Capitolul 2

188 14 53
                                    


   Clay pov

   Buna eu sunt Clay am 24 de ani și locuiesc în Florida cu părinții mei. Am o iubita foarte frumoasa o chiama Ida. Astăzi i-am zis lui tata sa îmi dea comanda de cel mai frumos buchet de flori. Mi-a zis să mă duc luni dimineață să îl iau.

   Era luni dimineață și trebuia să mă duc să iau buchetul de flori. M-am trezit și am văzut-o pe Ida langa mine.
(Clay=C,Ida=I)

   C:Buna dimineața iubito.
   I:Neața Clay.
   C:Astăzi am o surpriza pentru tine.
   I:Ce? spune ea entuziasmată
   C:O sa afli mai târziu.
  
   Spun eu și îi dau un mic sărut pe buze. Mă ridic din pat și mă îndrept spre dulap.

   I:Unde te duci?
   C:Sa pregătesc surpriza.

   Am de gând să mă duc să îi cumpăr buchetul de flori galbene pentru că galbenul este culoarea ei preferată, sa mergem la restaurant și mai pe seara sa mergem sa ne plimbam prin parc.
 
   M-am pregătit și am plecat pe la ora 12 sa iau florile. Când am intrat am văzut un băiat scund cu părul maro mai deschis și cu niște ochii care te fac sa te pierzi in ei. Cât timp am vorbit cu el am aflat că îl cheamă George, e daltonist și multe altele. I-am luat și numărul de telefon. E chiar drăguț. O să mai trec pe aici să vorbesc cu el. Îmi place compania lui. Am plecat și m-am îndreptat spre apartament. Am intrat și i-am spus lui Ida.

   C:Ida hai să îți dau ceva.

   O văd pe Ida cum vine din sufragerie și îi zic.

   C:La multi ani Ida.
   I:Aww... Clay mulțumesc.
   C:Asta e doar începutul hai pregătește-te și hai la restaurant.
   I:Bine.

   Spune și se duce in camera. O aștept să se pregătească. După ce a ieșit din camera am coborât jos la mașină și ne-am îndreptat spre restaurant. Am ajuns ne-am așezat la o masa și am comandat. După ce am plecat am mers la o plimbare prin parc. Am văzut apusul de soare, am mers pe la diferite standuri de dulciuri. A fost o zi minunata. Am mers acasă și Ida mi-a spus.

   I:A fost o zi minunata. Mulțumesc.

   Spune și îmi dă un sarut. Am mers in camera ne-am schimbat și ne-am culcat.

   George pov

   După ce Clay a plecat am început să mă gândesc cât de norocoasa e persoana pe care o are.

   A venit seara și programul meu de lucru sa încheiat. A venit și șefu să închidă și l-am întrebat.

   G:Domnule puteți va rog sa îmi spune pentru cine a cumpărat fiul dumneavoastră buchetul de flori?
   S:La cumpărat pentru iubita lui.
   G:Da mulțumesc. La revedere.

   Am plecat de acolo și am mers acasă. Chair îmi plăcea de el. Oare am vreo șansă să îl fac și pe el să mă placa?

____________________________________

   Buna capitol nou

   Sper sa va placa

   Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.

   Va pup 💚💙
   510 cuvinte

 

Un nou inceput//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum