George povC:George stai liniștit o să mergem acasă și o să ștergem înregistrările.
G:Sigur?
C:Da.
G:Clay nu stiu ce ma-si face fara tine.
C:George o sa fiu mereu aici pntru tine. Acum ma duc sa iau ceva de mancare. Sa stai cuminte.
G:Bine.
Clay pov
Am mers la un magazin din apropiere si am comandat mancarea. Mam intors si George statea la masa. Am pus mancarea pe masa si mam dus sa inchid usa.
G:Clay de ce inchizi? Nu sa terminat programul de munca.
C:Astazi termini tura mai devreame. Vreau sa continuam ce am inceput mai devreme.
Ma pun la el in poala si incep sa il sarut pe gat. L-am auzit cum a scos un mic geamat.
G:Ah~...
Mi-am ridicat capul si mam uitat in ochii lui.
C:Imi place cum gemi.
L-am văzut cum sa înroșit puțin.
Am început să mancam și după ce am terminat i-am spus lui George.C:Hai pregătește-te. Plecam.
G:Dar ce o sa spuna tatăl tău când o să afle că am plecat mai devreme?
C:Haide o sa ii spun că eu am închis mai devreme.
G:Bine.
Am așteptat ca George să își strânga lucrurile și am mers la mașină. Și-a pus ghiozdanul pe bancheta din spate și a urcat în mașină.
Pe drum l-am văzut cum se juca cu degetele in poala. I-am pus mâna pe ale lui și i-am spus.
C:La ce te gândești?
G:Nu știu cum să îți spun.
C:George poți să îmi spui orice. O sa fiu mereu langa tine sa te ascult.
G:Clay știu cine ar putea fi acel prieten vechi al meu.
C:Serios? Asta este super. O sa putem anunță poliția în legătură cu asta.
G:NU.
C:Bine facem așa. Mergem acasă și îmi povestești tot despre el. Ok?
G:Da.
Am ajuns acasă și George să dus la el în camera. M-am dus sa mă schimb și am mers la ușa lui George și am băut.
C:George ești bine? Pot sa intru?
G:Da intră.
Am intrat și l-am văzut cum stătea întins pe pat. Sa ridicat din pat, a venit langa mine și mi-a spus.
G:Clay trebuie sa plec.
C:Ce? Unde sa pleci?
G:Daca vreau să mă lase în pace trebuie să mă reîntorc la el. Și o sa scapi și tu de o grije.
C:Stai cine este acel el? De ce sa pleci? Te rog povesteste-mi.
G:Bine hai pe pat.
Am mers și ne-am așezat pe pat.
G:Înainte să mă angajez la florăria tatălui tău lucram la un om care mereu se îmbată și mă abuza fizic, verbal și sexoal. Mă viola în fiecare zi si mă ținea închis mereu într-o cameră întunecată. Într-o zi am reușit să scap și am crezut că am scăpat de el dar m-am înșelat.
C:Ce om nenorocit. Și ce lucrari la el?
G:Tatăl meu era un bețiv și după ce a murit ma lăsat în datoriri la acel om. Pentru că nu am avut cu ce să plătesc datoria pentru că era prea mare a trebuit să stau la el și să faca ce vrea cu mine.
____________________________________
Buna capitol nou
Sper sa va placa
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt
Va pup 💚💙
550 cuvinte
CITEȘTI
Un nou inceput//DNF
RomanceGeorge lucra la o florărie până într-o zi in care și-a întâlnit jumătatea.