maxim 10 minute am ajuns. Am intrat și l-am văzut pe sefu' cum se uită la mine. Vine langa mine și îmi spune.
(Sefu'=S, George=G)

   S:George astăzi va veni fiul meu sa ia niste flori. Uite aici numele lui și să îi dai florile din spate.

   Spune și îmi întinse o foaie pe care scria Clay WasTaken.

   G:Da domnule.

   Am spus și m-am îndreptat spre tejghea. L-am văzut pe sefu' cum vrea sa iese dar își întoarce capul spre mine și zice.

   S:Sa nu uit da?
   G:Nu uit domnule.

   După îl văd cum iese și pleacă.
Da acesta e șeful meu mă lasa mereu să stau singur cuc până seara până vine înapoi pentru a închide. Da așa decurge fiecare zi stau singur pana mai vin oameni să cumpere flori. Odată a venit un băiat și a zis că vrea un buchet de flori pentru soacra lui că sa îl lase să se vadă cu iubita lui. Oamenii care vin aici au povesti interesante. E placut sa lucrezi aici e relaxant și cunoști oameni noi. Mai stau singur pana încep să vine clienți. Pe la ora 12 vine un băiat cu parul blond murdar și cu ochii verzi. Arata superb. Vine langa mine și îmi spune.

  ???:Buna vreau și eu un buchet de flori.
   G:Da numele va rog.
  ???:Clay. Clay WasTaken.
   G:Da tatăl dumneavoastră a zis sa va dau un buchet. Va rog să așteptați până îl aduc din spate.

   M-am dus în spate și i-am adus buchetul de flori verzi.

   C:Pot sa te întreb cum te cheamă?
   G:George. Poftiți buchetul de flori verzi.
   C:Scuze dar sunt galbene.
   G:Da scuze.
   C:Am o întrebare. Ești daltonist?
   G:Da.
   C:Și atunci cum te descurci aici?
   G:Cu greu. Dar mă descurc.
   C:Și de ce nu te angajezi alt undeva?
   G: Pentru că îmi place sa lucrez aici.
   C:Da bine. Mai am o singura întrebare. Pot sa am numărul tău?
   G:Da.
  
   Spun îl scriu pe o foaie și îl dau.

   G:Poftiți.
   C:Te rog suntem de aceași vârstă nu te mai adresa la persoana a 3-a.
   G:Bine.
   C:Cat costa?
   G:24,50 de lei.
   C:Poftim.

   Spune și scoate 30 de lei din buzunar și spune.

   C:Păstrează restul îmi pari simpatic.
 
   Spune îmi face cu ochiul și se întoarce și plecă. Nu îmi vine să cred insfarsit cineva mă consideră simpatic. Îmi simțeam obraji cum începeau să se încălzească. Nu pot nega și el e drăguț dar cred că are prietena. O să îl întrebă astăzi pe șeful meu sa vad pentru cine a cumpărat florile

____________________________________

   Buna carte noua.

   Sper sa va placa.

    Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.

   Va pup 💚💙
    510 cuvinte
  

Un nou inceput//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum