George povC:Bine dar la plimbare în parc tot merge
Am mai vorbit pana a venit un chelner și nea întrebat ce vrem sa comandam. Clay a spus ca vrea o porție de spaghete cu sos de roșii și eu am comandat la fel ca el. Chelnerul a spus ca o sa fie gata în 15 minute și a plecat.
C: Și ce ai vrea sa facem în continuare?
G: Nu stiu. Nu ma așteptăm la asta din partea tatălui tău. Cred ca o sa merg în continuare cum a mers și el. Adică nu vreau sa facem mari schimbări.
C: Vreau doar sa ști ca sunt aici sa te ajut când o sa îți fie greu ok?
G: Mersi.
A venit și mâncarea noastră. Am mâncat și am vrut sa plătesc dar Clay a spus ca o sa plătească el. În fine am ieșit și ne-am urcat în mașină. Clay a tot insistat sa mergem în parc asa ca nu l-am putut refuza.
Am mers și în parc am cumpărat înghețată, dulciuri și multe alte chestii. Ne-am mai plimbat si pana la urma i-am spus lui Clay.
G: Clay putem sa mergem acasă? Mi-e frig și sunt și obosit.
C: Hai acasă mai am o surpriza pentru tine.
Ne-am îndreptat spre mașină. Am urcat si Clay a început sa conducă spre casă. Pe drum nu a mai spus nimic doar am stat și mam uita pe geam.
Când am ajuns în fata blocului Clay a venit și ma luat în brate.G: Clay pot sa merg și pe jos.
C: Da dar vreau sa îți arat surpriza și pentru asta trebuie sa ți ochii închiși.
Mi-am închis ochii și Clay a urcat cu mine în apartament și mia spus sa nu îmi deschid ochii.
L-am ascultat și i-am ținut închiși.
C: Gata poți sa ii deschizi.
Am deschis ochii si am văzut cel mai drăguț lucru. Era Clay în genunchi în fata mea și cu un ursuleț de plus în mână.
C: George știu că nu ne cunoaștem de mult timp dar sentimentele mele pentru tine au apărut foarte repede și am vrut sa te întreb dacă vrei sa fi iubitul meu.
Nici nu puteam spune nimic, eram șocat și foarte fericit în acel moment.
G: Clay... Da și eu te iubesc și da vreau sa fiu iubitul tău.
După asta Clay sa ridicat în picioare și a urmat un sărut foarteee lung. Clay ma luat pe sus și ma dus in dormitorul lui, ma întins pe pat și a început iar sa ma sărute și sa își bage mâinile sub hanoracul meu.
Am rupt sărutul și i-am spus.
G: Clay nu vreau sa o facem acum sunt obosit. Te superi?
C: Nu Gogy e complet ok dacă te simți obosit putem anula pe alta data.G: Mersi.
Am mers la baie mam schimbat și mam pus în pat. După câteva minute a venit și Clay lângă mine și am adormit amândoi.
____________________________________
Bună, nu cred ca o sa mai scriu smut pentru ca nu ma simt confortabil sa mai scriu și ma gândesc sa șterg și ce am scris în capitolele și cărțile celelalte ce e legat de smut. Îmi pare rău.
Îmi pare rău dacă sunt greșeli gramaticale.
Va iubesc 💞
510 cuvinte
CITEȘTI
Un nou inceput//DNF
RomantizmGeorge lucra la o florărie până într-o zi in care și-a întâlnit jumătatea.