Capitolul 13

127 16 0
                                    


   Clay pov.

   Nu vruiam deloc să îl las să muncească dar nici nu pot sa ii interzic.

   După ce am terminat de mâncat i-am spus lui George.

   C:George stai aici, mă duc să mă schimb și te duc eu la munca.

   G:Nu, mă duc singur.

   C:Nu. Te duc eu și gata.

   G:Clay ești obosit aseară te-am trezit. Te rog du-te și odihnește-te.

   C:Nu.

   G:Clay înțelege că nu vreau să vreau sa îți vina rău din cauza oboseli. Mă descurc.

   C:Bine dar daca eu mă duc să dorm nu vreau să pleci la munca.

   G:Dar trebuie sa fac rost de bani că sa îmi repar apartamentul.

   C:Nu te mai gândi la asta poți să stai aici cat vrei.

   G:Bine dar acum du-te la culcare.

    C:Dar vi și tu bine?

    G:Da vin.

   Am mers in camera și l-am așteptat pe George să vina. A venit să schimb și să întins pe pat
Chiar eram obosit dar nu vruiam sa ii arat asta lui George.

   M-am întins pe pat langa George și am adormit.

   George pov.

   Am stat langa Clay o jumătate de oră până eram convins că a adormit. M-am ridicat încet cat sa nu îl trezesc, m-am schimbat și am ieșit din apartament. Nu o sa îl ascult pe Clay nu vreau să mai stau pe capul lui

   Am ajuns la magazin și tatăl lui Clay(șefu) era acolo.

   G:Buna ziua domnule.

    TC:George de ce ai venit la munca?

   G:Cum adică?

   TC:Pai după ce ți sa întâmplat credeam că nu o sa mai vi pe aici o vreme buna.

   G:Sunt bine.

   TC:Bine dar daca ai ceva mă suni.

   G:Da domnule.

   A plecat și mă lăsat singur. Era o zi normală până văd că pe ușe intra Clay.

   Clay pov

   M-am trezit și am văzut că George nu era langa mine. M-am ridicat din pat și m-am dus sa îl caut prin apartament. Nu era nicăieri.

   Eram sigur că este la munca. M-am pregătit și am plecat la florărie. Am intrat și chiar acolo era.

   M-am apropiat de el și i-am spus.

   C:George ce ți-am spus eu să faci?

   G:Sa stau acasă.

   C:Și tu ce ai făcut?

   G:Am venit la munca.

   C:George de ce nu mă asculți?

   G:Pentru că nu vreau să îți mai stau pe cap. Din cauza mea nu mai poti dormi noapte, ești obosit nonstop. Ce crezi că nu te vad cum stai pe pat și plângi?

  A început să îi curgă lacrimi pe fata. Nu îmi vine să cred cat de tare sa supărat.

   C:George nu plânge.

   G:Cum sa nu plâng când te vad pe tine așa de obosit. Mă simt vinovat pentru oboseala creata.

   C:George nu plâng pentru că sunt obosit plâng pentru că mi-e frica sa nu ți se întâmple ceva rău. Plâng pentru că mi-e frica sa nu pleci de langa mine. Te rog nu mai plânge.

   M-am apropiat de el și l-am luat în brațe.

   C:Daca mai plângi promit că nu o sa îți mai dau drumul.

____________________________________

   Buna capitol nou

   Sper sa va placa

   Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.

   Va pup 💚💙
   540 cuvinte.

Un nou inceput//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum